Nieuwste Reviews

Hans Anders - niet de gewenste service

0

Review:
21-1-2019 3brillen besteld in leeuwarden mijn partner ook 3 afleverdatum 5-2 .Die van mijn partner 3 dagen later klaar.
Mijn brillen : er moest eerst een montuur besteldt? wordendit gebeurt op28 januari op 29 januari wordt de afleverdatum verschoven naar 6-2 op 30 januari wordt de datum verschoven naar 8-2.
Ben vanaf 1986 klant bij H.A, dit nog nooit mee gemaakt .
Geen uitleg geen sorry slik het maar .Dit vind ik H.A onwaardig en niet erg klantvriendelijk

Sterke punten:
Personeel in de winkel

Zwakke punten:
komen afspraken niet na .slechte comunicatie

Rene Wolve beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Specsavers - Nooit meer specsavers

0

Review:
augustus 2018 een multivocale bril gekocht bij specsavers.
Vanaf dag 1 slecht zicht!! Terug met deze klacht naar specsavers. Mijn klacht werd volledig genegeerd! De bril was technisch gezien PRIMA volgens hun. De bril werd wat gesteld en zo moest het zicht beter worden. NIET DUS! Zo nog 3 keer terug geweest. Bij de 3 de keer wilde ik mijn geld terug , maar dat kon niet! De ogen werden nog een keer opgemeten . Bleek dat ik door de eerste meting sterkere Bril glazen gekregen had dan ik nodige had..foutje ..en inmiddels een half jaar verder. Een bril gekregen met volgens hun de juist gemeten bril glazen. Ook met deze nieuwe glazen is het kijken nog steeds een groot drama!
Moet ik weer terug en moet ik weer voor mijn rechten strijden @#×¥£€% ₩ !!!!!!!!
NOOIT MEER SPECSAVERS !

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Het ongeloof bij de medewerker,omdat zij toch als beste uit de bus kwamen op landelijk niveau.

G.E. beveelt Specsavers NIET aan bij vrienden/bekenden

Eye Optiek - Oplichters!

0

Review:
Onno kloes nazoeken op Google en je komt uit bij radar zegt genoeg. Zijn vrouw weigert Nederlands te praten.

Jansen beveelt Eye Optiek NIET aan bij vrienden/bekenden

Pearle - Slechte kwaliteit

0

Review:
Ik heb al verschillende brillen gehad in mijn leven en deze van Pearle is echt de slechtste ooit! Ik heb in begin september een nieuwe bril aangekocht, voor de eerste keer bij Pearle. Bij aankoop heb ik uitstekende service gekregen, maar daar bleef het ook helaas bij… Na anderhalve maand merkte ik op dat er al krassen in de glazen zaten. En dit terwijl ik goed zorg draag voor mijn bril en hem telkens goed kuis volgens de instructies van Pearle zelf. Ik ben hiermee naar de winkel gegaan, waar ze enkel maar nog meer krassen gemaakt hebben en mij beloofden om nog contact via mail op te nemen. Ik kreeg echter geen enkele mail, dus heb ik via de site nogmaals een klacht ingediend. Pas daarna kreeg ik reactie van de winkel en het enige dat ze doen is mij nieuwe glazen proberen aan te smeren! Alsof mijn bril nog niet duur genoeg was… Ik heb hierop gereageerd en sindsdien geen enkele reactie meer gehad. Ze negeren gewoon klachten, wat een service! Ik heb bewust een duurdere bril gekozen deze keer om er hopelijk langer mee weg te kunnen. Dit zal duidelijk niet het geval zijn, want de kwaliteit van de glazen bij Pearle is echt teleurstellend! Bij deze: Pearle is geen aanrader! Schandalig en triestig welke kwaliteit er wordt aangeleverd.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slechte kwaliteit en geen service bij klacht

Evelien beveelt Pearle NIET aan bij vrienden/bekenden

CliC Brillen - Super kwaliteit CliC leesbrillen

0

Review:
Echt de originele CliC bril. Topkwaliteit.

Sterke punten:
snelle levering
Marktconforme prijs

Zwakke punten:
Weinig aanbod

Jan Blok beveelt CliC Brillen aan bij vrienden/bekenden

Leesbril.nl - Bestelling niet geleverd

0

Review:
Ik heb bij leesbril.nl twee leesbrillen besteld en betaald, maar er is er maar één geleverd. Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, kreeg ik meteen een mail terug. Dat vond ik een goed teken. Ze zouden een en ander bij post.nl gaan navragen, maar daarna is het helemaal stil gebleven. Op mijn verdere mails wordt niet meer geantwoord. Ik kan kennelijk naar mijn geld fluiten en raad iedereen daarom aan geen bestellingen te plaatsen bij leesbril.nl.

