Nieuwste Reviews

Hans Anders - service!

0

Review:
een paar maanden geleden een bril gekocht bij Hans Anders in de Mare in Alkmaar. Ik was een lastige klant maar Anita en collega's hebben alles naar tevredenheid opgelost! Nogmaals bedank dames en vooral Anita!!

Sterke punten:
nemen alle tijd voor je en geven goede adviezen. blijven altijd aardig ook als je zelf niet meteen weet wat je wilt of geen keuze kan maken.

Meijer beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

123Lens - Uitstekende service

0

Review:
Vakkundig te woord gestaan en snelle levering. Lenzen dragen fijn en zijn van goede kwaliteit.

Sterke punten:
Snelle levering

Zwakke punten:
Geen

Lily Ariss beveelt 123Lens aan bij vrienden/bekenden

Alensa - Waar is men bestelling

0

Review:
Men lenzen met expres levering bestelt, na 10 dagen geleden heb ik nog steeds geen levering

Sterke punten:
Keuze

Zwakke punten:
Levering

Eye Wish - dubbel oplichterij

0

Review:
Wij zijn dubbel opgelicht, twee mensen in ons gezin door verschillende filialen van Eye Wish. Mijn dochter moest constant nabellen om te vragen voor haar lenzen, Uiteindelijk is zij weggegaan naar andere opticiën.
Ik heb bij een ander filiaal een bril besteld. Die heb ik slechts één jaar gedragen, toen bleek, dat de glazen veel te zwaar voor de montuur waren. Verder heb ik een nieuwe bril gekregen, maar zonder financiële compensatie, want de eerste bril was duurder. Ik heb geen gevoel dal ik een koning ben, want klant is koning, ik ben gewoon een dienstmeid.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Kennis en service

Irina Brau beveelt Eye Wish NIET aan bij vrienden/bekenden

Polette - POLETTE_slecht tot geen contact

0

Review:
Inmiddels heb ik het punt bereikt dat ik aan het eind van mijn Latijn ben.
Mijn verhaal : Ik had bij een (andere) opticien een bril gekocht. Variofocus. Deze beviel goed en ik zag er perfect door. Vervolgens wilde ik nóg een bril kopen plus een zonnebril. Deze keer bij Polette. Alle gegevens meegenomen. De bril werd thuisbezorgd (begin juli). Door de 'gewone' bril kon ik geen letter lezen. Mijn zonnebril was iets beter, maar niet optimaal. Hier ben ik overigens wel mee akkoord gegaan.
Het was overigens al vreemd dat hier een verschil in zat.
Ik heb steeds contact gehad met Isa van Klantenservice. In het begin verliep het voortvarend. Ik was dus enthousiast. Zij dacht dat de bril verkeerd geslepen was en - omdat ik nogal ver van Utrecht woon - heeft ze me een nieuwe bril toegestuurd. Ik vond dat ze me erg tegemoet kwam. Maar helaas …. ik zag er wéér niets door.
Weer contact. Zij stelde voor om dan dus toch maar naar Utrecht te komen en dan naar een bepaalde medewerker te vragen. Ik heb Isa een aantal data gestuurd dat ik zou kunnen, zodat zij zou kunnen kijken wanneer deze medewerker aan het werk zou zijn (anders rijd ik nog voor niks al deze kilometers).
Het is inmiddels 7 augustus.
Sinds deze dag heb ik na vele, vele, vele mails NIETS meer gehoord !!!!!
Vandaag is het 4 oktober. Wéér 2 maanden later en in totaal ben ik er al 3 maanden mee bezig !!!
Inmiddels ben ik aan het eind van mijn Latijn en - wat ik liever niet had gedaan - vind ik dat ik alle recht heb een negatieve review te mogen schrijven !!
Dus : mocht ik niets meer horen van POLETTE om naar een goede oplossing te zoeken kan ik niets anders zeggen dan : KOOP NIETS BIJ POLETTE.
En ik ben de beroerdste niet : mocht er een goede oplossing komen van de kant van Polette, zal ik de eerste zijn die dit óók zal vermelden !!!

Sterke punten:
Mooie monturen

Zwakke punten:
Niet bereikbaar
Geen antwoord op mails

Judea Rove beveelt Polette NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - best service

0

Review:
We were looking for a hearing aid for my mother and saw advertising of Hans Anders. I should say that I don't very often see the kind of service my mother has received from Salomon Katz, audicien of Hans Anders (Middenweg, Amsterdam). As the doctor's test was not sufficient (the doctor in the hospital has done only the basic test, which audicien has already done himself), he did all the extensive testing and spent a lot of time tuning and adjusting two different aids to achieve the best results.
His approach was very professional with a lot of patience and caring for the customer. We want to thank him again for an outstanding service!

