Specsavers

Waarom kopen zoveel consumenten hun bril, contactlenzen of hoortoestellen bij Specsavers? Dat is eigenlijk heel logisch. Wij bieden een geweldige combinatie van een uitgebreid en kwalitatief aanbod, veel waarde voor uw geld en professionaliteit. Specsavers beschikt over een zeer ruim en kwalitatief hoogwaardig assortiment van meer dan 1.500 verschillende monturen.

Specsavers Reviews

    Zeer beledigend

    Kom al jaren bij specsavers maassluis, waarbij ik moet zeggen dat ik 8 van de 10 keer een goede service kreeg. Echter, mijn laatste monteur heb ik niets anders als problemen mee gehad - poten worden iedere keer slap, zijkant van de monteur komt steeds los waarbij de lens iedere keer eruit valt. Deze dingen zijn best vele keren gebeurt. Ze hebben een keer de monteur omgeruild omdat ze zelf een keer de poot zelf brak terwijl ze het probeerde meer vast te maken. De laatste keer was 7 weken geleden waarbij de poot echt slap was en de zijkant weer los kwam dat de lens eruit viel. Iedere keer dat ik het terug breng zie ik ze met kleine schroevendraaiers en knijptangen bezig maar kijk nooit of de monteur tijdens deze reparatie gebogen werd.

    Vandaag gebeurde het weer. De zijkant kwam los en heel gelukkig kon ik de lens net op tijd vangen. Dus voor de +/- 6e keer ga ik terug voor dezelfde probleem. Nadat ze weer met schroevendraaier probeerde de poot vast te maken, wat niet lukte, begon ze met de knijptang iets te doen. Dat lukte ook niet en er werd tegen mij gezegd dat het een beetje gebogen was en het lukte niet om de zijkant vast te maken.

    Ik moest de bril achter laten en over anderhalf uur terug komen. Echter, voordat ik uit de winkel vertrok zei de medewerker dat er geen nieuwe monteur in de winkel was maar dat er een ergens in een bak lag, brillen dat kapot zijn en misschien konden ze de monteur omruilen. Er werd verteld dat iemand anders deze monteur heeft gehad maar bracht het terug omdat zij er klachten over had en de poot is eraf gebroken. De poot lag idd in de bak. Ik zei dat het geen optie was omdat ik smetvrees heb en een bril van een ander dragen kon ik niet. Verder het werd terug gebracht omdat deze monteur ook kapot ging. Duidelijk dus dat dit type monteur zwak is ondanks dat het een dure monteur was. Ik heb reuma heel erg en ondanks dat de winkel in een winkelcentrum is, is het toch koud daar binnen. Ik moest in mijn scootmobiel blijven rondrijden voor anderhalf uur. Om 15:15 ga ik mijn bril halen. Word er gezegd dat er nog niet naar gekeken is. De opticien was nog bezig maar zou zo klaar zijn en zou gelijk naar kijken. Ik had het zo koud dat ik besloot naar huis te gaan en af te wachten. Rond 17:00 nog niks gehoord dus belde ik. De opticien had weer iets te doen. Er was dus nog niet naar gekeken.

    Ik werd terug gebeld rond 17:20 door de opticien die zei ze konden mijn monteur niet maken omdat het iets gebogen was. Ik reageerde dat het juist misschien door hun gebogen werd een beetje iedere keer dat ze het eerder probeerden te maken. Echter, ondanks dat het niet gezegd werd, kreeg ik toch het gevoel dat de klant de schuld kreeg. De opticien stelde 3 opties voor:
    1) gebruik de 2e hands bril waarbij ik uitlegde dat het geen optie was ten eerste omdat ik smet vrees hen en ten tweede waarom zou ik een tweedehands monteur moeten accepteren.
    2) mijn monteur lijmen maar dat zou een tijdelijke oplossing zijn
    3) koop een nieuwe bril - echter, waarom zou het mij meer dan �250 moeten kosten wanneer het duidelijk was dat deze monteur vaker kapot ging en dezelfde monteur van iemand anders ook kapot is gegaan - duidelijk een zwakke monteur.

