Op 22 maart heb ik mijn één jaar oude Tommy Hilfiger montuur teruggebracht naar het Hans Anders filiaal in Drachten, omdat een pootje kapot was. Dit is duidelijk te wijten aan materiaalmoeheid.
Hoewel online een garantie van twee jaar staat vermeld, weigerde de manager hierover te praten. Volgens haar was er namelijk geen sprake van materiaalmoeheid. Ik heb herhaaldelijk gevraagd wat materiaalmoeheid dan wel inhoudt, maar kreeg steeds hetzelfde antwoord: “Dat hoef ik u niet te vertellen, maar dit is het niet”.
Los van deze oneerlijke praktijk, ben ik werkelijk geschokt door de onprofessionele en onbeschofte houding van de manager van Hans Anders in Drachten. Dit betreft de vrouwelijke manager die aanwezig was op zaterdagochtend 22 maart in het filiaal in Drachten.
Omdat Hans Anders geen oplossing bood, moest ik uiteindelijk zelf een nieuw montuur aanschaffen om het kapotte pootje te vervangen.
Sterke punten
openingstijden
Zwakke punten
klantenservice
Bezoek Hans Anders Reviews over Hans Anders