Nieuwste Reviews

Pearle - Slechte kwaliteit

0

Review:
Ik heb al verschillende brillen gehad in mijn leven en deze van Pearle is echt de slechtste ooit! Ik heb in begin september een nieuwe bril aangekocht, voor de eerste keer bij Pearle. Bij aankoop heb ik uitstekende service gekregen, maar daar bleef het ook helaas bij… Na anderhalve maand merkte ik op dat er al krassen in de glazen zaten. En dit terwijl ik goed zorg draag voor mijn bril en hem telkens goed kuis volgens de instructies van Pearle zelf. Ik ben hiermee naar de winkel gegaan, waar ze enkel maar nog meer krassen gemaakt hebben en mij beloofden om nog contact via mail op te nemen. Ik kreeg echter geen enkele mail, dus heb ik via de site nogmaals een klacht ingediend. Pas daarna kreeg ik reactie van de winkel en het enige dat ze doen is mij nieuwe glazen proberen aan te smeren! Alsof mijn bril nog niet duur genoeg was… Ik heb hierop gereageerd en sindsdien geen enkele reactie meer gehad. Ze negeren gewoon klachten, wat een service! Ik heb bewust een duurdere bril gekozen deze keer om er hopelijk langer mee weg te kunnen. Dit zal duidelijk niet het geval zijn, want de kwaliteit van de glazen bij Pearle is echt teleurstellend! Bij deze: Pearle is geen aanrader! Schandalig en triestig welke kwaliteit er wordt aangeleverd.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slechte kwaliteit en geen service bij klacht

Evelien beveelt Pearle NIET aan bij vrienden/bekenden

CliC Brillen - Super kwaliteit CliC leesbrillen

0

Review:
Echt de originele CliC bril. Topkwaliteit.

Sterke punten:
snelle levering
Marktconforme prijs

Zwakke punten:
Weinig aanbod

Jan Blok beveelt CliC Brillen aan bij vrienden/bekenden

Leesbril.nl - Bestelling niet geleverd

0

Review:
Ik heb bij leesbril.nl twee leesbrillen besteld en betaald, maar er is er maar één geleverd. Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, kreeg ik meteen een mail terug. Dat vond ik een goed teken. Ze zouden een en ander bij post.nl gaan navragen, maar daarna is het helemaal stil gebleven. Op mijn verdere mails wordt niet meer geantwoord. Ik kan kennelijk naar mijn geld fluiten en raad iedereen daarom aan geen bestellingen te plaatsen bij leesbril.nl.

Arno beveelt Leesbril.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Charlie Temple - Nooit meer!!

0

Review:
Nooit meer!!
De eerste bril die ik ontving was niet naar mijn smaak, de kleur beviel mij niet. Dit was mijn eigen ‘fout’, dus ik vond t een goede service dat ik de bril op eigen kosten terug mocht sturen. Ik kreeg dan de bril opgestuurd in de juiste kleur. Ze hadden toevallig nog een montuur in de juiste kleur liggen. Toen ik deze bril ontving, kon de bril gelijk weer terug in het doosje. De glazen hadden nl dikke witte randen en het glas zat los. Het leek alsof de glazen te klein waren voor het montuur.De volgende bril had helaas weer de witte randen en het montuur was helemaal verbogen. Ik mocht het nog een keer proberen, want waarschijnlijk kwam het door de dikte van het glas. Helaas.....ook deze bril had weer de witte randen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met een bril. Ook deze ging weer retour. En nu begon de ellende eigenlijk pas echt.......het terugkrijgen van je geld. De beloofde retourkosten worden van je (betaalde) afterpay rekening betaald, het bedrag voor de bril wordt opeens verminderd met retourkosten en kosten van een montuur? De administratie is 1 grote bende daar en ze doen alsof de klant het niet begrijpt. Nu tientallen mailtjes later, heb ik het (totaal) bedrag nog steeds niet ontvangen.

