• ben er klaar mee

    Sterke punten
    vriendelijke mensen

    Zwakke punten
    Bij mij slechte of bijna geen communicatie

    Door peter op 19 januari 2020 Reageer

  • Vorig jaar in Wageningen een nieuwe bril gekocht helaas zat het niet goed , had gebeld kon meteen langskomen bril kon niet worden aangepast Maar kon Wel een Nieuwe uitzoeken Ben netjes behandeld door het Personeel wat daar werkzaam is Compliment.

    Sterke punten
    Je word keurig te woord gestaan en goed geholpen met alle tijd

    Zwakke punten
    Geen

    Door Erica op 17 januari 2020 Reageer

  • Vorig jaar in Wageningen een nieuwe bril gekocht helaas zat het niet goed , had gebeld kon meteen langskomen bril kon niet worden aangepast Maar kon Wel een Nieuwe uitzoeken Ben netjes behandeld door het Personeel wat daar werkzaam is Compliment.

    Sterke punten
    Je word keurig te woord gestaan en goed geholpen met alle tijd

    Zwakke punten
    Geen

    Door Erica op 17 januari 2020 Reageer

  • Heb oogmeting laten doen en bril aangeschaft. Gaf asan dat linker oog minder was maar volgens opticien niet. Heb daar bril aangeschaft. Heb daardoor naar mijn gevoel een afspraak gemaak met andere opticien. Wat blijkt linker oog aanzienlijk minder. Heb daarna voor de zekerheid nogmaals ogen laten testen bij optometrist en deze concludeerde dat linker oog aanzienlijk afwijk van de meting van ace & tate. Oogdruk en staar niet gemeten en geconstateerd.
    Kan opnieuw oogmeting laten doen maar met de mogelijkheden die ze hebben kan men met zelfde apparaten geen beteer meting doen dat ze al gedaan hebben. Nadat ik in mail dit meegedeeld heb gebruikte men de woorden die ik zelf doorgegeven heb. Erg zwak van Ace & Tate .

    Sterke punten
    Werd aardig geholpen bij binnenkomst door medewerker

    Zwakke punten
    Oogmeting laat te wensen over. Apparatuur voldoet niet om ogen op diverse punten te kunnen testen. Staar en oogdruk niet gemeten.

    Door arie.v.d.hatert op 16 januari 2020 Reageer

  • draag deze brillen al jaren alleen sinds de laatste tijd is het alibaba rommel magneet breken er uit zitten los of montuur scheurt na ca 9 brillen in 5 jaar en nu 2 brillen in enkele maanden bij navraag krijg je te horen 3 maanden garantie basta ga nu ander leverancier proberen ben uiterst teleurgesteld in dit product en raad het dan ook te ZEERSTE af

    Sterke punten
    waren er vroeger nu niet meer

    Zwakke punten
    magneet en kwaliteit en de aftersales

    Door D Michels op 16 januari 2020 Reageer

  • na 3 jaar gebruik was van een van mijn gehoorapparaten het oorstukje gebroken de audicien in filiaal schalkwijk te haarlem hielp direct en stelde voor de andere meteen ook te vervangen .toen ik wilde betalen zei hij dat het service van de zaak was.bedankt ik heb wel anders meegemaakt bij andere zaken. ik raad iedereen Specsavers aan voor de service en klantvriendelijkheid

    Sterke punten
    klantvriendelijkheid

    Zwakke punten
    niet kunnen ontdekken

    Door ton Zuidberg op 2 december 2019 Reageer

  • Als je geluk hebt tref je een vriendelijke en deskundige medewerker maar dat is niet altijd het geval. Het is een beetje fifty-fifty.
    En wat de deskundigheid betreft: Ik heb de refractiegegevens van 3 oogmetingen bij mij in de afgelopen 5 jaar verricht bij Hans Anders vergeleken. Er zitten onverklaarbare verschillen in. Bij de twee metingen zit de cilinder (krommingsafwijking) in het linkeroog en bij de derde meting in het rechteroog. De bijbehorende as (richting van de cilinder) varieert in de metingen van 70 graden via 78 graden tot 180 graden. Verder zijn er nog verschillen in de correctiesterkte, in de visus, en in de gemeten afstand tussen de pupillen. Kortom: het is een gok of de bril correct wordt aangemeten.