    De opticien probeerde opnieuw mij te overtuigen om de kapotte 2e hands monteur te nemen maar weer zei ik dat het geen optie was wegens smet vrees. Toen kwam de grootste belediging ooit. Hij probeerde mij te overtuigen dat de kapotte 2e hands monteur van mij was, dat dit de monteur was dat voorheen kapot ging en ze hadden het bewaard. Hoe beledigend is dat. Eerst vertelt de medewerker dat iemand anders het terug bracht met klachten dat het een zwakke monteur was en het was duidelijk kapot, toen de opticien die mij een 2e hands monteur probeerde aan te smeren en daarna mij nog vertellen toen ik weigerde dat de 2e hands monteur mijn vorige monteur was.

    Het is nu afgelopen voor mij met specsavers. Ik heb ze jaren met plezier gebruikt maar dit ging echt veel te ver met de belediging. Ik ben een geleerde vrouw en voel me voor de gek gehouden door deze opticien.

    Tijd om ergens anders te gaan en nee helaas zou ik ze nooit meer aanraden.

    Vandaag weet geweest om de gebroken bril op te halen, wilde de opticien het toch lijmen. Tijdelijk oplossing laat ik niet toe uiteraard. Ik blijf anders heen en weer lopen. Ik zei tegen de opticien dat hij mij zeer beledigd had gisteren en dat ik geen zaken meet doe met specsavers. In plaats van zijn excuus aan bidden zei hij ‘het is goed’. Vreselijk manieren.

    Sterke punten
    N.V.T.

    Zwakke punten
    Zeer beledigend en deze opticien weet duidelijk niet de concept van klant is koning

    Onbeschoft personeel

    Wat een onbeschoft personeel in Amersfoort centrum!
    Wij hadden op donderdag een afspraak gemaakt voor een oogmeting en bril kopen. De afspraak was voor zaterdag 9:15.
    Wij speciaal vroeg op pad, om daar te horen te krijgen dat de afspraak er niet was en wij maar moesten wachten. We hadden 2 mensen voor ons.. wij lieten duidelijk merken dat wij hier niet mee eens waren, want we hebben gewoon een afspraak!
    Het personeel gaf een grote mond en moest lachen.. wat onbeschoft en onprofessioneel gedrag zeg!!

    Sterke punten
    N.v.t

    Zwakke punten
    Onbeschoft en onprofessioneel personeel

    Opgelicht met variofocus

    Helaas opgelicht door Specsavers die mij Variofocus aansmeerde terwijl dat totaal niet werkt. Slecht voorgelicht..... TIP: ga bij meerdere opticiens langs voordat je met Specsavers in zee gaat. 450,00 armer en een bril die nu weer in de kast ligt. Ik draag weer een kruidvat bril van 4,95

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Slecht voorgelicht. Meteen op variofocus aangestuurd terwijl het een gewone bril had moeten zijn. 450,

    Oordoppen audicien zonde geld.

    Specsavers Hoorn: Bij de audicien - vanwege verkeer geluid - oordoppen om maat laten maken voor €105,00. Bij het ophalen en passen al aangegeven dat nog steeds alle geluid nog steeds waarneembaar was. Volgens de audicien zou dit met verkeer geluid anders zijn .....) Niet dus. Na twee weken dit gemeld doch men deed hier niets mee. Eerder een review geschreven en de klantenservice gaf als reactie dat ik een klachtenformulier moest invullen, dan kwam men hierop terug. U raadt het al ....dit gedaan en nooit meer iets gehoord. Weggegooid geld wat mij betreft. Herriestoppers voor een paar euro werken veel en veel beter.

    Oogmeting

    Slecht. Had een optische oogmeting aangevraagd en betaald, had gezegd dat ik niet stil kon zittende mijn hooft door ongeluk, dat was geen probleem, want ze haddenmeer mensen met dat probleem. Kom ik daar op de afspraak en ze wilde de opmeting doen, toen zeiden ze helaas we moeten toch de oude methode gebruiken, vroeg mijn geld terug, maar dat kreeg ik niet, want volgens hun had ik het nietvan tevoren gemeld.

    Zwakke punten
    Niet eerlijk tegen klanten

    Super!

    In één woord super! Althans de vestiging in Zoetermeer. Top eigenaar, neemt de tijd, luistert goed naar je vragen, geweldige service!

    Sterke punten
    De service en klantvriendelijkheid

    Zwakke punten
    Geen zwakke punten te bedenken

    Onjuist voorgelicht

    Kocht een tweetal brillen op basis van de mededeling dat ik ruim 125 euro vergoed zou krijgen voor de brillen. De helft van de kosten. De rest voldeed ik cash. Tot mijn verbazing vond ik bij terugkomst een rekening van een medisch incassobureau voor 50 euro. Niet AANGENAAM. Ik was op vakantie en wat langer wegblijven en dat zou dan nog vervelender zijn geweest.

