• Er best iets gebeuren wat niet goed is iedereen maakt wel eens een fout nu mijn geval ik kocht in 2016 een montuur na een staar operatie ik heb drie jaar lang met een wazige vlek in mijn linker oog gelopen door een misverstand tussen de oogkliniek en hun was er een advies gegeven door oogdruppels te nemen want ik had wel droge ogen. Vorige week verloor ik die bril en zette een oude op en wat bleek wazige vlek was weg daar naar specsavers in Zeist gegaan dit verhaal verteld ik begrijp dat zij mijn bril niet vergoeden maar hebben een passende oplossing gedaan zodat een ieder tevreden was dit hadden zij normaal niet hoeven te doen maar dit gebeurde uit coulance hulde daarvoor maar wij worden altijd correct en met goede service geholpen

    Sterke punten
    goede service en goede oogmetingen

    Door R.L. Kempers op 7 maart 2020 Reageer

  • Er best iets gebeuren wat niet goed is iedereen maakt wel eens een fout nu mijn geval ik kocht in 2016 een montuur na een staar operatie ik heb drie jaar lang met een wazige vlek in mijn linker oog gelopen door een misverstand tussen de oogkliniek en hun was er een advies gegeven door oogdruppels te nemen want ik had wel droge ogen. Vorige week verloor ik die bril en zette een oude op en wat bleek wazige vlek was weg daar naar specsavers in Zeist gegaan dit verhaal verteld ik begrijp dat zij mijn bril niet vergoeden maar hebben een passende oplossing gedaan zodat een ieder tevreden was dit hadden zij normaal niet hoeven te doen maar dit gebeurde uit coulance hulde daarvoor maar wij worden altijd correct en met goede service geholpen

    Sterke punten
    goede service en goede oogmetingen

    Door R.L. Kempers op 7 maart 2020 Reageer

  • Enkele maanden geleden een bril laten aanmeten in het filiaal in Hilversum. Na een weekje kon ik de bril ophalen. Ik gaf direct al aangaf dat de bril echt niet lekker keek. ( multifocaal -- Ik draag deze glazen al jaren en weet inmiddels wel of het goed kijkt of niet). Volgens de de medewerkster moest ik er nog maar een paar weekjes mee rond lopen want dat went van zelf.

    Enkele maanden nadat ik de bril had aangeschaft is het rechter glas beschadigd. Ik ben terug gegaan en gaf aan dat de bril naast dat deze nog steeds niet goed kijkt ook beschadigd is en wat we hier aan konden doen. Nou niets dus. De verzekering die er gewoon bij werd gedaan dekt niet de 100% kosten en ik moest dus geld gaan bij betalen voor een nieuw glas. Dat werd er tijdens de verkoop niet bij verteld. De sterkte van de bril was ook niet goed, maar daar voor was ik te laat volgens de medewerker want dan had ik dat maar eerder moeten aangeven.Dus betalen of niets was het antwoord. Na eerst geweldig kwaad te zijn geworden worden ben ik maar weglopen.

    Vandaag brak er een pootje af van de bril af. Kan gebeuren. Toch maar weer terug gegaan want ik vindt voor een bril van €380,00 mag je wel kwaliteit en service verwachten. En zeker als alles is gebeurd binnen 8 maanden. Wederom 1 grote teleurstelling. Jammer dat je pootje van je bril afbreekt. Kan wel een nieuw montuur voor je regelen moet je 20% bijbetalen. Wederom heel duidelijk gemaakt dat dit echt geen service is. En dat geen enkele klacht serieus genomen word door de medewerkers. Na een pittig gesprek en een belofte dat ze het echt gaan oppakken ik morgen 5-3-2020 word teruggebeld.

    Hans Anders jullie schermen met de beste service op jullie website Nou niet dus ... Of het nu aan het personeel ligt die de regels omtrent klant vriendelijkheid en service niet snappen of dat het gewoon een soort arrogantie is. Je voelt je in ieder geval een zeikerd. En iets goed oplossen is heel moeilijk voor Hans Anders Alles draait om geld en geen service. En waar hebben we het over.. 2 geslepen stukjes plastic en een montuur, Inkoop enkele tientjes bij elkaar.. Heel jammer.

    Zwakke punten
    Geen service, duur, Arogant, ondeskudig personeel.