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Slechte kwaliteit, klantbehandeling, communicatie met klant, administratie

Petra beveelt Charlie Temple NIET aan bij vrienden/bekenden

Polette - VERVOLG/HERZIENING OP EERDERE KLACHT

0

Review:
In vervolg op mijn eerdere klacht - d.d. 4 oktober 2018 - wil ik opnieuw reageren.
De vorige mail heb ik afgesloten met de mededeling dat ik de laatste zal zijn als er een positieve oplossing zal zijn/komen ik die ook zal plaatsen !!!
De reden dat er een tijdlang geen contact was had te maken met het feit dat de mails in mijn Spam terecht waren gekomen....
Nadat dit duidelijk werd is er met Isa naar een goede oplossing voor mijn probleem gezocht.
Toen ik mijn bril thuis kreeg kon ik niets zien door het leesgedeelte. Er is een nieuwe bril toegestuurd.
Maar natuurlijk - zonder opnieuw opmeten - was ie toen weer niet correct.
Na een bezoek aan Polette in Utrecht is het probleem duidelijk geworden - het leesgedeelte bleek niet goed opgemeten te zijn - en is er voor mij wederom een nieuwe bril toegestuurd.
Helaas is er toen weer iets niet goed gegaan.
Ondanks dat we het probleem niet op hebben kunnen lossen kan ik niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben met de communicatie, zoals die heeft plaatsgevonden.
Isa heeft haar uiterste best gedaan om het mij naar mijn zin te maken.
Isa heeft mij voorgesteld om er nóg een keer naar te kijken óf het geld terug te storten.
Omdat óók Isa niet goed wist waar ze de oplossing moest zoeken en de afstand voor mij te groot was om steeds op en neer te rijden heb ik gekozen voor restitutie van het bedrag.
Hoewel ik het (nog steeds) jammer vind dat ik de bril niet heb ben ik uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing zoals die nu is aangedragen !!!
Isa, bedankt !!!

Sterke punten:
Goede, regelmatige communicatie.

Judea Rove beveelt Polette aan bij vrienden/bekenden

LeesbrillenKopen.com - Super leuke en goedkope leesbrillen

0

Review:
Fijne leesbrillen, moderne collectie en betaalbaar.

Sterke punten:
Snelle levering van de leesbrillen
Goedkoop

Thomas beveelt LeesbrillenKopen.com aan bij vrienden/bekenden

Polette - Waardeloze Chinese rommelkunststof

0

Review:
Slecht afgewerkt, slechte glazen, lange wachttijd. Verschrikkelijke rommel uit China, vandaar de lange wachttijden... tsja een keer nooit meer

Janneke beveelt Polette NIET aan bij vrienden/bekenden

Specsavers - let op hoe je verzekerd bent

0

Review:
Je moet geen collectieve zorgverzekering hebben. Ze declareren dan niet rechtstreeks bij je zorgverzekeraar. Ook de actie: wij verdubbelen uw zorgvergoeding, telt dan niet. Ben weer vertrokken zonder oogmeting en zonder nieuwe bril. Totaal niet service gericht.

Sterke punten:
niet kunnen vinden

Zwakke punten:
totaal niet service gericht

Astrid beveelt Specsavers NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Uitstekende prijs/kwaliteit + service

0

Review:
Ik heb al vanaf kleins aan een bril en ben bij verschillende aanbieders geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij Hans Anders toch het beste thuis voel. De prijs versus de kwaliteit is prima, natuurlijk kun je een kwalitatief betere bril krijgen bij andere opticiens maar dan is de prijs ook 2x duurder. Vergeleken met een Pearl (waardeloze service in HHW) en Specsavers (iets duurder) heeft Hans bij mij een streepje voor. Dat komt mede door de echt goede service / vriendelijkheid van de winkel in HHW (met name Raadhuisplein). Zowel het geven van advies als het herstellen van problemen doen ze zonder problemen.

Sterke punten:
Prijs / kwaliteit
Service

Zwakke punten:
Geen

RenzoLuitj beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

Specsavers - Slechte oogzorg

0

Review:
Mijn dochters hoefden jarenlang niet gecontroleerd te worden bij bestelling van nieuwe lenzen. Voor de zekerheid een 2nd opinion gevraagd bij Pearle. Hoornvlies van beide dochters bleek ernstig beschadigd. Och ja. Dat gebeurt. Zei Spec saver. Nooit meer Spec savers.
Groet
Herman Slaghuis

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zie reviee

Herman Sla beveelt Specsavers NIET aan bij vrienden/bekenden