Had een klacht ingediend over de slechte service.
Ga het nu goed maken omdat er een andere dame (Silvia) floormanager alles in orde heeft gemaakt.
Deze dame weet hoe je de klant moet behandelen.
Zeer tevreden weggegaan met deze keer een bril naar mijn zin.
Ik mocht de eerste aangeschafte bril inleveren voor een ander montuur.
Top service!!
Ik ben opgelicht in Hans Anders winkel bij Savornin Lohmanplein 39 in den Haag. 14 mei 2025 heb ik een zonnebril op sterkte besteld en 174 euro betaald, na het levering van mijn nieuwe zonnebril bleek dat ze verkeerde metingen hebben gedaan, ik kon zelfs na 3 weken eraan niet wennen. Toen had ik mijn ogen laten checken bij 2 andere opticiens en ging naar Hans Anders om glassen met de juiste sterkte te bestellen. Na 3 weken waren de nieuwe glassen nog niet in de winkel, elke keer stond daar een nieuwe medewerker die niks van weet. Tweede keer hebben ze het opnieuw besteld en weer niks in de winkel ontvangen, toen had ik een manager benaderd die in een andere filiaal zit, hij heeft voor mij de bestelling geannuleerd en gaf door dat ik 174 euro binnen 3 weken terug op mijn rekening zou krijgen. 3 weken zijn voorbij en ik heb geen geld terug gekregen, in totaal bijna 3 maanden verder, geen bril, geen geld en opgelichte klant. Vandaag via klacht nl kreeg van Hans Anders te horen dat er is een fout is opgetreden tijdens het retourprocess en ze mij niet terug kunnen betalen en dat ik weer naar de winkel moet gaan. Maar dat heeft geen zin, want in de winkel zit telkens een nieuwe stagier die niks van weet, en de manager is er niet eens, hij zit in de andere filiaal en blijkt dat hij niet eens een retour kan afhandelen. Lieve mensen, help mij aub als iemand weet wat ik moet doen, ik wil dat niet zomaar achterlaten en best wel verder gaan zelfs via de rechter
Sterke punten geen
Zwakke punten Ze zijn oplichters die gestraft moeten worden voor hoe ze met mensen omgaan
Een heel groot compliment voor de medewerkers van Lichtenvoorde.
Zeer goed advies en direct de juiste hoortoestellen .
Zeer tevreden over de medewerkers en het product.
Pakket met daglenzen is niet aangekomen. Nu moet ik 4 dagen wachten tot ik ze als verloren mag melden en dan nog 10 WERKdagen wachten op het pakket, dus dan bijna 3 weken verder. Dus zeker 2 weken geen lenzen in. Er wordt niet meegedacht of naar een andere (tijdelijke) oplossing gezocht. Wel tientallen jaren mijn geld innen, maar geen enkele service bieden. Schandalig!
Lekkertje 3 halen 1 betalen is er 1 van stuk binnen he garantie zoals mijn zonnebril moet ik 200 euro bij betalen heb de bril in mei pas gekocht.. belachelijk ik zou er niet een bril gaan halen want gaat je juist meer kosten
Al jaren hele goede ervaring..koop elk jaar een bril..metingen zijn heel goed.
Medewerksters heel vriendelijk en heel geduldig..INES een top vrouw
Sterke punten De vriendelijkheid.goedkope brillen en leuke monturen
Zwakke punten Dat t uit China komt.dat je 7e verzendkosten betasld voor afleveren in de showroom.ook als je meerdere brillen koopt.voor ieder moet je betalen
Zeer slecht geworden, de winkel in Meppel heeft voortdurend nieuw personeel, ze laten je gerust 15 min of langer bij de kassa staan om een batterijtje af te rekenen, er komt niemand in de benen, wij zijn al jaren klant maar wij zijn helemaal klaar met deze winkel, herhaaldelijke slechte ervaringen, wij gaan elders in het vervolg!
Sterke punten Geen meer
Zwakke punten Waardeloze service, lang wachten, en veel wisselen van personeel.
De oogmeting zelf werd prima uitgevoerd, ik ben daar netjes en professioneel geholpen.
Maar toen ik daarna een bril moest uitzoeken, viel de service en personeel helaas tegen. Omdat ik alleen was, had ik gehoopt op wat ondersteuning of advies, maar dat bleef volledig uit. Niemand vroeg of ik hulp nodig had en ik werd volledig aan mijn lot overgelaten.