    Door Patrick op 5 maart 2020 Reageer

  • Enkele maanden geleden een bril laten aanmeten in het filiaal in Hilversum Verzekering werd er bij gedaan want dan kun je terug komen en dan krijg je als je glas beschadigd is een nieuwe in je bril. Allemaal geen enkel probleem lachte de verkoopster. Kost maar 4 tientjes. Heb het alvast op je aankoopbon geplaatst en dan is alles goed geregeld.

    Na een weekje kon ik de bril ophalen. Ik gaf direct al aangaf dat de bril echt niet lekker keek. ( multifocaal -- Ik draag deze glazen al jaren en weet inmiddels wel of het goed kijkt of niet). Volgens de de medewerkster moest ik er nog maar een paar weekjes mee rond lopen want dat went van zelf.

    Enkele maanden nadat ik de bril had aangeschaft is het rechter glas beschadigd. Ik ben terug gegaan en gaf aan dat de bril naast dat deze nog steeds niet goed kijkt ook beschadigd is en wat we hier aan konden doen. Nou niets dus. De verzekering die er gewoon bij werd gedaan dekt niet de 100% kosten en ik moest dus geld gaan bij betalen voor een nieuw glas. Dat werd er tijdens de verkoop niet bij verteld. De sterkte van de bril was ook niet goed, maar daar voor was ik te laat volgens de medewerker want dan had ik dat maar eerder moeten aangeven.

    Dus betalen of niets was het antwoord. Na eerst geweldig kwaad te zijn geworden worden ben ik maar weglopen.

    Vandaag brak er een pootje af van de bril af. Kan gebeuren. Toch maar weer terug gegaan want ik vindt voor een bril van €380,00 mag je wel kwaliteit en service verwachten. En zeker als alles is gebeurd binnen 8 maanden. Wederom 1 grote teleurstelling. Jammer dat je pootje van je bril afbreekt. Kan wel een nieuw montuur voor je regelen moet je 20% bijbetalen. Wederom heel duidelijk gemaakt dat dit echt geen service is. En dat geen enkele klacht serieus genomen word door de medewerkers. Na een pittig gesprek en een belofte dat ze het echt gaan oppakken ik morgen 5-3-2020 word teruggebeld.

    Hans Anders jullie schermen met de beste service op jullie website Nou niet dus ... Of het nu aan het personeel ligt die de regels omtrent klant vriendelijkheid en service niet snappen of dat het gewoon een soort arrogantie is. Je voelt je in ieder geval een zeikerd. En iets goed oplossen is heel moeilijk voor Hans Anders Alles draait om geld en geen service. En waar hebben we het over.. 2 geslepen stukjes plastic en een montuur, Inkoop enkele tientjes bij elkaar.. Heel jammer.

    Zwakke punten
    Geen service, duur, Arogant, ondeskudig personeel.

    Door Patrick op 5 maart 2020 Reageer

  • Enkele maanden geleden een bril laten aanmeten in het filiaal in Hilversum Verzekering werd er bij gedaan want dan kun je terug komen en dan krijg je als je glas beschadigd is een nieuwe in je bril. Allemaal geen enkel probleem lachte de verkoopster. Kost maar 4 tientjes. Heb het alvast op je aankoopbon geplaatst en dan is alles goed geregeld.

    Na een weekje kon ik de bril ophalen. Ik gaf direct al aangaf dat de bril echt niet lekker keek. ( multifocaal -- Ik draag deze glazen al jaren en weet inmiddels wel of het goed kijkt of niet). Volgens de de medewerkster moest ik er nog maar een paar weekjes mee rond lopen want dat went van zelf.

    Enkele maanden nadat ik de bril had aangeschaft is het rechter glas beschadigd. Ik ben terug gegaan en gaf aan dat de bril naast dat deze nog steeds niet goed kijkt ook beschadigd is en wat we hier aan konden doen. Nou niets dus. De verzekering die er gewoon bij werd gedaan dekt niet de 100% kosten en ik moest dus geld gaan bij betalen voor een nieuw glas. Dat werd er tijdens de verkoop niet bij verteld. De sterkte van de bril was ook niet goed, maar daar voor was ik te laat volgens de medewerker want dan had ik dat maar eerder moeten aangeven.