Arno beveelt Leesbril.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Charlie Temple - Nooit meer!!

0

Review:
Nooit meer!!
De eerste bril die ik ontving was niet naar mijn smaak, de kleur beviel mij niet. Dit was mijn eigen ‘fout’, dus ik vond t een goede service dat ik de bril op eigen kosten terug mocht sturen. Ik kreeg dan de bril opgestuurd in de juiste kleur. Ze hadden toevallig nog een montuur in de juiste kleur liggen. Toen ik deze bril ontving, kon de bril gelijk weer terug in het doosje. De glazen hadden nl dikke witte randen en het glas zat los. Het leek alsof de glazen te klein waren voor het montuur.De volgende bril had helaas weer de witte randen en het montuur was helemaal verbogen. Ik mocht het nog een keer proberen, want waarschijnlijk kwam het door de dikte van het glas. Helaas.....ook deze bril had weer de witte randen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met een bril. Ook deze ging weer retour. En nu begon de ellende eigenlijk pas echt.......het terugkrijgen van je geld. De beloofde retourkosten worden van je (betaalde) afterpay rekening betaald, het bedrag voor de bril wordt opeens verminderd met retourkosten en kosten van een montuur? De administratie is 1 grote bende daar en ze doen alsof de klant het niet begrijpt. Nu tientallen mailtjes later, heb ik het (totaal) bedrag nog steeds niet ontvangen.

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Slechte kwaliteit, klantbehandeling, communicatie met klant, administratie

Petra beveelt Charlie Temple NIET aan bij vrienden/bekenden

Polette - VERVOLG/HERZIENING OP EERDERE KLACHT

0

Review:
In vervolg op mijn eerdere klacht - d.d. 4 oktober 2018 - wil ik opnieuw reageren.
De vorige mail heb ik afgesloten met de mededeling dat ik de laatste zal zijn als er een positieve oplossing zal zijn/komen ik die ook zal plaatsen !!!
De reden dat er een tijdlang geen contact was had te maken met het feit dat de mails in mijn Spam terecht waren gekomen....
Nadat dit duidelijk werd is er met Isa naar een goede oplossing voor mijn probleem gezocht.
Toen ik mijn bril thuis kreeg kon ik niets zien door het leesgedeelte. Er is een nieuwe bril toegestuurd.
Maar natuurlijk - zonder opnieuw opmeten - was ie toen weer niet correct.
Na een bezoek aan Polette in Utrecht is het probleem duidelijk geworden - het leesgedeelte bleek niet goed opgemeten te zijn - en is er voor mij wederom een nieuwe bril toegestuurd.
Helaas is er toen weer iets niet goed gegaan.
Ondanks dat we het probleem niet op hebben kunnen lossen kan ik niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben met de communicatie, zoals die heeft plaatsgevonden.
Isa heeft haar uiterste best gedaan om het mij naar mijn zin te maken.
Isa heeft mij voorgesteld om er nóg een keer naar te kijken óf het geld terug te storten.
Omdat óók Isa niet goed wist waar ze de oplossing moest zoeken en de afstand voor mij te groot was om steeds op en neer te rijden heb ik gekozen voor restitutie van het bedrag.
Hoewel ik het (nog steeds) jammer vind dat ik de bril niet heb ben ik uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing zoals die nu is aangedragen !!!
Isa, bedankt !!!

Sterke punten:
Goede, regelmatige communicatie.

Judea Rove beveelt Polette aan bij vrienden/bekenden

LeesbrillenKopen.com - Super leuke en goedkope leesbrillen

0

Review:
Fijne leesbrillen, moderne collectie en betaalbaar.

Sterke punten:
Snelle levering van de leesbrillen
Goedkoop

Thomas beveelt LeesbrillenKopen.com aan bij vrienden/bekenden

Polette - Waardeloze Chinese rommelkunststof

0

Review:
Slecht afgewerkt, slechte glazen, lange wachttijd. Verschrikkelijke rommel uit China, vandaar de lange wachttijden... tsja een keer nooit meer

Janneke beveelt Polette NIET aan bij vrienden/bekenden