    Sterke punten
    Goede brilmeting

    Zwakke punten
    Niet duidelijk over ware kosten

    pootje gebroken bril

    vandaag terug na specavers Nijmegen centrum omdat het pootje van de bril afgebroken was
    Ik had de bril 14 mei 2022 gekocht
    Dus ja garantie maar nee pootje werd gelijmd .
    En toen kon ik gaan
    Ik vind dit geen service
    Hoort gewoon een nieuw pootje aangezet te worden
    Het was geen goedkope bril
    Dus wees alert met garantie
    Ik ga hier niet meer heen

    Stelen geld van ouderen

    Stelen geld van ouderen!!!! Echt schandalig. Laat je oudere ouders daar nooit alleen gaan! Mijn moeder is op de lokatie Binnenwegplein 72 in Rotterdam €100 bestolen voor een leesbril wat eigenlijk €30 zou kosten (met korting verzekering) en moest gelijk een bedrag van €130 pinnen. Mijn moeder vroeg herhaaldelijk om uitleg en kreeg een vaag omslachtig verhaal. Ik heb vaak gebeld en kreeg de klantenservice enkel te woord. Nu een maand verder en 3 klachtformulieren ingediend...geen reactie en tot heden geen leesbril. DIT IS TOTAAL NIET KLANTVRIENDELIJK. Ik weet niet hoe andere lokaties met klanten omgaan maar de lokatie BINNENWEGPLEIN IN ROTTERDAM is echt GEEN AANRADER!!! Zel heb ik 6/7 keer moeten bellen en heb de medewerker van hetzelfde lokatie gesproken en zei doodleuk 2DE LEESBRIL IS NIET GRATIS. HERHAALDELIJK mijn moeder adviseren een 2de gratis leesbril te nemen en dan opeens aangeven dat ze €100 meer moest betalen vanwege de 2de bril. Helaas kreeg mijn moeder een vaag verhaal te horen over een ontspiegeling.Heel jammer dat de medewerker (eigenaresse) mijn moeder misleid heeft om extra geld te verdienen. ZEER TRIEST OM VAN HARD GEWERKTE GEPENSIONEERDE OUDEREN TE STELEN!! GELD IS WEG, GEEN EXCUSES, GEEN TELEFOONTJE EN HET ALLERERGSTE IS MIJN MOEDER HEEFT TOT HEDEN GEEN LEESBRIL!! DIT IS NIET ACCEPTABEL

    Sterke punten
    Niets!! 6 klachtformulieren ingediend 5x zelf gebeld en tot heden niets vernomen. Tot heden heeft mijn moeder geen leesbril maar wel moest ze gelijk €130 pinnen!!

    Zwakke punten
    Zeer ONKLANTVRIENDELIJK

    App gehoortoestel

    Pa verwijderde per ongeluk app van zijn telefoon. Met de app kan je gehoor toestel bedienen en je telefoon via bleuthoot verbinden. Na belletje zou ik gister worden terug gebeld want ondanks dat je in pc kan zien welk merk hij heeft kon ik niet geholpen worden aan de juiste app, terug bellen Niet gebeurt .
    Vandaag maar weer bellen.... hoorde even snel welke app en toestel had ik zo geïnstalleerd. 1 ding telefoon kreeg ik niet aan de.praat op gehoor toestel dus weer bellen. Ik zeg als u mij in 2 min verteld wat ik moet doen omdat er ook in 2023 geen handleiding op de site staat zijn we er.
    Dat kon niet pa moest maar langs komen. Dus hij mag langs loopt slecht en ik ben handig met mobieltjes dus met 2 min. had ik hem met iemand aan de telefoon aan de praat gehaf. Zet dan gewoon op je site per gehoor toestel welke app en een handleiding.
    Het is 2023

    Sterke punten
    Onbehulpzaam

    Zwakke punten
    Niet van deze tijd

    Super veel geduld

    Heb een leesbril laten aanmeten. Ze zijn op de Ferdinatbolstraat net zolang doorgegaan tot deze perfect was, het was even zoeken. Zeer geduldig personeel die hun vak verstaan.

    Sterke punten
    Veel keus. Ze regelen alles met je verzekering. Vakkundig personeel. Als de winkel hun telefoon niet opneemt wordt je doorverbonden met het hoofdkantoor. Ze doen niet moeilijk als je niet tevreden bent, ze lossen dat meteen op.