    Dus betalen of niets was het antwoord. Na eerst geweldig kwaad te zijn geworden worden ben ik maar weglopen.

    Vandaag brak er een pootje af van de bril af. Kan gebeuren. Toch maar weer terug gegaan want ik vindt voor een bril van €380,00 mag je wel kwaliteit en service verwachten. En zeker als alles is gebeurd binnen 8 maanden. Wederom 1 grote teleurstelling. Jammer dat je pootje van je bril afbreekt. Kan wel een nieuw montuur voor je regelen moet je 20% bijbetalen. Wederom heel duidelijk gemaakt dat dit echt geen service is. En dat geen enkele klacht serieus genomen word door de medewerkers. Na een pittig gesprek en een belofte dat ze het echt gaan oppakken ik morgen 5-3-2020 word teruggebeld.

    Hans Anders jullie schermen met de beste service op jullie website Nou niet dus ... punt 2 binnen een jaar zicht veranderd nieuwe glazen. -- Dus niet. Niet goed geld terug. -- Nou nee hoor .. gewoon wegwezen.

    Of het nu aan het personeel ligt die de regels omtrent klant vriendelijkheid en service niet snappen of dat het gewoon een soort arrogantie is. Je voelt je in ieder geval een zeikerd. En iets goed oplossen is heel moeilijk voor Hans Anders Alles draait om geld en geen service. En waar hebben we het over.. 2 geslepen stukjes plastic en een montuur, Inkoop enkele tientjes bij elkaar.. Heel jammer.

    Zwakke punten
    Geen service, duur, Arogant, ondeskudig personeel.

    Door Patrick op 5 maart 2020 Reageer

  • Enkele maanden geleden een bril laten aanmeten in het filiaal in Hilversum Verzekering werd er bij gedaan want dan kun je terug komen en dan krijg je als je glas beschadigd is een nieuwe in je bril. Allemaal geen enkel probleem lachte de verkoopster. Kost maar 4 tientjes. Heb het alvast op je aankoopbon geplaatst en dan is alles goed geregeld.

    Na een weekje kon ik de bril ophalen. Ik gaf direct al aangaf dat de bril echt niet lekker keek. ( multifocaal -- Ik draag deze glazen al jaren en weet inmiddels wel of het goed kijkt of niet). Volgens de de medewerkster moest ik er nog maar een paar weekjes mee rond lopen want dat went van zelf.

    Enkele maanden nadat ik de bril had aangeschaft is het rechter glas beschadigd. Ik ben terug gegaan en gaf aan dat de bril naast dat deze nog steeds niet goed kijkt ook beschadigd is en wat we hier aan konden doen.

    Nou niets dus. De verzekering die er gewoon bij werd gedaan dekt niet de 100% kosten en ik moest dus geld gaan bij betalen voor een nieuw glas. Dat werd er tijdens de verkoop niet bij verteld.

    De sterkte van de bril was ook niet goed, maar daar voor was ik te laat volgens de medewerker want dan had ik dat maar eerder moeten aangeven.

    Dus betalen of niets was het antwoord. Na eerst geweldig kwaad te zijn geworden worden ben ik maar weglopen.

    Vandaag brak er een pootje af van de bril af. Kan gebeuren. Toch maar weer terug gegaan want ik vindt voor een bril van €380,00 mag je wel kwaliteit en service verwachten. En zeker als alles is gebeurd binnen 8 maanden.

    Wederom 1 grote teleurstelling. Jammer dat je pootje van je bril afbreekt. Kan wel een nieuw montuur voor je regelen moet je 20% bijbetalen. Wederom heel duidelijk gemaakt dat dit echt geen service is. En dat geen enkele klacht serieus genomen word door de medewerkers. Na een pittig gesprek en een belofte dat ze het echt gaan oppakken ik morgen 5-3-2020 word teruggebeld.

    Als ondernemer had ik dit direct opgepakt en het opgelost in plaats er van weg te kijken. Ben ook wat research gaan doen en zie dat er erg veel online klachten zijn over de het slecht aanmeten van een bril en ondeskundig personeel . Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

    Bij zaken als Spectsavers of Pearl krijg je gewoon zonder problemen een nieuw montuur. Bij Hans Anders wordt meteen weer door de webcare en medewerkers van de winkel gewapperd met de algemene voorwaarden. Dit doen alleen ondernemingen die te beroert zijn om iets op te lossen

    Hans Anders jullie schermen met de beste service op jullie website

    Nou niet dus ... punt 2 binnen een jaar zicht veranderd nieuwe glazen. -- Dus niet.

