Niet alleen de prijs is anders

Niet alleen de prijs is anders

Al vele jaren heb ik een zogeheten briltotaalplan bij Hans Anders. Mijn ontevredenheid groeide met het jaar. De service in de winkel is allerbelabbertst. Altijd te weinig personeel en lange wachttijden. Altijd proberen je dingen aan te smeren die je niet nodig hebt en altijd is de cheque van het gespaarde bedrag ruim onvoldoende. Vandaag heb ik een nieuwe bril afgehaald. Er was mij beloofd dat de sterkte hetzelfde zou zijn als mijn vorige bril. Dat vond ik ook prettig aangezien ik dan zonder problemen van bril kan wisselen. De sterkte bleek echter af te wijken van de bril die ik al had. De verkoopster (want opticien kan ik haar niet noemen) bleef bij hoog en laag volhouden dat er niets aan de hand kon zijn want het stond zo in de computer. Pas na lang aandringen was ze bereid om de sterkte van de glazen ook te meten. Volgens haar was dit dezelfde sterkte als de bril van een jaar geleden. Na wederom lang aandringen was ze bereid om ook de oude bril te meten. Ze constateerde inderdaad een verschil in sterkte. Maar ze bleef wel vol;houden dat er niets fout was gegaan want het stond zo in de computer. Ze durfde zelfs te suggereren dat nik de bril wel ergens anders vandaan had. Ik heb de nieuwe bril meegenomen en haar beloofd dat ik nooit meer bij Hans Anders terug zou komen. Ze was daar zeer verbaasd over, want ze had toch niets verkeerd gedaan in haar beleving. Ik heb nu twee brillen. Maar de nieuwe bril gaat in de kast en die zal er waarschijnlijk nooit meer uitkomen want ik rij zo tegen een boom met dat ding.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
Slechte service, te weinig en ondeskundig personeel, slecht omgaan met klachten.

Bezoek Hans Anders Reviews over Hans Anders

1 reactie

je hebt helemaal gelijk! ik heb 'n ongeval gekregen door variofocusglazen die me opgedrongen waren en nóóit had mogen hebben en waardoor ik nu invalide ben. ze gaven bij mij óók niet thuis en ik krijg niet eens minimaal andere glazen. ik ben zó vaak terug geweest en steeds bij dezelfde verkoopster, maar ik moest geduld hebben en het zou wel wennen. ik heb bij het ophalen van de bril n.b. al aangegeven dat ik scheel zag! ze bleef de dingen maar op de lange baan schuiven totdat het 5 maanden en méér dan 10 bezoeken later goed fout ging. toen was het ineens: ze kon géén garantie meer geven, er stond nìets in de computer en ze had zóveel klanten! kortom: ze wist plots nìets meer van haar beloften, had zèlf niets in de pc gezet en wist plots nìet meer wie ik was.......... máár: ze wist wèl te vertellen dat ik aangereden was, wat absoluut niet waar was en wat zij gewoon zèlf ter plekke verzon. daarmee werd ik in het ongelijk gesteld en volkomen in de steek gelaten, ondanks de garantievoorwaarden op papier waar zij zich nóóit aan gehouden heeft! de hulp van de ziektekostenverzekering ingeroepen, die ik verantwoording voor de hoge ziektekosten moest afleggen, maar die zeiden er nìet aan te beginnen omdat er tòch niet tegen te vechten viel en ze het altijd zouden verliezen! ik ben nu zèlf enorm de dupe van óók nog eens alle kosten, alsmede dus óók mijn ziektekostenverzekering, alsook de Gemeenteljke WMO met het taxivervoer, enz. enz. enz. en dat voor 'n montuurtje van € 39 met extreem dure glazen van € 440,00 en 'n 2de gratis bril, die ik op aanraden van mijn oogarts nog heb laten schieten voor extra garantie bij het afleveren van 'n verkeerde bril! nu heb ik er één van 'n concurrent met 'n designmontuur ter waarde van € 279 en glazen, zonder variofocus maar wèl weer met meekleurende glazen, voor nog géén € 300 totaal.......... er zijn gelukkig nog èchte mensen op deze wereld. typisch geval van je afkomst verraden: keihard bedriegen en liegen en de eigen waarheid verzinnen als ze daarmee in de knel komen, ten nadele van 'n ander! het leuke is dat iederéén nu vraagt waar mijn bril vandaan komt omdat ze hem zo mooi vinden en ook zo leuk vinden staan. ik kan nu mijn ervaring vertellen en zodoende mijn weldoener belonen met gratis reclame en aanbevelingen........... Hans Anders? kijk uit waar je aan begint: je leven kan in één klap voorbij zijn en 'n lijdensweg worden (óók financieel en qua tig ziekenhuisbezoeken) met járen lang (de rest van je leven) géén energie genoeg meer om de dag door te komen en ondanks de morfine dag en nacht soms zelfs ziekmakende pijn!

Bezoek Hans Anders Reviews over Hans Anders

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Hans Anders
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden