6 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
6 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
Nadat ik overal geprobeerd had om een noodbril te krijgen en pearl zei ook nee,had ik de moed opgegeven, maar in stadshart zoetermeer zeiden ze bel leidschendam, gedaan echt goede service !!! Met veel passen vd diverse glazen goed zicht en kon montuur uitzoeken.attendeerde mij erop kijk bij je zorg verzekering voor bijdrage.na nog geen uur de deur uit met nieuwe bril .wat een moeite en service van hun.Echt geweldig personeel. Wat een goede samenwerking. Duizendmaal dank
Sterke punten Aandacht en service
Zwakke punten Misschien onderling met de winkels samenwerken.telefonisch was er nee helaas gezegd.
Ze zijn niet zo proffesioneel. Na veel te stuntelen, komen ze er jiet meer uit. Wanneer je hen hierop aan spreekt bijten ze alleen maar van zich af. De professionaliteit is ver te zoeken in dit kinderdagverblijf.
Sterke punten Het assortiment
Zwakke punten De huidige eigenaar die het beleid bepaald
Ik heb onlangs een oogtest gedaan bij Ace & Tate. Meestal ben ik niet de grootste fan van een oogtest boeken, maar de opticien heeft mij op een hele fijne manier erdoor heen begeleidt. Binnen 15 minuten mijn oogmeting gedaan en ook een leuke monteur uitgekozen met de hulp van de winkelmedewerkers!
Na de eerste bestelling van mijn bril, geen levering. Meerdere malen mail contact. Tenslotte levering kwijt. Nieuwe ingezet. Beloofd 6/10 dagen levering. Weer een mail met vertraging. Nu bijna 5 weken nog geen bril. Continue aan het lijntje gehouden. Ik verwacht een coulance
TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Gisteren een bon van hans anders ontvangen voor een complete bril voor vanaf 39 euro ook varifocus index 1.5 voor andere glazen of glasopties zoals dunnere glazen betaal je een meerprijs.
Dus even gebeld met het hoofdkantoor hier konden zo mij totaal geen informatie geven over deze aanbieding,dus maar even gebeld met een filiaal (maar goed ook) wat mij deze bril met mijn sterkte zou gaan kosten?
Het antwoord was dat ik niet in aanmerking kom voor deze aanbieding omdat mijn sterkte te hoog zou zijn en gewoon de normale prijs moest betalen te weten 800 euro toch een behoorlijk verschil ,terwijl er toch duidelijk achter op de bon staat andere glazen en of dunnere glazen tegen bijbetaling!
Ik snap daarom niet goed dat hans anders mij dit aanbod doet omdat ze heel goed weten welke sterkte ik heb stuur mij dan geen bon! Deze lokkertjes geeft alleen maar ergenis en vind dan ook dat hans anders hiermee moet stoppen, Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook zo blijkt maar weer.
Op 22 maart heb ik mijn één jaar oude Tommy Hilfiger montuur teruggebracht naar het Hans Anders filiaal in Drachten, omdat een pootje kapot was. Dit is duidelijk te wijten aan materiaalmoeheid.
Hoewel online een garantie van twee jaar staat vermeld, weigerde de manager hierover te praten. Volgens haar was er namelijk geen sprake van materiaalmoeheid. Ik heb herhaaldelijk gevraagd wat materiaalmoeheid dan wel inhoudt, maar kreeg steeds hetzelfde antwoord: “Dat hoef ik u niet te vertellen, maar dit is het niet”.
Los van deze oneerlijke praktijk, ben ik werkelijk geschokt door de onprofessionele en onbeschofte houding van de manager van Hans Anders in Drachten. Dit betreft de vrouwelijke manager die aanwezig was op zaterdagochtend 22 maart in het filiaal in Drachten.
Omdat Hans Anders geen oplossing bood, moest ik uiteindelijk zelf een nieuw montuur aanschaffen om het kapotte pootje te vervangen.
Ik ben geen klant en dus overtreden ze de avg en de spam wet door mij zonder mijn toestemming emails te sturen! Net een mailtje gehad dat na het telefoongesprek (klantonvriendelijk te woord gestaan) was uitgeschreven. Maar 3 min daarvoor stuurden ze me een welkom mailtje? Ze moeten mij niet alleen niet spammen! Ze moeten mij vergeten volgens de avg wet!