Ik heb uiteindelijk zelf drie brillen uitgezocht, maar zelfs toen was er nauwelijks contact. Er werd wel van alles op de computer gedaan en gemeten, maar zonder uitleg of persoonlijk contact. Wat me vooral opviel: andere klanten werden op datzelfde moment wél actief geholpen en geadviseerd, wat het contrast extra duidelijk maakte.
En de kosten waren (achter af) toch wel te hoog, maar annuleren gaat niet meer.
Al met al voelde het onpersoonlijk en onverschillig. jammer, want het begon eigenlijk goed.
wauw en nu omdat ik 1 dag te laat ben, mag ik niet een ril ruilen.
" deze garantie loopt strikt 14 dagen vanaf het moment dat je de bril ophaalt en binnen die periode moet de omruiling ook plaatsvinden. Aangezien die termijn gisteren is verstreken, kunnen we dit helaas niet meer toepassen. "
eerste keer en ook meteen de laaste keer bij Meneer Anders
Zonder ook maar één enkel weerwoord van Berthine ultrasoon reiniger kunnen retourneren. Gewoon na paar dagen geld terug op de rekening ! Gebeurt niet overal. Zo fijn !
Sterke punten Service en deskundigheid. Heb al verschillende keren brillen daar gekocht.
Sterke punten Ik was op vakantie in Emmen voor 14 dagen en mijn bril stond helemaal los. Ik wipte even binnen om te vragen of ze mij konden verder helpen. Ze hebben mijn vakantie gered. Dankjewel x heel veel ð
14 mei 2025 heb ik hier een zonnebril op sterkte besteld. Was verbaasd dat mijn visie opeens zo slecht is geworden. Moest van de medewerker duurdere dunne lenzen betalen en zag ook dat er bril garant plant stond (extra 25 euro). Niemand had mij gevraagd of ik dat verzekering wil aansluiten. Dezelfde dag zag ik dat er een fout was - ze hebben gewone glassen besteld ipv zonneglassen. Ik kwam gelijk terug, alles opnieuw besteld, moest nog 25 euro bijbetalen. Toen mijn nieuwe bril kwam zag ik gelijk dat er iets mis was, ik kon letterlijk niet goed zien, alles te scherp en meteen werd ik misselijk. Maar oke, ze zeggen jij moet wennen aan de nieuwe bril. Dat heb ik 3 weken geprobeerd maar kon niet wennen. Ging naar de echte opticien om uitgebreid oogen check doen en tadam! Hans anders had verkeerde strekte voor mij gemeten. - 1,75 en -3 terwijl ik -1,25 en 2,25 heb. Dat doen ze om dunnere duurdere lenzen te verkopen. Weer naar Hans anders gelopen, liet zien dat ze verkeerde sterkte hadden gemeten en ze hebben mijn bril genomen om de juiste sterkte te maken. Het is nu 3 weken verder en mijn bril is nog niet klaar. En ze weten niet waarom het zo lang duurt om nieuwe lenzen te maken. De uiterste leveringsdatum is al lang voorbij. Het is ni ruim 1,5 maand en ik heb nog steeds geen bril.
12-2024 bril aangeschaft. Vandaag met kromme bril door een val langs geweest. Direct geholpen en geen kosten berekend door Hofland Losser. Nette en goede service.
Had a great experience doing my eye test at Ace & Tate. The staff were super friendly and made me feel really comfortable. The test itself was quick but thorough, and everything was explained clearly. Loved the relaxed vibe in the store too. Also, their frames are very cool. Definitely recommend if you’re looking to get your eyes checked and treat yourself to new glasses!
Een zonnebril gekocht op sterkte.Gebruik deze alleen in de auto waar ik weinig gebruik van maak.Na 3 maanden viel er een glas uit. Terug in de winkel en hebben m daar ter plekke gemaakt wat erg fijn is daar ik niet zonder kan.3 weken voordat mn garantie afgelopen was viel dat glas er weer uit onder het rijden.
Deze keer werd hij opgestuurd waarna ik bericht kreeg dat ik een andere bril kon kopen met 50%korting.Hier was ik het dus niet mee eens dus contact opgenomen met de klantenservice van Eyelove Brillen. Deze dame vond het ook niet terecht en ging er achter na.Dit duurde weer enige tijd voordat ik bericht kreeg via een brief met de mededeling dat ik zoals afgesproken een bril kon kopen met korting.Ik vind dit zo"n slechte service. Zo'n groot bedrijf en dan het laten afweten voor een bril die ook nog in de garantie tijd viel.Het gaat ons niet om het geld maar puur uit principe. Ik heb de "kapotte"bril opgehaald en ergens anders gebracht die m netjes gemaakt hebben.Mij zien ze,na 3 brillen gekocht te hebben, niet meer bij Eyelove Brillen en zal ook slechte reclame maken over dit bedrijf.