    Sterke punten
    Lage prijs.

    Zwakke punten
    Onvoorspelbare deskundigheid van het personeel. Ze krijgen hiervoor maximaal 2 sterren.

    Door Antonius op 30 november 2019 Reageer

  • Wij zijn al jaren bij Hans anders NOU kreeg ik vanmorgen een mail om 07.04 dat er een actie is van 25 nov tot en met 1 dec alleen er is nergens meer plaats voor een oog meting voor een nieuwe bril ik vind dit waardeloos van dit bedrijf een mail sturen 29 nov en de actie loopt maat tot en met 1 dec het lijkt wel dat ze zo min mogelijk brillen willen verkopen met deze actie wel zo genaamd een mooi actie maken en dan de laatste dagen de mail sturen voor een aanbieding en je kunt niet meer terecht voor een oog meting voor een nieuwe bril

    Zwakke punten
    De ze actie is gewoon waardeloos ik ben er nu achter hoe ze werken bij Hans Anders

    Door Arie op 29 november 2019 Reageer

  • 31-10-2019 gewone bril plus leesbril uitgezocht thuis spijt had toch liever andere grotere leesbril. 1-11-2019 gelijk terug was niet mogelijk om ander montuur te nemen omdat de glazen in productie zaten.kan niet gebeld worden of ze uit productie kunnen raar want ze zijn na mijn inziens toch nog niet gemaakt.ik wees op hun garantie dat na afhalen binnen 2weken mogelijk is ander montuur nee blijkt andere kleur of kleiner model vanwege de glazen. zo raar binnen 24uur kan je niet wisselen van montuur.nou laatste keer dat ik en me familie niet meer bij hans anders komen. flut service en medewerking

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen medewerking

    Door m stuivenber op 1 november 2019 Reageer

  • Ik voel mij misleid
    Ik wilde graag de aanbieding
    3 brillen
    Werd heel handig omgepraat over betere glazen etc kortom ik terug maarkon gelijk weergaan had getekend ???? Dus geen service geen communicatie niets ...
    Wat een slechte zg opticien ???

    Gaan nu zg toch nog kijken of ze nog iets kunnen doen
    Ik verwacht NIETS ....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen kennis van zaken.

    Door Bcm kok op 1 november 2019 Reageer

  • Na ontvangst lenzen bleken deze niet de juiste sterkte te hebben, ondanks het gebruik van recept van mijn huidige lenzen, gemeten door een vakbekwame opticien.Je weet als ervaren lensdrager meteen als het niet juist kijkt. De lenzen waren te sterk en dat geeft een drukkend gevoel en in dit geval ook een onscherp beeld. Een oog kan overcorrectie van een lens niet corrigeren dus dit is gewoon not done!
    Blijkbaar vinden ze dit bij Lowlens niet het geval. Hun bepalen of voor jou of het binnen de tolerantie valt of niet.
    Dit zou bij een echte opticien gewoon opgelost worden tot je de juiste lenzen krijgt.

    Sterke punten
    Betaling ging heel soepel.

    Zwakke punten
    Neemt klacht niet serieus en ze verschuilen zich achter zogenaamde toleranties in plaats van een klant serieus te nemen en het op te lossen.

    Door jeroen op 25 oktober 2019 Reageer

  • Na ontvangst lenzen bleken deze niet de juiste sterkte te hebben, ondanks het gebruik van recept van mijn huidige lenzen, gemeten door een vakbekwame opticien.Je weet als ervaren lensdrager meteen als het niet juist kijkt. De lenzen waren te sterk en dat geeft een drukkend gevoel en in dit geval ook een onscherp beeld. Een oog kan overcorrectie van een lens niet corrigeren dus dit is gewoon not done!
    Blijkbaar vinden ze dit bij Lowlens niet het geval. Hun bepalen of voor jou of het binnen de tolerantie valt of niet.
    Dit zou bij een echte opticien gewoon opgelost worden tot je de juiste lenzen krijgt.