Sterke punten Niets
Zwakke punten Spammen. Schrijven je uit zeggen ze maar daarna je weer in. Klantonvriendelijke klantenservice. Ben geen klant!
Ik ben geen klant en dus overtreden ze de avg en de spam wet door mij zonder mijn toestemming emails te sturen! Net een mailtje gehad dat na het telefoongesprek (klantonvriendelijk te woord gestaan) was uitgeschreven. Maar 3 min daarvoor stuurden ze me een welkom mailtje? Ze moeten mij niet alleen niet spammen! Ze moeten mij vergeten volgens de avg wet!
Sterke punten Niets
Zwakke punten Spammen. Schrijven je uit zeggen ze maar daarna je weer in. Klantonvriendelijke klantenservice. Ben geen klant!
Bril besteld met opgegeven levertijd van 5 dagen. Niets ontvangen. Na 2 weken mailtje gestuurd. Antwoord: we hebben logistieke problemen. Nu na 3 weken nog steeds geen bril. Mijn advies: Hier nooit iets bestellen en zeker niet vooruitbetalen.Gelukkig heb ik dat ook niet gedaan.
Had my eye test done here and it was great. Staff were super friendly and the whole thing was quick but felt really thorough. Felt like I was in good hands. Definitely recommend!
I booked an eye test at ace & tate and got a pair of prescription glasses, honestly it's such a smooth experience. The whole test took around 15 minutes, and the optometrist was professional and patient. Since I was wearing contacts, they even provided lens solution and a case, which was really thoughtful. I'd recommend it to anyone who needs an eye test. Hope acetate keep up the great work!
Zonnebril gekocht en super goed geholpen. Kreeg goed advies van het personeel. Bril in 1 winkel uitgezocht en zonder problemen een paar dagen later in een andere winkel af kunnen halen.
Sterke punten Goed getraind en vriendelijk personeel.
Verkeerde bril geleverd en nadien is de bril 'verloren' door de winkel. De winkel is telefonisch niet bereikbaar en doen geen enkele moeite om de status op te volgen of je op de hoogte te houden. Je moet je dus zelf tevergeefs naar de winkel verplaatsen om iets te weten te komen. Weken later is de oplossing: 'Je mag een nieuwe bril komen kiezen'. Veel mails naar de klantendienst gestuurd, maar ook daar mag je niet meer verwachten dan wat ze wettelijk verplicht zijn. Geen enkel commercieel gebaar.
Sterke punten goedkope brillen
Zwakke punten helaas krijg je niet de brillen die je besteld hebt en als je zelf geen mail stuurt, hoor je niks meer van hen
Ik kocht mijn 4 bril in Den Bosch Een goede verkoper Ik ben het dan ook niet eens met al die negatieve revieuws Na het ophalen van de nieuwe bril zag ik dat 1 glas niet netjes in het montuur zat en enige kleurbeschadigingen waren zichtbaar Ik dacht zal ik terugfietsen maar omdat ik langs het hoofdkantoor in Nieuwkuik kwam dacht ik Ik ga even daarlangs of zij iets konden betekenen voor mij Er kwam een dame naar mij en vroeg naar het probleem wat schept mijn verbazing Ik zal de glazen even overzetten in een nieuw montuur een bril mag zo niet de winkel uit Ik was echt verbaasd en ik noem dit een geweldige service Ik ben zeer tevreden ook met de andere brillen
Ik kocht mijn 4 bril in Den Bosch Een goede verkoper Ik ben het dan ook niet eens met al die negatieve revieuws Na het ophalen van de nieuwe bril zag ik dat 1 glas niet netjes in het montuur zat en enige kleurbeschadigingen waren zichtbaar Ik dacht zal ik terugfietsen maar omdat ik langs het hoofdkantoor in Nieuwkuik kwam dacht ik Ik ga even daarlangs of zij iets konden betekenen voor mij Er kwam een dame naar mij en vroeg naar het probleem wat schept mijn verbazing Ik zal de glazen even overzetten in een nieuw montuur een bril mag zo niet de winkel uit Ik was echt verbaasd en ik noem dit een geweldige service Ik ben zeer tevreden ook met de andere brillen
Verkoop echt geweldig. \\r\\nStuk uit glas bij aanhechting in Lindberg bril na 9 maanden. Werd gelijmd met dikke klodder lijm op het glas! Geen garantie� echt nog nooit zo�n slechte service gezien! Bezint eer je aan een Bouwhuis bril begint.