    Erg slechte service

    Geen enkele duidelijke informatie over de telefoon. Telkens weer hetzelfde verhaal, voor een antwoord (wat ook via de telefoon kan) komt u maar naar de winkel in Heerlen.

    Sterke punten
    Weinig of geen informatie via de telefoon

    Zwakke punten
    De klant is hier geen Koning

    Respectloos behandelt

    Ik ben als een hond behandeld bij specsavers in alphen aan den rijn dokr 2 vrouwen , ik had een bril gekocht bij hun , vervolgens was ik er na een maandje niet tevreden mee en heb ik het terug gebracht en wou me geld terug, maar dat kon niet, omdat de vrouw het moest bespreken met haar baas.
    Dat terwijl mij In het begin werd verteld dat ik altijd me bril kon terugsturen als ik er niet tevreden mee was.

    Verder ben ik heel slecht en ook respectloos behandelt door twee vrouwen, en spraken ze me aan omdat ik maar 2 keer bij hun winkels was. Dat terwijl ik de hele tijd met respect praat.
    Zeiden ze waarom ik hier zo vaak kom, terwijl ik maar 2 keer kwam om brillen te bekijken.
    Ookal al kom ik 60 keer, ik heb het recht om te praten
    Het is gewoon beneden alle pijl hoe ik ben behandeld.

    Dus mensen ga niet naar specsavers in alphen aan den rijn, omdat je wordt behandelt als een hondje

    Oplichters

    3 weken geleden lenzen besteld, niks ontvangen. Ik krijg geen gehoor, geen reactie op mails. Kort gezegd, ik heb geen lenzen en kan fluiten naar mijn 60 euro. Nog nooit zo'n spijt gehad van iets. Had ik maar bij mijn eigen opticien besteld. Levertijd, max 5 dagen...... Yeh, right!

    Oplichters!

    Sterke punten
    Niks! Oplichters!!!

    Zwakke punten
    Oplichters

    Varilux glazen

    Ik heb in mijn, niet bij Specsavers gekochte monteur nieuwe glazen laten zetten, diverse malen geklaagd over de glazen speciaal het lees gedeelte steeds kwam de reactie , moet wennen. Nu bij laatste bezoek weer ter sprake gebracht, nu kwam de reactie. De glazen zijn niet gezet door Specsavers zelf, maar het door een ander laten. Specsavers voelt zich niet verantwoordelijk. Ik heb diverse malen monturen bij Specsavers gekocht, maar ben ik weggegaan

    Sterke punten
    Was altijd goed

    Zwakke punten
    In dit geval de service

    Spijt van aankoop

    Ik heb t aankoopbedrag helemaal terug gekregen...wil hierbij de complimenten geven aan specsavers roosendaal, vooral aan de manager Hans van Hees.

    Sterke punten
    Perfecte winkel..perfect personeel

    Zwakke punten
    Geen

    Spijt van aankoop

    Ik heb t aankoopbedrag helemaal terug gekregen...wil hierbij de complimenten geven aan specsavers roosendaal, vooral aan de manager Hans van Hees.

    Sterke punten
    Perfecte winkel..perfect personeel

    Zwakke punten
    Geen

    Slecht

    Had na 3 maanden nog niet de juiste harde lens qua scherpte. Moest er zelf steeds achteraan bellen en werd niet teruggebeld. Het enige goede was dat ik mijn geld terug heb gekregen. Nu bij een andere opticien en heb binnen 2 weken de juiste harde lens. Super bedankt voor deze ellende!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet terug bellen
    Lange levertijd
    Steeds dezelfde smoes
    Apparatuur niet voor elkaar