    Sterke punten
    Betaling ging heel soepel.

    Zwakke punten
    Neemt klacht niet serieus en ze verschuilen zich achter zogenaamde toleranties in plaats van een klant serieus te nemen en het op te lossen.

    Door jeroen op 25 oktober 2019 Reageer

  • Nico "s service gaat verder dan alleen reparaties uitvoeren binnen de garantie termijn.
    Het montuur die hij adviseert moet passen bij je gezicht.
    Het is tevens zijn visite kaartje dat hij hier laat zien .

    Sterke punten
    service
    vriendelijk
    vakkundig advies
    bekwaam
    geduld

    Door Peter van de op 21 oktober 2019 Reageer

  • Had last gehad van mijn nieuwe bril(montuur). Ben daarmee naar Pearle Zuidplein gegaan. Heb zonder morren een nieuwe bril(montuur) mogen uitkiezen ondanks het feit dat het buiten de garantie termijn valt. Goed geholpen door de manager de heer Josef. Super happy met mijn nieuwe bril(montuur). Heel goede service!

    Sterke punten
    Snelle en goede service.

    Zwakke punten
    Geen

    Door S.Stelling op 19 oktober 2019 Reageer

  • Had een leesbril besteld bij leesbril.nl maar na 3 weken nog niets geleverd mails worden snel beantwoord en gezegd dat de bril geleverd wordt maar na 4 weken nog geen bril.
    Zal wel naar mijn geld kunnen fluiten en naar de winkel moeten.

    Sterke punten
    snelle reactie

    Zwakke punten
    niets leveren

    Door john op 15 oktober 2019 Reageer

  • loslatende coating geen garantie aanbod voor 50% korting maar elders nog goedkoper uit de bril heb ik bij hofland borne gekocht 1400 euro !!!!

    Door Jan T op 9 oktober 2019 Reageer

  • Ik bestel een Ray Ban bril (Ray-Ban RB 8317-CH 029/A1) welke ca. 100€ goedkoper is dan elders. Krijg m niet geleverd omdat hij zogenaamd niet meer op voorraad zou zijn. Onzin want hij is gewoon op voorraad maar dan opeens 100€ duurder.... Ik heb vooruit betaald maar wordt nu afgescheept met vage verhaaltjes van een niet Nederlands sprekende helpdesk

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Stunten met korting maar zeggen dan dat eea niet op voorraad is

    Door Jan Bouman op 28 september 2019 Reageer

  • Topkwaliteit en uitstekende service op het hele gebied van diagnose, oogmeting, brillen en lenzen.

    Sterke punten
    vakmensen
    oogmeting
    lenzen, dag/nacht, hard/zacht
    betrokken
    klantvriendelijk
    modieuze monturen

    Zwakke punten
    niet ontdekt de afgelopen 10 jaar.

    Door Dick Nijman op 24 september 2019 Reageer

  • Na eerder prettig zaken gedaan te hebben plaatste ik 11 september een bestelling. Kreeg na Ideal betaling een foutmelding en geen ontvangstbevestiging van Lowlens. Sindsdien is het bedrijf per telefoon voortdurend in gesprek en men reageert niet op mijn mail. Mijn geld is wel afgeboekt. Hoe betrouwbaar is Lowlens nu eigenlijk?

    Zwakke punten
    Zeer slechte klantenservice en niet bereikbaar

    Door Adi op 14 september 2019 Reageer

  • Na eerder prettig zaken gedaan te hebben plaatste ik 11 september een bestelling. Kreeg na Ideal betaling een foutmelding en geen ontvangstbevestiging van Lowlens. Sindsdien is het bedrijf per telefoon voortdurend in gesprek en men reageert niet op mijn mail. Mijn geld is wel afgeboekt. Hoe betrouwbaar is Lowlens nu eigenlijk?