    Niet goed geld terug. -- Nou nee hoor .. gewoon wegwezen.

    Of het nu aan het personeel ligt die de regels omtrent klant vriendelijkheid en service niet snappen of dat het gewoon een soort arrogantie is. Je voelt je in ieder geval een zeikerd. En iets goed oplossen is heel moeilijk voor Hans Anders

    Alles draait om geld en geen service. En waar hebben we het over.. 2 geslepen stukjes plastic en een montuur, Inkoop enkele tientjes bij elkaar.. Heel jammer.

    Zwakke punten
    Geen service, duur, Arogant, ondeskudig personeel.

    Door Patrick op 5 maart 2020 Reageer

  • Enkele maanden geleden een bril laten aanmeten in het filiaal in Hilversum Verzekering werd er bij gedaan want dan kun je terug komen en dan krijg je als je glas beschadigd is een nieuwe in je bril. Allemaal geen enkel probleem lachte de verkoopster. Kost maar 4 tientjes. Heb het alvast op je aankoopbon geplaatst en dan is alles goed geregeld.

    Na een weekje kon ik de bril ophalen. Ik gaf direct al aangaf dat de bril echt niet lekker keek. ( multifocaal -- Ik draag deze glazen al jaren en weet inmiddels wel of het goed kijkt of niet). Volgens de de medewerkster moest ik er nog maar een paar weekjes mee rond lopen want dat went van zelf.

    Enkele maanden nadat ik de bril had aangeschaft is het rechter glas beschadigd. Ik ben terug gegaan en gaf aan dat de bril naast dat deze nog steeds niet goed kijkt ook beschadigd is en wat we hier aan konden doen.

    Nou niets dus. De verzekering die er gewoon bij werd gedaan dekt niet de 100% kosten en ik moest dus geld gaan bij betalen voor een nieuw glas. Dat werd er tijdens de verkoop niet bij verteld.

    De sterkte van de bril was ook niet goed, maar daar voor was ik te laat volgens de medewerker want dan had ik dat maar eerder moeten aangeven.

    Dus betalen of niets was het antwoord. Na eerst geweldig kwaad te zijn geworden worden ben ik maar weglopen.

    Vandaag brak er een pootje af van de bril af. Kan gebeuren. Toch maar weer terug gegaan want ik vindt voor een bril van €380,00 mag je wel kwaliteit en service verwachten. En zeker als alles is gebeurd binnen 8 maanden.

    Wederom 1 grote teleurstelling. Jammer dat je pootje van je bril afbreekt. Kan wel een nieuw montuur voor je regelen moet je 20% bijbetalen. Wederom heel duidelijk gemaakt dat dit echt geen service is. En dat geen enkele klacht serieus genomen word door de medewerkers. Na een pittig gesprek en een belofte dat ze het echt gaan oppakken ik morgen 5-3-2020 word teruggebeld. Want
    ik had toch wel gelijk vond de medewerker die er pas 2 maanden werkt en zelf helemaal niets mag beslissen. Ik ben benieuwd.

    Als ondernemer had ik dit direct opgepakt en het opgelost in plaats er van weg te kijken. Ben ook wat research gaan doen en zie dat er erg veel online klachten zijn over de het slecht aanmeten van een bril en ondeskundig personeel . Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

    Bij zaken als Spectsavers of Pearl krijg je gewoon zonder problemen een nieuw montuur. Bij Hans Anders wordt meteen weer door de webcare en medewerkers van de winkel gewapperd met de algemene voorwaarden. Dit doen alleen ondernemingen die te beroert zijn om iets op te lossen

    Hans Anders jullie schermen met de beste service op jullie website

    Nou niet dus ... punt 2 binnen een jaar zicht veranderd nieuwe glazen. -- Dus niet.

    Niet goed geld terug. -- Nou nee hoor .. gewoon wegwezen.

    Of het nu aan het personeel ligt die de regels omtrent klant vriendelijkheid en service niet snappen of dat het gewoon een soort arrogantie is. Je voelt je in ieder geval een zeikerd. En iets goed oplossen is heel moeilijk voor Hans Anders

    Alles draait om geld en geen service. En waar hebben we het over.. 2 geslepen stukjes plastic en een montuur, Inkoop enkele tientjes bij elkaar.. Heel jammer.