    Gehoortest door leerling

    Ook deze zomer weer 'recht' ( na 5 jaar)op nieuwe hoortoestellen.
    Vorige hoortoestellen werken nog wel, maar via de bijbehorende app kan ik geen verschil merken bij instelling voor lawaai-omgeving of 'universeel'. Gehoortest gebeurde door een leerling. Op zeker moment keek ze met een instrumentje in mijn oren en meende aan 2 kant iets raars te zien. Ze haalde er de mij van gezicht bekende audicien bij, die ook keek en sprak van een vliesje te zien, wat geen kwaad kon.
    Bij het maken v d afspraak voor de test had ik een gigantische vragenlijst toegestuurd gekregen. Was om (thuis) uit te printen en in te vullen vooraf aan de fysieke hoortest. Onderaan die vragenlijst stond dat die in te sturen was naar een mail-adres wat je audicien je gegeven had.Ik had de afspraak voor de hoortest online gemaakt. Dus Specsavers Venlo gebeld met de vraag waar ik die ingevulde vragenlijst heen moest sturen.Sprak vermoedelijk mett een callcenter-mevrouw, want ik had een doorschakeling gehoord. Aardig mens hoor, maar wat ze zou doorgeven gebeurde niet. Ik ontving geen appje of sms met het gewenste e-mail adres. Pas tegen 18.00u belde de audicien die begon me te herinneren aan het meenemen van de ingevulde vragenlijst of eerder dan de afspraaktijd te komen om die vragenlijst ter plekke in te vullen vooraf aan de hoortest.Dus was er niks doorgegeven van mijn telefoontje s morgens! Ik verkreeg nu wel direct het mail-adres waar de vragenlijst heen moest.
    Na de fysieke hoortest kreeg ik 2 modellen hoortoestellen voor m'n neus, vertelde ze me de categorie waarin ik viel en kreeg ik een berekening + offerte te zien. Heb wat zitten bakkeleien over de prijs, want ik had bij mijn verzekering goed bekeken op welke aanvullende vergoeding ik recht had. Het bleek, volgens leerling-audicien , dat ik bij toestellen met oplader de oplader zelf moest betalen. En dat terwijl mijn 'potje' van de verzekeringsvergoeding daar nog ruimte genoeg voor had. Vandaar dat robbertje stoeien over de prijs.
    Er werd mij ook gevraagd of ik de algemene voorwaarden op papier wou hebben en dat ik dat jazeker wel wilde, werd vreemd gevonden.
    Ik had de offerte ondertekend, een offerte is niet bindend, ze vonden het kennelijk jammer dat ik dat wist.
    Thuis nog eens alles bekeken, andere bedrijven vergeleken en heb besloten hier dan toch geen hoortoestellen te kopen. Want men werkt niet uitsluitend met gediplomeerde audiciens. Dus staan er leugens op de website.
    Daarnaast is me gebleken dat dit gedoe met die vragenlijst vele malen makkelijker gaat bij een andere audicien. Daar klik je onderaan de ingevulde vragenlijst op een link-knop en dan worden je antwoorden automatisch verstuurd. Bij Specsavers maakten ze me wijs, dat het nog zo'n nieuw systeem was en het daardoor niet gladjes verliep.

    Sterke punten
    Leugens op website en mondeling over gediplomeerd personeel en mailsysteem. Erg goed in leugens!

    Zou beter moeten

    Met de actie 2e bril gratis en weer toe aan een bril met (gedeeltelijke)vergoeding van zorgverzekering toog ik naar Specsavers Venlo. De 'voor' oogmeting gebeurde door een beginneling, die me in een zeer ongemakkelijke houding voor een apparaat plaatste wat plotseling superfel rood licht in m'n ogen scheen. Dus gemopperd dat ze me wel had kunnen waarschuwen en meteen dit getest beëindigd. Daarna door andere ervaren medewerkster met oude systeem van glaasjes verwisselen verder getest.
    Ik wilde ook een zonnebril op sterkte, met polariserende glazen. Ja hoor, dat kon. Al met al 2 brillen voor ruim 400,- Helaas merkte ik pas na enige keren gebruik dat mijn polariserende glazen niet veel schittering wegnemen. Bij afhalen in de winkel kon ik dat niet testen, want het was op dat moment geen zonnig weer.
    Ook op het bonnetje staat behalve een nauwelijks te volgen reeks getallen, ook korting , twee maal een montuur en onder het kopje 'verzekering' het bedrag van mijn aanbetaling. Verwarrende rekening dus. Verder geen uitleg gekregen over de verzorging/schoonmaken van dit keer kunststof monturen.
    Ook totaal onduidelijk of de bril vergoeding van de verzekering is meegerekend. Ik ga deze rekening maar gewoon declareren, dan merk ik wel hoe het nou precies zit.
    Deze polariserende glazen in de zonnebril werken stukken minder goed dan die in m'n gewone polaroid zonnebril van destijds 17,- euro.
    De andere bril met multifocale glazen doet wel wat nodig is. Over de monturen heb ik ( nog) niks te klagen na 6 weken gebruik.