Sterke punten Verkoop heel erg tevreden en fijn
Zwakke punten Totaal geen service dan geven ze niet thuis, reparatie zo slecht dikke klodder lijm op glas en daar sturen ze je mee weg
Als je de winkel binnenstapt, reageren ze niet. Je moet meer dan 10 tot 15 minuten wachten en je mag blij zijn als je het juiste antwoord krijgt. Ik heb een afspraak met ze gemaakt om mijn ogen te controleren nadat ik de bril had uitgekozen. Toen mijn bril klaar was, kreeg ik een e-mail om hem op te halen. Toen ik erom vroeg! Het meisje gaf me mijn bril in een goedkoop brillendoekje, niet stevig genoeg om de bril te beschermen, en zelfs geen doekje om hem schoon te maken als hij vies zou worden. Ze was zo onbeleefd en helemaal niet vriendelijk. Toch kostte mijn bril me � 495. De eerste en laatste keer dat ik er niet meer heen ga.
Sterke punten Geen sterke punten. 0
Zwakke punten Geen goed service, niet vriendelijke
Als je de winkel binnenstapt, reageren ze niet. Je moet meer dan 10 tot 15 minuten wachten en je mag blij zijn als je het juiste antwoord krijgt. Ik heb een afspraak met ze gemaakt om mijn ogen te controleren nadat ik de bril had uitgekozen. Toen mijn bril klaar was, kreeg ik een e-mail om hem op te halen. Toen ik erom vroeg! Het meisje gaf me mijn bril in een goedkoop brillendoekje, niet stevig genoeg om de bril te beschermen, en zelfs geen doekje om hem schoon te maken als hij vies zou worden. Ze was zo onbeleefd en helemaal niet vriendelijk. Toch kostte mijn bril me € 495. De eerste en laatste keer dat ik er niet meer heen ga.
Sterke punten Geen sterke punten. 0
Zwakke punten Geen goed service, niet vriendelijke
Metingen kloppen niet als je ook een cilinderafwijking hebt. Ga er niet naar toe.
Al 6 keer een foutief glas. ben zeer teleurgesteld in eyes and more
Sterke punten vriendelijk
Zwakke punten kennis en kunde. Metingen kloppen niet als je ook een cilinderafwijking hebt. Ga er niet naar toe.
Al 6 keer een foutief glas. ben zeer teleurgesteld in eyes and more
Nog steeds niets ontvangen
Review over Brillen246 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
Zwakke punten
niet leveren
Nog steeds niets ontvangen
Review over Brillen246 mei 2025 een bevestiging dat de bestelling na 3 dagen zou worden bezorgd. Nog niets ontvangen tot heden. Alle klanten die hier klagen over de levering krijgen een standaard antwoord met de zelfde tekst. Lekker makkelijk. Bestelling NL1000370370
Sterke punten
geen
Zwakke punten
niet leveren
Geweldig
Review over PearleNadat ik overal geprobeerd had om een noodbril te krijgen en pearl zei ook nee,had ik de moed opgegeven, maar in stadshart zoetermeer zeiden ze bel leidschendam, gedaan echt goede service !!! Met veel passen vd diverse glazen goed zicht en kon montuur uitzoeken.attendeerde mij erop kijk bij je zorg verzekering voor bijdrage.na nog geen uur de deur uit met nieuwe bril .wat een moeite en service van hun.Echt geweldig personeel. Wat een goede samenwerking. Duizendmaal dank
Sterke punten
Aandacht en service
Zwakke punten
Misschien onderling met de winkels samenwerken.telefonisch was er nee helaas gezegd.