6 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
6 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
Nadat ik overal geprobeerd had om een noodbril te krijgen en pearl zei ook nee,had ik de moed opgegeven, maar in stadshart zoetermeer zeiden ze bel leidschendam, gedaan echt goede service !!! Met veel passen vd diverse glazen goed zicht en kon montuur uitzoeken.attendeerde mij erop kijk bij je zorg verzekering voor bijdrage.na nog geen uur de deur uit met nieuwe bril .wat een moeite en service van hun.Echt geweldig personeel. Wat een goede samenwerking. Duizendmaal dank
Sterke punten Aandacht en service
Zwakke punten Misschien onderling met de winkels samenwerken.telefonisch was er nee helaas gezegd.
Ze zijn niet zo proffesioneel. Na veel te stuntelen, komen ze er jiet meer uit. Wanneer je hen hierop aan spreekt bijten ze alleen maar van zich af. De professionaliteit is ver te zoeken in dit kinderdagverblijf.
Sterke punten Het assortiment
Zwakke punten De huidige eigenaar die het beleid bepaald
Ik heb onlangs een oogtest gedaan bij Ace & Tate. Meestal ben ik niet de grootste fan van een oogtest boeken, maar de opticien heeft mij op een hele fijne manier erdoor heen begeleidt. Binnen 15 minuten mijn oogmeting gedaan en ook een leuke monteur uitgekozen met de hulp van de winkelmedewerkers!
Na de eerste bestelling van mijn bril, geen levering. Meerdere malen mail contact. Tenslotte levering kwijt. Nieuwe ingezet. Beloofd 6/10 dagen levering. Weer een mail met vertraging. Nu bijna 5 weken nog geen bril. Continue aan het lijntje gehouden. Ik verwacht een coulance
TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Gisteren een bon van hans anders ontvangen voor een complete bril voor vanaf 39 euro ook varifocus index 1.5 voor andere glazen of glasopties zoals dunnere glazen betaal je een meerprijs.
Dus even gebeld met het hoofdkantoor hier konden zo mij totaal geen informatie geven over deze aanbieding,dus maar even gebeld met een filiaal (maar goed ook) wat mij deze bril met mijn sterkte zou gaan kosten?
Het antwoord was dat ik niet in aanmerking kom voor deze aanbieding omdat mijn sterkte te hoog zou zijn en gewoon de normale prijs moest betalen te weten 800 euro toch een behoorlijk verschil ,terwijl er toch duidelijk achter op de bon staat andere glazen en of dunnere glazen tegen bijbetaling!
Ik snap daarom niet goed dat hans anders mij dit aanbod doet omdat ze heel goed weten welke sterkte ik heb stuur mij dan geen bon! Deze lokkertjes geeft alleen maar ergenis en vind dan ook dat hans anders hiermee moet stoppen, Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook zo blijkt maar weer.
Fijne ervaring
Review over Hans AndersHad een klacht ingediend over de slechte service.
Ga het nu goed maken omdat er een andere dame (Silvia) floormanager alles in orde heeft gemaakt.
Deze dame weet hoe je de klant moet behandelen.
Zeer tevreden weggegaan met deze keer een bril naar mijn zin.
Ik mocht de eerste aangeschafte bril inleveren voor een ander montuur.
Top service!!
Ze zijn OPLICHTERS!!!