    Sterke punten
    Verlokkende reclames

    Zwakke punten
    Lang niet zeker dat je werkelijk door een gediplomeerde medewerker wordt getest, dus ook misleidende reclame ( op websites)

    Poor quality, bad service

    I went here to see if I could just replace the lenses in my favorite frames as I had a new prescription. The salesperson convinced me to buy new glasses instead- what a mistake!

    Please take a look at the other 1-star reviews as they perfectly sum up the experience. When I received the glasses, the poor quality was obvious. I returned to the store as I could not see out of the lenses and the frames were visually defective. They said the frames were made just for me so there was nothing they could do, except offer the old, tried-on display frames. (note: the reason is no refund for the defective glasses as they were already considered 'worn' and refuse to give used frames to customers).

    Their 'goodwill' solution was that I pay to upgrade the poor lenses in the defective frames (for full price). Or the salesperson offered that I could just throw them away.

    I would recommend avoiding this penny-pinching company at all costs, especially the Kinkerstraat location with the slimy, greedy sales-focused manager.

    For a better glasses option, Ace & Tate and Pearle Vision are better in every aspect especially service, quality product, and satisfaction guarantee.

    Sterke punten
    convincing sales skills to buy poor glasses

    Zwakke punten
    everything! poor glasses, poor service

    Reparatie na 3 jr niet mogelijk!

    Mijn bril waarvan het scharnier/veer gebroken is kan niet meer gerepareerd worden want de bril is al(?) 3 jaar oud?
    Het is een fijne bril, ik zie er goed mee, dus waarom zou ik nu weer veel geld uitgeven voor een nieuwe multifocale bril?
    Ik vind het schandalig, minpunten voor Specsavers Leidschendam!

    Zwakke punten
    Slechte service

    Slechte service

    Mijn linker hoortoestel sloot niet meer goed. Gebeld of ik langs kon komen. Was mogelijk, wel voor 12.00 uur. Het euvel kon niet ter plekke gemaakt worden. Men ging de leverancier bellen of het onderdeel kon worden opgestuurd, zodat men daags erna het toestel kan repareren. Dus naar huis. Volgende dag kreeg ik te horen dat het toestel alsnog naar de leverancier gestuurd moest worden. Men Had mij ook de dag ervoor dit kunnen mededelen, scheelde weer een autorit. Het zou 1 1/2 week duren. Gevraagd voor een oplossing, moest een half uur wachten. Na de wachttijd kreeg ik een leentoestel in de handen geduwd, gevraagd of dit afgesteld kon worden, was niet mogelijk. De audicien die mij te woord stond vond ik zeer onpersoonlijk. Dus nu maar wachten met een slecht gehoor.

    Sterke punten
    In deze handeling geen

    Zwakke punten
    Audicien vindt de klant geen koning

    Slechte meting en voorlichting

    Nooit een bril gehad (ik ben 65) alleen Kruitvat brilletjes van sterkte 2.5 voor €2.- , daar schrijf ik dit review mee, ik kijk er hier beter mee. Varilux werd geadviseerd voor veraf ook een probleempje 70 procent zicht. Vertelde daar dat ik er alleen mee in de supermarkt prijsjes mee kon lezen en dus niet mijn leesbril op en af hoefde te doen. Maar ik dáár was zo'n bril ook precies goed voor zeiden ze! U heeft toch ook een leesbril (dat was hun 2e gratis bril). Maar ik dacht dat ik er ook mee kon lezen voor mijn € 509,-!!! Néé voor langdurig lezen moet u een leesbril. Nou had dat meteen gezegd! Dan had ik mijn geld beter kunnen besteden . Die leesbril is slechter dan een drogisterij brilletje van een paar euro. Voor de tv kan ik de variolux ook gebruiken, maar lezen en veraf kijken is onmogelijk O ja, ik moest er ook maar aan wennen, dat is altijd met zo'n bril. Dus nóóit meer Specsavers, slechter dan slecht!!! Jammer dat ik geen 0 sterren kan selecteren!

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen

    goed geholpen bij vervanging

    bij de aanschaf van twee nieuwe brillen was ik niet blij met het glas. In mijn beleving getint glas. Zonder discussie zijn er bij specsavers arnhem-centrum kostenloos nieuwe glazen geplaatst.\\r\\nProbleem voor mij opgelost. Ik ben er heel blij mee.

    Sterke punten
    goede service


Bezoek Specsavers

Schrijf een review