Geschrokken van het onbeschoft
Review over Oogmerk TundermanZe zijn niet zo proffesioneel. Na veel te stuntelen, komen ze er jiet meer uit. Wanneer je hen hierop aan spreekt bijten ze alleen maar van zich af. De professionaliteit is ver te zoeken in dit kinderdagverblijf.
Sterke punten
Het assortiment
Zwakke punten
De huidige eigenaar die het beleid bepaald
Fijne ervaring!
Review over Ace and TateIk heb onlangs een oogtest gedaan bij Ace & Tate. Meestal ben ik niet de grootste fan van een oogtest boeken, maar de opticien heeft mij op een hele fijne manier erdoor heen begeleidt. Binnen 15 minuten mijn oogmeting gedaan en ook een leuke monteur uitgekozen met de hulp van de winkelmedewerkers!
Sterke punten
Klantvriendelijk
Levering laat lang op zich wac
Review over Brillen24Na de eerste bestelling van mijn bril, geen levering. Meerdere malen mail contact. Tenslotte levering kwijt. Nieuwe ingezet. Beloofd 6/10 dagen levering. Weer een mail met vertraging. Nu bijna 5 weken nog geen bril. Continue aan het lijntje gehouden. Ik verwacht een coulance
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Beloften niet nakomen.
Very bad
Review over Hans AndersThey canceled my appointment whiteout let me know when I ask to make new appointment, literally they have told me better if I go in another shop
te mooi om waar te zijn
Review over Hans AndersTE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Gisteren een bon van hans anders ontvangen voor een complete bril voor vanaf 39 euro ook varifocus index 1.5 voor andere glazen of glasopties zoals dunnere glazen betaal je een meerprijs.
Dus even gebeld met het hoofdkantoor hier konden zo mij totaal geen informatie geven over deze aanbieding,dus maar even gebeld met een filiaal (maar goed ook) wat mij deze bril met mijn sterkte zou gaan kosten?
Het antwoord was dat ik niet in aanmerking kom voor deze aanbieding omdat mijn sterkte te hoog zou zijn en gewoon de normale prijs moest betalen te weten 800 euro toch een behoorlijk verschil ,terwijl er toch duidelijk achter op de bon staat andere glazen en of dunnere glazen tegen bijbetaling!
Ik snap daarom niet goed dat hans anders mij dit aanbod doet omdat ze heel goed weten welke sterkte ik heb stuur mij dan geen bon! Deze lokkertjes geeft alleen maar ergenis en vind dan ook dat hans anders hiermee moet stoppen, Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook zo blijkt maar weer.
onbeschoft
Review over Hans AndersOp 22 maart heb ik mijn één jaar oude Tommy Hilfiger montuur teruggebracht naar het Hans Anders filiaal in Drachten, omdat een pootje kapot was. Dit is duidelijk te wijten aan materiaalmoeheid.
Hoewel online een garantie van twee jaar staat vermeld, weigerde de manager hierover te praten. Volgens haar was er namelijk geen sprake van materiaalmoeheid. Ik heb herhaaldelijk gevraagd wat materiaalmoeheid dan wel inhoudt, maar kreeg steeds hetzelfde antwoord: “Dat hoef ik u niet te vertellen, maar dit is het niet”.
Los van deze oneerlijke praktijk, ben ik werkelijk geschokt door de onprofessionele en onbeschofte houding van de manager van Hans Anders in Drachten. Dit betreft de vrouwelijke manager die aanwezig was op zaterdagochtend 22 maart in het filiaal in Drachten.
Omdat Hans Anders geen oplossing bood, moest ik uiteindelijk zelf een nieuw montuur aanschaffen om het kapotte pootje te vervangen.
Sterke punten
openingstijden
Zwakke punten
klantenservice
Overtreden avg en spamwet
Review over Hans AndersIk ben geen klant en dus overtreden ze de avg en de spam wet door mij zonder mijn toestemming emails te sturen! Net een mailtje gehad dat na het telefoongesprek (klantonvriendelijk te woord gestaan) was uitgeschreven. Maar 3 min daarvoor stuurden ze me een welkom mailtje? Ze moeten mij niet alleen niet spammen! Ze moeten mij vergeten volgens de avg wet!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Spammen. Schrijven je uit zeggen ze maar daarna je weer in. Klantonvriendelijke klantenservice. Ben geen klant!