    Zwakke punten
    Geen service, duur, Arogant, ondeskudig personeel.

    Door Patrick op 5 maart 2020 Reageer

  • Ik bestel al geruime tijd leesbrillen bij leesbril.nl en ben erg tevreden over de kwaliteit van de brillen en de snelheid van leveren. De leesbrillen worden altijd netjes in mijn brievenbus geleverd in een mooie verpakking.

    Sterke punten
    Goede prijs kwaliteit verhouding
    Mooie duidelijke website
    Vaste klantenkorting is mooi meegenomen

    Door Tom van der R op 11 februari 2020 Reageer

  • Eyewish laat willens en wetens een medewerker (bedrijfsleider)in de winkel in Schagen staan. Hij is onbeschoft en komt afspraken niet na. Daarnaast laat hij zich regelmatig laatdunkend uit over zijn collega’s en de organisatie waar hij zijn brood verdiend. Met regelmaat wisselt hij van collega, alleen hij blijft staan in de winkel. Ik weet van ex-collega’s dat zij spontaan vertrekken na met hem te hebben samengewerkt. Ook ik ben vertrokken naar een andere winkel, mede omdat mijn klachten niet worden aangepakt door het hoofdkantoor, zij sturen mijn klacht door aan de winkel waarna ik weer door hem wordt benaderd. Lachwekkend is dit, hij kan dus gewoon doorgaan.

    Door Theo op 1 februari 2020 Reageer

  • Eyewish laat willens en wetens een medewerker (bedrijfsleider)in de winkel in Schagen staan. Hij is onbeschoft en komt afspraken niet na. Daarnaast laat hij zich regelmatig laatdunkend uit over zijn collega’s en de organisatie waar hij zijn brood verdiend. Met regelmaat wisselt hij van collega, alleen hij blijft staan in de winkel. Ik weet van ex-collega’s dat zij spontaan vertrekken na met hem te hebben samengewerkt. Ook ik ben vertrokken naar een andere winkel, mede omdat mijn klachten niet worden aangepakt door het hoofdkantoor, zij sturen mijn klacht door aan de winkel waarna ik weer door hem wordt benaderd. Lachwekkend is dit, hij kan dus gewoon doorgaan.

    Door Theo op 1 februari 2020 Reageer

  • ik heb jaren brillen gehad van eyewish emmen maar drie jaar geleden wegens het flink verminderen van de vergoeding van mijn zorgverzekeraar toch maar eens de uitstap gemaakt naar pearle.
    inderdaad een betaalbare bril, exact dezelfde sterkte als mijn oude bril maar ik was altijd vermoeid, wat werd afgedaan als je moet er nog aan wennen.
    afgelopen november toen mijn bril voor de derde keer stuk was mijn oude eyewish bril weer opgezet, beter zicht en niet meer vermoeid dus ik heb in januari toch weer een bril bij eyewish emmen aan de weerdingerstraat gehaald.
    ze zijn erg klantvriendelijk, goede meting, ik heb nu weer een silhouette bril met de gepersonaliseerde rodenstockglazen.
    het is alsof je van een oude tv naar een 4K tv gaat, veel scherper zicht, geen vervorming en ik ben niet meer vermoeid.
    ik blijf gewoon klant bij de eyewish weerdingerstraat

    Sterke punten
    hoge deskundigheid
    hoge kwaliteit van materialen (niet alleen tasjesmerken en spijkerbroekenmerken die zichzelf designer noemen maar echte brillenmerken)
    klantvriendelijk en denken mee

    Door Cristiaan op 30 januari 2020 Reageer

  • ik heb jaren brillen gehad van eyewish emmen maar drie jaar geleden wegens het flink verminderen van de vergoeding van mijn zorgverzekeraar toch maar eens de uitstap gemaakt naar pearle.
    inderdaad een betaalbare bril, exact dezelfde sterkte als mijn oude bril maar ik was altijd vermoeid, wat werd afgedaan als je moet er nog aan wennen.
    afgelopen november toen mijn bril voor de derde keer stuk was mijn oude eyewish bril weer opgezet, beter zicht en niet meer vermoeid dus ik heb in januari toch weer een bril bij eyewish emmen aan de weerdingerstraat gehaald.
    ze zijn erg klantvriendelijk, goede meting, ik heb nu weer een silhouette bril met de gepersonaliseerde rodenstockglazen.
    het is alsof je van een oude tv naar een 4K tv gaat, veel scherper zicht, geen vervorming en ik ben niet meer vermoeid.
    ik blijf gewoon klant bij de eyewish weerdingerstraat