Sterke punten:
-attention to the customer
-patience
-professional knowledge

Zwakke punten:
geen

Elena beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

Eye Wish - Echt geholpen

0

Review:
Zojuist bij de Eye Wish in Drachten geweest. Was zo dom geweest op mijn bril te gaan staan. Hierdoor was het nylon draadje gebroken.
Werd allervriendelijkst ontvangen. Een jonge man bood mij een kopje koffie aan en ging direct voor mij aan de slag. Toen hij de juiste draadje's niet beneden voorradig had verontschuldigde hij zich dat hij naar boven moest. Alles bij elkaar was mijn bril binnen 5 minuten gerepareerd. Toen ik af wilde rekenen werd mij verteld dat het service van de zaak was. Dat noem ik Service met een grote S. Bedankt Eye Wish.

Sterke punten:
Zeer klantvriendelijk.

Zwakke punten:
Geen

E.P.B beveelt Eye Wish aan bij vrienden/bekenden

Charlie Temple - Mooie computerbril

0

Review:
In augustus kocht ik een multifocale computerbril (blauw filter), voor 60 euro totaal. In eerste instantie zocht ik een montuur uit waar de standaard pupil hoogte van Charlie Temple (25) niet bij paste. Vervolgens teruggestuurd (verzendkosten retour gekregen). Ik ben goed geholpen door opticien Saskia en kon de juiste pupilhoogte op de retourbril aangeven. Daarna nieuw montuur uitgezocht. Helaas zat dat scheef op mijn neus maar dat is gratis opgelost door de plaatselijke opticien (na tip van Charlie). Inmiddels gebruik ik de bril volop en hij bevalt prima en staat ook nog eens leuk!

Sterke punten:
Snelle levering met prettige service

Zwakke punten:
Standaard pupilhoogte kan voor problemen zorgen.

Marijke beveelt Charlie Temple aan bij vrienden/bekenden

Pearle - Slechte service

0

Review:
In 2016 nieuwe leesbril gekocht(verzekerd lees de kleine lettertjes)en deze verloren december.met mijn verzekering naar het filiaal in Deventer gegaan en moest tot mijn verbazing 40€ per glas bijbetalen.Deze bril ging in september 2018 kapot dus ik weer naar Pearle en daar probeerden ze mij wijs te maken dat op deze nieuwe bril de garantie van de oude bril van toepassing was.Mijn kapotte bril maar meegenomen en volgend jaar maar is bij de concurrent kijken.

Sterke punten:
Mooi gelegen in het centrum.

Zwakke punten:
Geen service en verder hou ik maar netjes.😡

Eye Wish - Wij zijn bedonderd door Eye Wish Haren (Gr.)

0

Review:
Wij voelen ons bedonderd!

