Nieuwste Reviews

Leesbril.nl - opgelicht

0

Review:
Had een leesbril besteld bij leesbril.nl maar na 3 weken nog niets geleverd mails worden snel beantwoord en gezegd dat de bril geleverd wordt maar na 4 weken nog geen bril.
Zal wel naar mijn geld kunnen fluiten en naar de winkel moeten.

Sterke punten:
snelle reactie

Zwakke punten:
niets leveren

john beveelt Leesbril.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Hofland Optiek - loslatende coating

0

Review:
loslatende coating geen garantie aanbod voor 50% korting maar elders nog goedkoper uit de bril heb ik bij hofland borne gekocht 1400 euro !!!!

Mister Spex - Komen kortingen niet na

0

Review:
Ik bestel een Ray Ban bril (Ray-Ban RB 8317-CH 029/A1) welke ca. 100€ goedkoper is dan elders. Krijg m niet geleverd omdat hij zogenaamd niet meer op voorraad zou zijn. Onzin want hij is gewoon op voorraad maar dan opeens 100€ duurder.... Ik heb vooruit betaald maar wordt nu afgescheept met vage verhaaltjes van een niet Nederlands sprekende helpdesk

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Stunten met korting maar zeggen dan dat eea niet op voorraad is

Jan Bouman beveelt Mister Spex NIET aan bij vrienden/bekenden

Kock Bril Shop Nijmegen - Betrokken vakmensen

0

Review:
Topkwaliteit en uitstekende service op het hele gebied van diagnose, oogmeting, brillen en lenzen.

Sterke punten:
vakmensen
oogmeting
lenzen, dag/nacht, hard/zacht
betrokken
klantvriendelijk
modieuze monturen

Zwakke punten:
niet ontdekt de afgelopen 10 jaar.

Dick Nijman beveelt Kock Bril Shop Nijmegen aan bij vrienden/bekenden

Lowlens - Lowlens onbereikbaar na bug

0

Review:
Na eerder prettig zaken gedaan te hebben plaatste ik 11 september een bestelling. Kreeg na Ideal betaling een foutmelding en geen ontvangstbevestiging van Lowlens. Sindsdien is het bedrijf per telefoon voortdurend in gesprek en men reageert niet op mijn mail. Mijn geld is wel afgeboekt. Hoe betrouwbaar is Lowlens nu eigenlijk?

Zwakke punten:
Zeer slechte klantenservice en niet bereikbaar

Adi beveelt Lowlens aan bij vrienden/bekenden

Lowlens - Lowlens betaal bug en geen contact te krijgen

0

Review:
Na eerder prettig zaken gedaan te hebben plaatste ik 11 september een bestelling. Kreeg na Ideal betaling een foutmelding en geen ontvangstbevestiging van Lowlens. Sindsdien is het bedrijf per telefoon voortdurend in gesprek en men reageert niet op mijn mail. Mijn geld is wel afgeboekt. Hoe betrouwbaar is Lowlens nu eigenlijk?

Zwakke punten:
Zeer slechte klantenservice en niet bereikbaar

Adi beveelt Lowlens aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Zeer slechte klantvriendelijkheid

1

Review:
Om lange wachttijden te voorkomen heb ik vooraf een afspraak gemaakt. Ik heb het namelijk al eerder meegemaakt bij HA dat ik lang moest wachten. Ik sta al een kwartier te wachten bij de balie. Nog geen goedemiddag of kan ik u helpen kon er van af!! Daarna wordt doodleuk een ander geholpen. Nadat ik aangaf een afspraak te hebben kreeg ik te horen dat er zo wel een medewerkster van haar pauze terug zou zijn. Meteen de winkel verlaten. Wat een slechte klantvriendelijkheid. Bij een andere opticien kreeg ik meteen een goedemiddag bij binnenkomst. Ga daar eens op cursus HA!!!!

Sterke punten:
Klanten negeren.

Zwakke punten:
Tja kan het nog slechter dan ik heb beschreven??

Iris beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Pearle - Professioneel geholpen!

0

Review:
Ik kom uit California, USA en ben in Nederland voor familiebezoek. Ik wilde naar een nieuwe bril kijken en koos voor Pearle Hoogezand, omdat de zoon van mijn nicht daar werkt. Alle medewerkers waren heel vriendelijk. Maar in het bijzonder wil ik noemen dat ik zeer professioneel werd geholpen door Marcel Idsinga, die een oogmeting heeft gedaan i.v.m. mijn glaucoma en mij uitgebreid en deskundig adviseerde.

Sterke punten:
Marcel adviseerde mij op een rustige en plezierige manier. Ik voelde mij daar echt thuis.

Zwakke punten:
Geen.

Wendy Hemm beveelt Pearle aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Hans Anders is anders en slechter geworden.

0

Review:
Bril in december actie aan laten meten.
Bril besteld werdt gelijk een verzekering mee verkocht.
Moest een handtekening zetten. Achteraf spijt van.
Bril voldoet niet multifokaal blijkt het leesgedeelte byzonder klein te zijn. Terug geweest en werd de bril alleen anders afgesteld maar hielp weinig.
Er is gewoon een verkeerde bril verkocht.
Voor mijn vrouw precies hetzelfde te klein leesgedeelte.

Nu moest ik na een half jaar een nieuwe bril bij andere firma aan laten meten.

Jaren klant geweest bij Hans Anders. Ga er nu niet meer naar toe! Waardeloos! Ze zijn nu aan het oogsten

Sterke punten:
Teren op hun naamsbekendheid van goedkoop zijn.
Volle winkel.

Zwakke punten:
Nemen je nu waar.

Will beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Pearle - Nooit meer naar Pearle

0

Review:
Nieuwe glazen gekocht in 2018; het montuur wilde ik houden omdat het buigbaar is en niet snel stuk gaat.Volgens degene die me hielp kon het nog prima dienst doen.
Het lijkt wel of ik mijn oude bril met de oude glazen terug heb, alleen is het montuur na de 'vernieuwing' zo uitgerekt dat hij van mijn neus glijdt. Als dat wordt bijgesteld is het na een paar dagen weer mis. De glazen heebben hetzelfde model als voor de 'vernieuwing', ook al was affgesproken dat ze afgerond zouden worden. Is dus niet gebeurd. Wat erger is: ik zie NIET beter. Bovendien zat er binnen de kortste keren weer een laagjevop de glazen waarvan me steeds wordt verteld dat dat aan een berkeerde behandeling ligt - oook al maak ik ze precies volgens hun aanwijzingen schoon.
Ik ga dus echt helemaal nooit meer naar Pearle. ik raad Pearle zonder meer af.

Marijke beveelt Pearle NIET aan bij vrienden/bekenden