Overtreden avg en spamwet
Review over Hans AndersIk ben geen klant en dus overtreden ze de avg en de spam wet door mij zonder mijn toestemming emails te sturen! Net een mailtje gehad dat na het telefoongesprek (klantonvriendelijk te woord gestaan) was uitgeschreven. Maar 3 min daarvoor stuurden ze me een welkom mailtje? Ze moeten mij niet alleen niet spammen! Ze moeten mij vergeten volgens de avg wet!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Spammen. Schrijven je uit zeggen ze maar daarna je weer in. Klantonvriendelijke klantenservice. Ben geen klant!
Zeer slecht. Leveren niet.
Review over Brillen24Bril besteld met opgegeven levertijd van 5 dagen. Niets ontvangen. Na 2 weken mailtje gestuurd. Antwoord: we hebben logistieke problemen. Nu na 3 weken nog steeds geen bril. Mijn advies: Hier nooit iets bestellen en zeker niet vooruitbetalen.Gelukkig heb ik dat ook niet gedaan.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Leveren niet.
Positive experience, friendly
Review over Ace and TateHad my eye test done here and it was great. Staff were super friendly and the whole thing was quick but felt really thorough. Felt like I was in good hands. Definitely recommend!
Slechte b3drijf
Review over Hans AndersZeer slechte gang van zaken,incasso sturen voor 2 setjes lenzen vanwege betaling problemen.
Great eye test experience
Review over Ace and TateI booked an eye test at ace & tate and got a pair of prescription glasses, honestly it's such a smooth experience. The whole test took around 15 minutes, and the optometrist was professional and patient. Since I was wearing contacts, they even provided lens solution and a case, which was really thoughtful. I'd recommend it to anyone who needs an eye test. Hope acetate keep up the great work!
Sterke punten
Service
Hele fijne ervaring
Review over Ace and TateZonnebril gekocht en super goed geholpen. Kreeg goed advies van het personeel. Bril in 1 winkel uitgezocht en zonder problemen een paar dagen later in een andere winkel af kunnen halen.
Sterke punten
Goed getraind en vriendelijk personeel.
Zwakke punten
-
vreselijke service,
Review over Eyes and MoreVerkeerde bril geleverd en nadien is de bril 'verloren' door de winkel. De winkel is telefonisch niet bereikbaar en doen geen enkele moeite om de status op te volgen of je op de hoogte te houden. Je moet je dus zelf tevergeefs naar de winkel verplaatsen om iets te weten te komen. Weken later is de oplossing: 'Je mag een nieuwe bril komen kiezen'. Veel mails naar de klantendienst gestuurd, maar ook daar mag je niet meer verwachten dan wat ze wettelijk verplicht zijn. Geen enkel commercieel gebaar.
Sterke punten
goedkope brillen
Zwakke punten
helaas krijg je niet de brillen die je besteld hebt en als je zelf geen mail stuurt, hoor je niks meer van hen
Montuur
Review over EyeLove BrillenIk kocht mijn 4 bril in Den Bosch Een goede verkoper Ik ben het dan ook niet eens met al die negatieve revieuws Na het ophalen van de nieuwe bril zag ik dat 1 glas niet netjes in het montuur zat en enige kleurbeschadigingen waren zichtbaar Ik dacht zal ik terugfietsen maar omdat ik langs het hoofdkantoor in Nieuwkuik kwam dacht ik Ik ga even daarlangs of zij iets konden betekenen voor mij Er kwam een dame naar mij en vroeg naar het probleem wat schept mijn verbazing Ik zal de glazen even overzetten in een nieuw montuur een bril mag zo niet de winkel uit Ik was echt verbaasd en ik noem dit een geweldige service Ik ben zeer tevreden ook met de andere brillen
Sterke punten
Goede service en prima adviezen
Zwakke punten
Nog niet meegemaakt
Montuur
Review over EyeLove BrillenIk kocht mijn 4 bril in Den Bosch Een goede verkoper Ik ben het dan ook niet eens met al die negatieve revieuws Na het ophalen van de nieuwe bril zag ik dat 1 glas niet netjes in het montuur zat en enige kleurbeschadigingen waren zichtbaar Ik dacht zal ik terugfietsen maar omdat ik langs het hoofdkantoor in Nieuwkuik kwam dacht ik Ik ga even daarlangs of zij iets konden betekenen voor mij Er kwam een dame naar mij en vroeg naar het probleem wat schept mijn verbazing Ik zal de glazen even overzetten in een nieuw montuur een bril mag zo niet de winkel uit Ik was echt verbaasd en ik noem dit een geweldige service Ik ben zeer tevreden ook met de andere brillen
Sterke punten
Goede service en prima adviezen
Zwakke punten
Nog niet meegemaakt
Super slechte service
Review over Bouwhuis OpticienVerkoop echt geweldig. \\r\\nStuk uit glas bij aanhechting in Lindberg bril na 9 maanden. Werd gelijmd met dikke klodder lijm op het glas! Geen garantie� echt nog nooit zo�n slechte service gezien! Bezint eer je aan een Bouwhuis bril begint.