    Zwakke punten
    Zeer slechte klantenservice en niet bereikbaar

    Door Adi op 14 september 2019 Reageer

  • Om lange wachttijden te voorkomen heb ik vooraf een afspraak gemaakt. Ik heb het namelijk al eerder meegemaakt bij HA dat ik lang moest wachten. Ik sta al een kwartier te wachten bij de balie. Nog geen goedemiddag of kan ik u helpen kon er van af!! Daarna wordt doodleuk een ander geholpen. Nadat ik aangaf een afspraak te hebben kreeg ik te horen dat er zo wel een medewerkster van haar pauze terug zou zijn. Meteen de winkel verlaten. Wat een slechte klantvriendelijkheid. Bij een andere opticien kreeg ik meteen een goedemiddag bij binnenkomst. Ga daar eens op cursus HA!!!!

    Sterke punten
    Klanten negeren.

    Zwakke punten
    Tja kan het nog slechter dan ik heb beschreven??

    Door Iris op 13 september 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik kom uit California, USA en ben in Nederland voor familiebezoek. Ik wilde naar een nieuwe bril kijken en koos voor Pearle Hoogezand, omdat de zoon van mijn nicht daar werkt. Alle medewerkers waren heel vriendelijk. Maar in het bijzonder wil ik noemen dat ik zeer professioneel werd geholpen door Marcel Idsinga, die een oogmeting heeft gedaan i.v.m. mijn glaucoma en mij uitgebreid en deskundig adviseerde.

    Sterke punten
    Marcel adviseerde mij op een rustige en plezierige manier. Ik voelde mij daar echt thuis.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Wendy Hemmes op 7 september 2019 Reageer

  • Bril in december actie aan laten meten.
    Bril besteld werdt gelijk een verzekering mee verkocht.
    Moest een handtekening zetten. Achteraf spijt van.
    Bril voldoet niet multifokaal blijkt het leesgedeelte byzonder klein te zijn. Terug geweest en werd de bril alleen anders afgesteld maar hielp weinig.
    Er is gewoon een verkeerde bril verkocht.
    Voor mijn vrouw precies hetzelfde te klein leesgedeelte.

    Nu moest ik na een half jaar een nieuwe bril bij andere firma aan laten meten.

    Jaren klant geweest bij Hans Anders. Ga er nu niet meer naar toe! Waardeloos! Ze zijn nu aan het oogsten

    Sterke punten
    Teren op hun naamsbekendheid van goedkoop zijn.
    Volle winkel.

    Zwakke punten
    Nemen je nu waar.

    Door Will op 30 augustus 2019 Reageer

  • Nieuwe glazen gekocht in 2018; het montuur wilde ik houden omdat het buigbaar is en niet snel stuk gaat.Volgens degene die me hielp kon het nog prima dienst doen.
    Het lijkt wel of ik mijn oude bril met de oude glazen terug heb, alleen is het montuur na de 'vernieuwing' zo uitgerekt dat hij van mijn neus glijdt. Als dat wordt bijgesteld is het na een paar dagen weer mis. De glazen heebben hetzelfde model als voor de 'vernieuwing', ook al was affgesproken dat ze afgerond zouden worden. Is dus niet gebeurd. Wat erger is: ik zie NIET beter. Bovendien zat er binnen de kortste keren weer een laagjevop de glazen waarvan me steeds wordt verteld dat dat aan een berkeerde behandeling ligt - oook al maak ik ze precies volgens hun aanwijzingen schoon.
    Ik ga dus echt helemaal nooit meer naar Pearle. ik raad Pearle zonder meer af.

    Door Marijke op 18 augustus 2019 Reageer

  • Ik kom hier (Oogwereld Lafeber) nu al twee en een half jaar en altijd goede ervaringen!
    Men denkt met je mee en is altijd erg vriendelijk.
    Ik zou deze winkel zeker aanraden!
    Sinds de samenwerking met Oogwereld ook een stuk verbeterd!

    Sterke punten
    Prettige oogmetingen (ik vind dit altijd lastig qua aangeven hoe en wat) goede koffie en alle oogspecialismes in huis.
    Grote collectie brillen.

    Door Joey op 16 augustus 2019 Reageer