    Sterke punten
    hoge deskundigheid
    hoge kwaliteit van materialen (niet alleen tasjesmerken en spijkerbroekenmerken die zichzelf designer noemen maar echte brillenmerken)
    klantvriendelijk en denken mee

    Door Cristiaan op 30 januari 2020 Reageer

  • Heb een leesbril gekocht op leesbril.nl van €19,95. De kwaliteit is erg goed, na ruim een jaar is deze nog steeds goed.

    Sterke punten
    Goede kwaliteit leesbril

    Door P van Rijn op 27 januari 2020 Reageer

  • Heb via leesbril.nl een leesbril aangeschaft en heb veel plezier van de bril. De bril werd binnen 2 dagen bezorgd in een mooi luxe leesbril.nl brievenbusdoosje. Omdat ik bij de eerste bestelling een kortingscoupon kreeg bestel ik nu mijn 2e bril.

    Sterke punten
    Duidelijke website
    Gratis verzenden
    Gratis retourneren

    Door Dirk op 21 januari 2020 Reageer

  • Heb via leesbril.nl een leesbril aangeschaft en heb veel plezier van de bril. De bril werd binnen 2 dagen bezorgd in een mooi luxe leesbril.nl brievenbusdoosje. Omdat ik bij de eerste bestelling een kortingscoupon kreeg bestel ik nu mijn 2e bril.

    Sterke punten
    Duidelijke website
    Gratis verzenden
    Gratis retourneren

    Door Dirk op 21 januari 2020 Reageer

  • ben er klaar mee

    Sterke punten
    vriendelijke mensen

    Zwakke punten
    Bij mij slechte of bijna geen communicatie

    Door peter op 19 januari 2020 Reageer

  • Vorig jaar in Wageningen een nieuwe bril gekocht helaas zat het niet goed , had gebeld kon meteen langskomen bril kon niet worden aangepast Maar kon Wel een Nieuwe uitzoeken Ben netjes behandeld door het Personeel wat daar werkzaam is Compliment.

    Sterke punten
    Je word keurig te woord gestaan en goed geholpen met alle tijd

    Zwakke punten
    Geen

    Door Erica op 17 januari 2020 Reageer

  • Vorig jaar in Wageningen een nieuwe bril gekocht helaas zat het niet goed , had gebeld kon meteen langskomen bril kon niet worden aangepast Maar kon Wel een Nieuwe uitzoeken Ben netjes behandeld door het Personeel wat daar werkzaam is Compliment.

    Sterke punten
    Je word keurig te woord gestaan en goed geholpen met alle tijd

    Zwakke punten
    Geen

    Door Erica op 17 januari 2020 Reageer

  • Heb oogmeting laten doen en bril aangeschaft. Gaf asan dat linker oog minder was maar volgens opticien niet. Heb daar bril aangeschaft. Heb daardoor naar mijn gevoel een afspraak gemaak met andere opticien. Wat blijkt linker oog aanzienlijk minder. Heb daarna voor de zekerheid nogmaals ogen laten testen bij optometrist en deze concludeerde dat linker oog aanzienlijk afwijk van de meting van ace & tate. Oogdruk en staar niet gemeten en geconstateerd.
    Kan opnieuw oogmeting laten doen maar met de mogelijkheden die ze hebben kan men met zelfde apparaten geen beteer meting doen dat ze al gedaan hebben. Nadat ik in mail dit meegedeeld heb gebruikte men de woorden die ik zelf doorgegeven heb. Erg zwak van Ace & Tate .

    Sterke punten
    Werd aardig geholpen bij binnenkomst door medewerker

    Zwakke punten
    Oogmeting laat te wensen over. Apparatuur voldoet niet om ogen op diverse punten te kunnen testen. Staar en oogdruk niet gemeten.