Review over Hans AndersIk ben opgelicht in Hans Anders winkel bij Savornin Lohmanplein 39 in den Haag. 14 mei 2025 heb ik een zonnebril op sterkte besteld en 174 euro betaald, na het levering van mijn nieuwe zonnebril bleek dat ze verkeerde metingen hebben gedaan, ik kon zelfs na 3 weken eraan niet wennen. Toen had ik mijn ogen laten checken bij 2 andere opticiens en ging naar Hans Anders om glassen met de juiste sterkte te bestellen. Na 3 weken waren de nieuwe glassen nog niet in de winkel, elke keer stond daar een nieuwe medewerker die niks van weet. Tweede keer hebben ze het opnieuw besteld en weer niks in de winkel ontvangen, toen had ik een manager benaderd die in een andere filiaal zit, hij heeft voor mij de bestelling geannuleerd en gaf door dat ik 174 euro binnen 3 weken terug op mijn rekening zou krijgen. 3 weken zijn voorbij en ik heb geen geld terug gekregen, in totaal bijna 3 maanden verder, geen bril, geen geld en opgelichte klant. Vandaag via klacht nl kreeg van Hans Anders te horen dat er is een fout is opgetreden tijdens het retourprocess en ze mij niet terug kunnen betalen en dat ik weer naar de winkel moet gaan. Maar dat heeft geen zin, want in de winkel zit telkens een nieuwe stagier die niks van weet, en de manager is er niet eens, hij zit in de andere filiaal en blijkt dat hij niet eens een retour kan afhandelen. Lieve mensen, help mij aub als iemand weet wat ik moet doen, ik wil dat niet zomaar achterlaten en best wel verder gaan zelfs via de rechter
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Ze zijn oplichters die gestraft moeten worden voor hoe ze met mensen omgaan
Hoortoestellen
Review over Hans AndersEen heel groot compliment voor de medewerkers van Lichtenvoorde.
Zeer goed advies en direct de juiste hoortoestellen .
Zeer tevreden over de medewerkers en het product.
Sterke punten
Goed advies
Zwakke punten
Nvt
Slechte klantenservice
Review over Eye WishPakket met daglenzen is niet aangekomen. Nu moet ik 4 dagen wachten tot ik ze als verloren mag melden en dan nog 10 WERKdagen wachten op het pakket, dus dan bijna 3 weken verder. Dus zeker 2 weken geen lenzen in. Er wordt niet meegedacht of naar een andere (tijdelijke) oplossing gezocht. Wel tientallen jaren mijn geld innen, maar geen enkele service bieden. Schandalig!
Oplichters
Review over Hans AndersLekkertje 3 halen 1 betalen is er 1 van stuk binnen he garantie zoals mijn zonnebril moet ik 200 euro bij betalen heb de bril in mei pas gekocht.. belachelijk ik zou er niet een bril gaan halen want gaat je juist meer kosten
Sterke punten
Geen service
Zwakke punten
Nemen nooit op
Aanrader.bril kopen bij Polett
Review over PoletteAl jaren hele goede ervaring..koop elk jaar een bril..metingen zijn heel goed.
Medewerksters heel vriendelijk en heel geduldig..INES een top vrouw
Sterke punten
De vriendelijkheid.goedkope brillen en leuke monturen
Zwakke punten
Dat t uit China komt.dat je 7e verzendkosten betasld voor afleveren in de showroom.ook als je meerdere brillen koopt.voor ieder moet je betalen
Ronduit slecht
Review over Brillen24Bril is niet geleverd
Klantenservice is niet bereikbaar
Zeer slecht!!!
Sterke punten
Goedkoop (=duurkoop)
Zwakke punten
Kunnen niet leveren
Hoezo goedkoop
Review over Hans AndersVraag aan de verkoopster wat multifocale glazen kosten, ze zegt 1000 euro,🙃 overal veel goedkoper
Service
Review over Hans AndersZeer slecht geworden, de winkel in Meppel heeft voortdurend nieuw personeel, ze laten je gerust 15 min of langer bij de kassa staan om een batterijtje af te rekenen, er komt niemand in de benen, wij zijn al jaren klant maar wij zijn helemaal klaar met deze winkel, herhaaldelijke slechte ervaringen, wij gaan elders in het vervolg!
Sterke punten
Geen meer
Zwakke punten
Waardeloze service, lang wachten, en veel wisselen van personeel.
slechte service
Review over Hans AndersDe oogmeting zelf werd prima uitgevoerd, ik ben daar netjes en professioneel geholpen.
Maar toen ik daarna een bril moest uitzoeken, viel de service en personeel helaas tegen. Omdat ik alleen was, had ik gehoopt op wat ondersteuning of advies, maar dat bleef volledig uit. Niemand vroeg of ik hulp nodig had en ik werd volledig aan mijn lot overgelaten.
Ik heb uiteindelijk zelf drie brillen uitgezocht, maar zelfs toen was er nauwelijks contact. Er werd wel van alles op de computer gedaan en gemeten, maar zonder uitleg of persoonlijk contact. Wat me vooral opviel: andere klanten werden op datzelfde moment wél actief geholpen en geadviseerd, wat het contrast extra duidelijk maakte.
En de kosten waren (achter af) toch wel te hoog, maar annuleren gaat niet meer.