Afgelopen woensdag 12 september 2018 heb ik mijn vader die in een verpleeghuis woont en in een rolstoel zit opgehaald om daarna in Haren bij Eye Wish opticiens een nieuwe leesbril te kopen.
Wij kwamen binnen en werden geholpen door een veertiger meneer Ton V., in eerste instantie vriendelijk. We lieten ons adviseren voor een montuur en overhandigden het recept van de oogarts.
Al gauw bleek dat de meeste monturen die de verkoper opzette bij vader merkmonturen waren van tussen de € 350,00-€500,00. Hier komen dan nog de glazen van € 180,00 per stuk bij, totaal rond de € 750,00. Een montuur van het merk Porsche (titanium) prijs € 379,00 was erg mooi en ook sterk in gebruik. Mijn opmerking was (vader qua cognitief niet meer in staat zelf het woord te voeren) was dat dit wel erg prijzig was en of er goedkopere monturen bij waren. Ton V. kwam toen met een onbekend merk montuur voor € 199,00. Hier gingen wij verder mee, er werd ons koffie aangeboden en geserveerd door (bleek later) een jonge dame met hoofddoek die daar stage liep.
De verkoper begon administratieve handelingen in de computer in te voeren, op mijn vraag of er ook aanbiedingen/acties waren werd geen antwoord gegeven?, daarom besloot ik zelf op mijn mobiele telefoon de site van Eye Wish dit op te zoeken en zag gelijk een mooie aanbieding die al vanaf augustus 2018 liep en nog tot oktober 2018 loopt. In deze actie werden de merkmonturen verkocht met een Citytrip óf 50% korting op een merkmontuur. Ik confronteerde de verkoper Ton V. met deze aanbieding, Ton V. reageerde verbazend … “hier weet ik helemaal niets van” … en vroeg direct of hij mijn mobiele telefoon wel even mee mocht hebben om aan zijn collega (de franchisehouder) die bleek later beneden in een kelder uit het zicht van de winkel zich bevond. Tijdens het lange wachten trof ik op het bureau van de verkoper een folder aan van Eye Wish met in het groot de actie afgebeeld waar de verkoper Ton V. helemaal niets van wist. Ondertussen maakte ik mij zorgen aangezien ik mijn mobiele telefoon open had meegegeven en het een kwartier duurde voordat de verkoper eindelijk weer terug kwam (in tussentijd waren er al klanten weggelopen uit de winkel en een oudere meneer boos werd op de stagiaire omdat hij alleen iets wilde afrekenen en zij dit niet kon en de stagiaire alleen was in de winkel namens de opticien).
Eindelijk kwam de verkoper weer terug en gaf aan dat ik gelijk had en er op de merkmonturen 50% korting werd gegeven. Ik merkte toen op dat wij dan graag voor de mooiere Porsche (titanium) prijs € 379,00 wilden gaan, met aftrek van de korting was dit montuur dan goedkoper dan het goedkopere model van € 199,00 waar geen korting op zat.
De verkoper had toen vanaf dat moment niet veel klantvriendelijkheid meer over zich, in rap tempo werden de nodige handelingen en een doorslag factuur van € 548,00 gemaakt en voordat we het wisten was meneer verdwenen om iets anders te gaan doen, wij stonden vervolgens op om de winkel uit te gaan.
Bedonderd: wij voelen ons bedonderd omdat de verkoper Ton H. ons niet in het begin heeft geïnformeerd over een actie waarvan hij het bestaan zeker wist en bewust verzweeg! Vervolgens een stukje theater opvoeren en hoe komt deze persoon erbij om mijn mobiele telefoon mee te nemen naar een afgesloten vertrek beneden in de kelder en hier ruim 15 minuten te blijven??
De volgende dag omstreeks 09.40 uur heb ik telefonisch contact gezocht met de eigenaar van Eye Wish in Haren de E. Geersing en de situatie zoals hierboven beschreven uitgelegd.
Zijn antwoord was heel kort : dan annuleren wij toch deze order! Geen excuses, geen gevoel voor de situatie (waar hij zelf ook in voor kwam..), aan het einde van het gesprek confronteerde ik meneer Geersing met het feit dat hij niet eens 1x excuses had gezegd, ook toen kwam er geen excuses over zijn lippen. Op mijn meerdere verzoeken tijdens het gesprek om s.v.p. een bevestiging middels de mail aan mij te sturen dat de koopovereenkomst was geannuleerd werd telkens negatief geantwoord, zijn opmerking was : u heeft mijn woord en dat is genoeg. Uiteindelijk heeft meneer later in de ochtend toch nog een korte bevestiging van annuleren toegezonden, helaas wederom zonder een excuus!.
Nadat wij contact hadden gezocht met de franchisehouder van Eye Wish Haren hebben wij direct daarna contact gezocht met Eye Wish hoofdkantoor te Soesterberg, de klachtenmedewerker Hugo stond ons vriendelijk en begripvol te woord en vroeg of wij dit verhaal wilden mailen, Hugo de klachtenmedewerker van Eye Wish Soesterberg zou uiterlijk dinsdag 18 september op deze klacht terugkomen, helaas niets meer mogen vernemen van Hugo of van een andere medewerker van Eye Wish!? Wij verwachten van Eye Wish op zijn minst excuses en wellicht een gebaar i.v.m. de kosten die zijn gemaakt voor ondergetekende om de reis die meer dan een halve dag heeft geduurd en ingrijpend was voor mijn vader en de nodige brandstofkosten en parkeergeld heeft gekost.

Sterke punten:
Geen sterke punten!

Zwakke punten:
De klant bewust voorliegen door acties te verzwijgen en een theaterstukje op te voeren. Zeer slechte klantenservice van Eye Wish te Soesterberg

Rieko beveelt Eye Wish NIET aan bij vrienden/bekenden