    Door arie.v.d.hatert op 16 januari 2020 Reageer

  • draag deze brillen al jaren alleen sinds de laatste tijd is het alibaba rommel magneet breken er uit zitten los of montuur scheurt na ca 9 brillen in 5 jaar en nu 2 brillen in enkele maanden bij navraag krijg je te horen 3 maanden garantie basta ga nu ander leverancier proberen ben uiterst teleurgesteld in dit product en raad het dan ook te ZEERSTE af

    Sterke punten
    waren er vroeger nu niet meer

    Zwakke punten
    magneet en kwaliteit en de aftersales

    Door D Michels op 16 januari 2020 Reageer (6 reacties)

  • na 3 jaar gebruik was van een van mijn gehoorapparaten het oorstukje gebroken de audicien in filiaal schalkwijk te haarlem hielp direct en stelde voor de andere meteen ook te vervangen .toen ik wilde betalen zei hij dat het service van de zaak was.bedankt ik heb wel anders meegemaakt bij andere zaken. ik raad iedereen Specsavers aan voor de service en klantvriendelijkheid

    Sterke punten
    klantvriendelijkheid

    Zwakke punten
    niet kunnen ontdekken

    Door ton Zuidberg op 2 december 2019 Reageer

  • Als je geluk hebt tref je een vriendelijke en deskundige medewerker maar dat is niet altijd het geval. Het is een beetje fifty-fifty.
    En wat de deskundigheid betreft: Ik heb de refractiegegevens van 3 oogmetingen bij mij in de afgelopen 5 jaar verricht bij Hans Anders vergeleken. Er zitten onverklaarbare verschillen in. Bij de twee metingen zit de cilinder (krommingsafwijking) in het linkeroog en bij de derde meting in het rechteroog. De bijbehorende as (richting van de cilinder) varieert in de metingen van 70 graden via 78 graden tot 180 graden. Verder zijn er nog verschillen in de correctiesterkte, in de visus, en in de gemeten afstand tussen de pupillen. Kortom: het is een gok of de bril correct wordt aangemeten.

    Sterke punten
    Lage prijs.

    Zwakke punten
    Onvoorspelbare deskundigheid van het personeel. Ze krijgen hiervoor maximaal 2 sterren.

    Door Antonius op 30 november 2019 Reageer

  • Wij zijn al jaren bij Hans anders NOU kreeg ik vanmorgen een mail om 07.04 dat er een actie is van 25 nov tot en met 1 dec alleen er is nergens meer plaats voor een oog meting voor een nieuwe bril ik vind dit waardeloos van dit bedrijf een mail sturen 29 nov en de actie loopt maat tot en met 1 dec het lijkt wel dat ze zo min mogelijk brillen willen verkopen met deze actie wel zo genaamd een mooi actie maken en dan de laatste dagen de mail sturen voor een aanbieding en je kunt niet meer terecht voor een oog meting voor een nieuwe bril

    Zwakke punten
    De ze actie is gewoon waardeloos ik ben er nu achter hoe ze werken bij Hans Anders

    Door Arie op 29 november 2019 Reageer

  • 31-10-2019 gewone bril plus leesbril uitgezocht thuis spijt had toch liever andere grotere leesbril. 1-11-2019 gelijk terug was niet mogelijk om ander montuur te nemen omdat de glazen in productie zaten.kan niet gebeld worden of ze uit productie kunnen raar want ze zijn na mijn inziens toch nog niet gemaakt.ik wees op hun garantie dat na afhalen binnen 2weken mogelijk is ander montuur nee blijkt andere kleur of kleiner model vanwege de glazen. zo raar binnen 24uur kan je niet wisselen van montuur.nou laatste keer dat ik en me familie niet meer bij hans anders komen. flut service en medewerking

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen medewerking

    Door m stuivenber op 1 november 2019 Reageer

  • Ik voel mij misleid
    Ik wilde graag de aanbieding
    3 brillen
    Werd heel handig omgepraat over betere glazen etc kortom ik terug maarkon gelijk weergaan had getekend ???? Dus geen service geen communicatie niets ...
    Wat een slechte zg opticien ???

    Gaan nu zg toch nog kijken of ze nog iets kunnen doen
    Ik verwacht NIETS ....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen kennis van zaken.

    Door Bcm kok op 1 november 2019 Reageer