Al met al voelde het onpersoonlijk en onverschillig. jammer, want het begon eigenlijk goed.
wauw en nu omdat ik 1 dag te laat ben, mag ik niet een ril ruilen.
" deze garantie loopt strikt 14 dagen vanaf het moment dat je de bril ophaalt en binnen die periode moet de omruiling ook plaatsvinden. Aangezien die termijn gisteren is verstreken, kunnen we dit helaas niet meer toepassen. "
eerste keer en ook meteen de laaste keer bij Meneer Anders
Sterke punten
Behandel elke klant als een klant.
Superservice filiaal Waalwijk
Review over Hans AndersZonder ook maar één enkel weerwoord van Berthine ultrasoon reiniger kunnen retourneren. Gewoon na paar dagen geld terug op de rekening ! Gebeurt niet overal. Zo fijn !
Sterke punten
Service en deskundigheid. Heb al verschillende keren brillen daar gekocht.
Zwakke punten
Geen
Dankjewel!
Review over Greving & Greving OpticiensIk was op vakantie in Emmen
Sterke punten
Ik was op vakantie in Emmen voor 14 dagen en mijn bril stond helemaal los. Ik wipte even binnen om te vragen of ze mij konden verder helpen. Ze hebben mijn vakantie gered. Dankjewel x heel veel ð
Vreselijke service!!!
Review over Hans Anders14 mei 2025 heb ik hier een zonnebril op sterkte besteld. Was verbaasd dat mijn visie opeens zo slecht is geworden. Moest van de medewerker duurdere dunne lenzen betalen en zag ook dat er bril garant plant stond (extra 25 euro). Niemand had mij gevraagd of ik dat verzekering wil aansluiten. Dezelfde dag zag ik dat er een fout was - ze hebben gewone glassen besteld ipv zonneglassen. Ik kwam gelijk terug, alles opnieuw besteld, moest nog 25 euro bijbetalen. Toen mijn nieuwe bril kwam zag ik gelijk dat er iets mis was, ik kon letterlijk niet goed zien, alles te scherp en meteen werd ik misselijk. Maar oke, ze zeggen jij moet wennen aan de nieuwe bril. Dat heb ik 3 weken geprobeerd maar kon niet wennen. Ging naar de echte opticien om uitgebreid oogen check doen en tadam! Hans anders had verkeerde strekte voor mij gemeten. - 1,75 en -3 terwijl ik -1,25 en 2,25 heb. Dat doen ze om dunnere duurdere lenzen te verkopen. Weer naar Hans anders gelopen, liet zien dat ze verkeerde sterkte hadden gemeten en ze hebben mijn bril genomen om de juiste sterkte te maken. Het is nu 3 weken verder en mijn bril is nog niet klaar. En ze weten niet waarom het zo lang duurt om nieuwe lenzen te maken. De uiterste leveringsdatum is al lang voorbij. Het is ni ruim 1,5 maand en ik heb nog steeds geen bril.
Sterke punten
sterk in oplichting mensen
Zwakke punten
Verkeerde metingen, Agressieve verkoop, weinig personeel
Really a horrible service
Review over PearlePearle Leyweg The Hague
Really a horrible service, not customer friendly.
Very very disrespectful employees, not competent,
rude, impolite and discourteous.
Ignorant and inexperienced employees and managers giving
Pearle a tarnished reputation.
If you still go there after reading this, you have been warned.
One star is still too much!
Sterke punten
None
Zwakke punten
Service
Goede service
Review over Hofland Optiek12-2024 bril aangeschaft. Vandaag met kromme bril door een val langs geweest. Direct geholpen en geen kosten berekend door Hofland Losser. Nette en goede service.
Sterke punten
Service en beleefdheid
Super smooth and friendly
Review over Ace and TateHad a great experience doing my eye test at Ace & Tate. The staff were super friendly and made me feel really comfortable. The test itself was quick but thorough, and everything was explained clearly. Loved the relaxed vibe in the store too. Also, their frames are very cool. Definitely recommend if you’re looking to get your eyes checked and treat yourself to new glasses!
Slechte service
Review over EyeLove BrillenEen zonnebril gekocht op sterkte.Gebruik deze alleen in de auto waar ik weinig gebruik van maak.Na 3 maanden viel er een glas uit. Terug in de winkel en hebben m daar ter plekke gemaakt wat erg fijn is daar ik niet zonder kan.3 weken voordat mn garantie afgelopen was viel dat glas er weer uit onder het rijden.
