Grit Optiek is een zelfstandige onderneming met een groeiende klantenkring.Deze klanten zoeken kwaliteit, zijn kritisch en hebben stijl. Ons team zoekt als versterking.
Vriendelijk personeel, erg kundig, goed advies. Misschien wat duurder dan de gemiddelde brillenmaker in de stad maar hier werken mensen die het vak beheersen. Erg prettig geholpen. Geen moderne snelle "verkopers"maar gewoon rustige advisering en duidelijk met ervaring.
Na 3 dure brillen bij Grit gekocht te hebben zijn wij nu zo ver dat wij nu geen voet meer binnen zetten in de winkel, omdat onze bril voorzien van de toen duurste glazen toen 492,50 per stuk al binnen 3 jaar de eerste beschadigingen
van de counting te zien waren
stom maar wij zijn toen niet gelijk terug gegaan. nu zijn de glazen niet meer om aan te zien en bij ons bezoek aan de winkel konden zij ons na een
behoorlijke niet vriendelijke discussie 25% korting geven op de nieuwe
glazen die nu boven de 500 stuk zouden kosten
Wij zijn toen kwaad de winkel uit gelopen
Zijn toen naar Hans Anders gegaan en zijn daar zeer prettig behandeld en een nieuw montuur uitgezocht met de daar duurste glazen met 50% korting
Totale kosten inclusief onze zorgkorting 162,00l
Veel te duur en geen service. Bril van 1350 euro kan opeens niet tegen in de auto liggen. Zowel leverancier Essilor als firma Grit geven nïet thuis en reageren niet op mails. Hoewel al decennia klant en voor mij mijn vader en zelfs opa, komt er ook na herhaalde verzoeken geen coulance voor dit probleem. Glazen van 1000 euro anderhalf jaar oud zijn onbruikbaar. Volle bedrag moet betaald worden bij reparatie. Vergelijkbare glazen kosten bij buurman 235
Sterke punten Mooie producten
Zwakke punten Veel te duur en geen enkel commercieel gevoel om klant tegemoet te komen.
Geen reactie op schriftelijke klacht.
Goede service
Vriendelijk personeel, erg kundig, goed advies. Misschien wat duurder dan de gemiddelde brillenmaker in de stad maar hier werken mensen die het vak beheersen. Erg prettig geholpen. Geen moderne snelle "verkopers"maar gewoon rustige advisering en duidelijk met ervaring.
Sterke punten
Deskundigheid
Zwakke punten
Geen
Kwaad
Na 3 dure brillen bij Grit gekocht te hebben zijn wij nu zo ver dat wij nu geen voet meer binnen zetten in de winkel, omdat onze bril voorzien van de toen duurste glazen toen 492,50 per stuk al binnen 3 jaar de eerste beschadigingen
van de counting te zien waren
stom maar wij zijn toen niet gelijk terug gegaan. nu zijn de glazen niet meer om aan te zien en bij ons bezoek aan de winkel konden zij ons na een
behoorlijke niet vriendelijke discussie 25% korting geven op de nieuwe
glazen die nu boven de 500 stuk zouden kosten
Wij zijn toen kwaad de winkel uit gelopen
Zijn toen naar Hans Anders gegaan en zijn daar zeer prettig behandeld en een nieuw montuur uitgezocht met de daar duurste glazen met 50% korting
Totale kosten inclusief onze zorgkorting 162,00l
Zwakke punten
Slechte klandizie
Wel de duurste, lang niet de beste
Veel te duur en geen service. Bril van 1350 euro kan opeens niet tegen in de auto liggen. Zowel leverancier Essilor als firma Grit geven nïet thuis en reageren niet op mails. Hoewel al decennia klant en voor mij mijn vader en zelfs opa, komt er ook na herhaalde verzoeken geen coulance voor dit probleem. Glazen van 1000 euro anderhalf jaar oud zijn onbruikbaar. Volle bedrag moet betaald worden bij reparatie. Vergelijkbare glazen kosten bij buurman 235
Sterke punten
Mooie producten
Zwakke punten
Veel te duur en geen enkel commercieel gevoel om klant tegemoet te komen.
Geen reactie op schriftelijke klacht.