Sterke punten
Verkoop heel erg tevreden en fijn
Zwakke punten
Totaal geen service dan geven ze niet thuis, reparatie zo slecht dikke klodder lijm op glas en daar sturen ze je mee weg
Slecht service
Review over Hans AndersAls je de winkel binnenstapt, reageren ze niet. Je moet meer dan 10 tot 15 minuten wachten en je mag blij zijn als je het juiste antwoord krijgt. Ik heb een afspraak met ze gemaakt om mijn ogen te controleren nadat ik de bril had uitgekozen. Toen mijn bril klaar was, kreeg ik een e-mail om hem op te halen. Toen ik erom vroeg! Het meisje gaf me mijn bril in een goedkoop brillendoekje, niet stevig genoeg om de bril te beschermen, en zelfs geen doekje om hem schoon te maken als hij vies zou worden. Ze was zo onbeleefd en helemaal niet vriendelijk. Toch kostte mijn bril me � 495. De eerste en laatste keer dat ik er niet meer heen ga.
Sterke punten
Geen sterke punten. 0
Zwakke punten
Geen goed service, niet vriendelijke
Slecht service
Review over Hans AndersAls je de winkel binnenstapt, reageren ze niet. Je moet meer dan 10 tot 15 minuten wachten en je mag blij zijn als je het juiste antwoord krijgt. Ik heb een afspraak met ze gemaakt om mijn ogen te controleren nadat ik de bril had uitgekozen. Toen mijn bril klaar was, kreeg ik een e-mail om hem op te halen. Toen ik erom vroeg! Het meisje gaf me mijn bril in een goedkoop brillendoekje, niet stevig genoeg om de bril te beschermen, en zelfs geen doekje om hem schoon te maken als hij vies zou worden. Ze was zo onbeleefd en helemaal niet vriendelijk. Toch kostte mijn bril me € 495. De eerste en laatste keer dat ik er niet meer heen ga.
Sterke punten
Geen sterke punten. 0
Zwakke punten
Geen goed service, niet vriendelijke
Waardeloos maar vriendelijk
Review over SpecsaversDe medewerkers zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam!
De kwaliteit van brillen en de glazen zijn heel slecht bijzonder tijdens de acties van 2=1
Sterke punten
Vriendelijk
Zwakke punten
Slecht kwaliteit brillen!!!!!!
Teleurstellende ervaring Assen
Review over Eyes and MoreMetingen kloppen niet als je ook een cilinderafwijking hebt. Ga er niet naar toe.
Al 6 keer een foutief glas. ben zeer teleurgesteld in eyes and more
Sterke punten
vriendelijk
Zwakke punten
kennis en kunde. Metingen kloppen niet als je ook een cilinderafwijking hebt. Ga er niet naar toe.
Al 6 keer een foutief glas. ben zeer teleurgesteld in eyes and more
Service uitmuntend
Review over Joyce OptiekAltijd vriendelijk en meedenkend. Zeer professioneel en eerlijk.
Sterke punten
Klantgericht, professioneel, vriendelijk, meedenkend