Deze keer werd hij opgestuurd waarna ik bericht kreeg dat ik een andere bril kon kopen met 50%korting.Hier was ik het dus niet mee eens dus contact opgenomen met de klantenservice van Eyelove Brillen. Deze dame vond het ook niet terecht en ging er achter na.Dit duurde weer enige tijd voordat ik bericht kreeg via een brief met de mededeling dat ik zoals afgesproken een bril kon kopen met korting.Ik vind dit zo"n slechte service. Zo'n groot bedrijf en dan het laten afweten voor een bril die ook nog in de garantie tijd viel.Het gaat ons niet om het geld maar puur uit principe. Ik heb de "kapotte"bril opgehaald en ergens anders gebracht die m netjes gemaakt hebben.Mij zien ze,na 3 brillen gekocht te hebben, niet meer bij Eyelove Brillen en zal ook slechte reclame maken over dit bedrijf.
Nog steeds niets ontvangen
Review over Brillen246 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
Zwakke punten
niet leveren
Nog steeds niets ontvangen
Review over Brillen246 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
Sterke punten
geen
Zwakke punten
niet leveren
Geweldig
Review over PearleNadat ik overal geprobeerd had om een noodbril te krijgen en pearl zei ook nee,had ik de moed opgegeven, maar in stadshart zoetermeer zeiden ze bel leidschendam, gedaan echt goede service !!! Met veel passen vd diverse glazen goed zicht en kon montuur uitzoeken.attendeerde mij erop kijk bij je zorg verzekering voor bijdrage.na nog geen uur de deur uit met nieuwe bril .wat een moeite en service van hun.Echt geweldig personeel. Wat een goede samenwerking. Duizendmaal dank
Sterke punten
Aandacht en service
Zwakke punten
Misschien onderling met de winkels samenwerken.telefonisch was er nee helaas gezegd.
Geschrokken van het onbeschoft
Review over Oogmerk TundermanZe zijn niet zo proffesioneel. Na veel te stuntelen, komen ze er jiet meer uit. Wanneer je hen hierop aan spreekt bijten ze alleen maar van zich af. De professionaliteit is ver te zoeken in dit kinderdagverblijf.
Sterke punten
Het assortiment
Zwakke punten
De huidige eigenaar die het beleid bepaald
Fijne ervaring!
Review over Ace and TateIk heb onlangs een oogtest gedaan bij Ace & Tate. Meestal ben ik niet de grootste fan van een oogtest boeken, maar de opticien heeft mij op een hele fijne manier erdoor heen begeleidt. Binnen 15 minuten mijn oogmeting gedaan en ook een leuke monteur uitgekozen met de hulp van de winkelmedewerkers!
Sterke punten
Klantvriendelijk
Levering laat lang op zich wac
Review over Brillen24Na de eerste bestelling van mijn bril, geen levering. Meerdere malen mail contact. Tenslotte levering kwijt. Nieuwe ingezet. Beloofd 6/10 dagen levering. Weer een mail met vertraging. Nu bijna 5 weken nog geen bril. Continue aan het lijntje gehouden. Ik verwacht een coulance
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Beloften niet nakomen.
Very bad
Review over Hans AndersThey canceled my appointment whiteout let me know when I ask to make new appointment, literally they have told me better if I go in another shop
te mooi om waar te zijn
Review over Hans AndersTE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Gisteren een bon van hans anders ontvangen voor een complete bril voor vanaf 39 euro ook varifocus index 1.5 voor andere glazen of glasopties zoals dunnere glazen betaal je een meerprijs.
Dus even gebeld met het hoofdkantoor hier konden zo mij totaal geen informatie geven over deze aanbieding,dus maar even gebeld met een filiaal (maar goed ook) wat mij deze bril met mijn sterkte zou gaan kosten?
Het antwoord was dat ik niet in aanmerking kom voor deze aanbieding omdat mijn sterkte te hoog zou zijn en gewoon de normale prijs moest betalen te weten 800 euro toch een behoorlijk verschil ,terwijl er toch duidelijk achter op de bon staat andere glazen en of dunnere glazen tegen bijbetaling!
Ik snap daarom niet goed dat hans anders mij dit aanbod doet omdat ze heel goed weten welke sterkte ik heb stuur mij dan geen bon! Deze lokkertjes geeft alleen maar ergenis en vind dan ook dat hans anders hiermee moet stoppen, Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook zo blijkt maar weer.