Hans Anders

Hans Anders is een echt Nederlands bedrijf. In 1982 openden we onze eerste winkel in de Zwartjanstraat in Rotterdam. Het doel was om de toentertijd ondoorzichtige en prijsstarre optiekmarkt eens Anders aan te pakken. Toen ook nog eens bleek dat een aantal van de bedenkers dezelfde voornaam hadden was een naam snel gevonden. Hans Anders gáát voor tevreden klanten. Onze medewerkers doen er alles aan om u tevreden te stellen. In kwaliteit van producten, deskundig advies, de beste prijs en alles wat voor u nog meer belangrijk is. Daar kunt u op vertrouwen.

Artikelen over Hans Anders

Acties bij Hans Anders

Actie: 50% korting op een complete enkelvoudige bril Geldigheid: De actie is geldig van 3 maart tot en met 30 maart 2014 bij Hans Anders, zowel in de filialen als in de webshop . Een complete enkelvoudige bril is een eigenmerkmontuur met kunststof enkelvoudige glazen, voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling. Voor extra opties of merkmonturen geldt de standaard meerprijs. *Niet ge ... [...]

Hans Anders - Wintervoordeel acties

Bij Hans Anders ontvang je nu 50% korting op alle glazen, ook op alle glasopties. De actie is geldig op alle glazen voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling met eventueel extra glasopties. De actie geldt bij aankoop van een montuur. Geldig van 9 december 2013 t/m 2 februari 2014 Geldig in : de filialen en in de webshop. Gratis lenzenvloeistof Actie : Gratis Easy Wear voordee ... [...]

Hans Anders Reviews

    Bril voor vuilbak

    Bril gekocht, oogmeting gedaan bij Hans Anders, verkoopster zei me dat het voor haar de eerste keer was en dat ze nog aan het leren was, collega hielp haar dus dacht dat het wel goed zat. Kreeg nieuwe bril en kan er niets mee zien. In winkel zeggen ze dat ik die bril moet gewoon worden en dat het wel goed komt. Wanneer ik die bril 5 minuten opheb heb ik hoofdpijn. Bij oogarts geweest voor oogmeting en rechts hebben ze me glazen +1,5 verkocht (zou +3,5 moeten zijn) en links +3,5 (zou +4,5 moeten zijn) contact opgenomen met Hans Anders maar die trekken hun er niets van aan. Verkoopster heeft op mijn papier gezet dat het een onstabiele meting was en ze me doorverwezen heeft naar een oogarts, verder staat er er nog op hierdoor geen omruiling mogelijk. Ze heeft me enkel gezegd dat ik de volgende keer beter eerst naar de oogarts langs ga. Indien ze geen goede meting kunnen doen moeten ze geen bril verkopen. Raad iedereen aan ergens anders (ergens HANS ANDERS) te gaan en indien je toch bij hen wil gaan kijk goed op uw bestelbon wat ze er tussen gezet hebben! Zonet nog telefoon gehad met klantendienst vqn Hans Anders ivm tevredenheidsonderzoek maar die proberen hen alleen goed te praten...

    Service

    Eerste keer multifocale bril gekocht. Eerste keer zat m'n glas niet goed ( denk niet goed ingemeten). Kreeg nieuwe glazen, zonder morren. Echter de bril bleef ook continue zakken. Heel storend. Weer een keer terug geweest en ik mocht een ander montuur uitzoeken, toen ik daar naar informeerde. Dat op zich vind ik al service ! Ik zag zo snel geen ander montuur dat voldeed aan mijn wensen en toen bleek dat ik ook mijn geld terug kon krijgen. Ik koos voor geld retour. Wat een geweldige service !

    Sterke punten
    Service ! Die is top in Veenendaal ( corridor)

    Zwakke punten
    Niet

    Kansloze medewerksters

    Kansloze medewerkers , er word een gratis los montuur besteld omdat je na een garantie kwestie nog 80� verschil had . \\r\\nMedewerker viel een andere medewerkster af en bestelde hem en zou bellen als hij er was..\\r\\n\\r\\nWat bleek ? Na 3 weken bellen waar de bril bleef , klantenservice etc. \\r\\nOpeens is de bril niet meer gratis en weet niemand ergens wat vanaf. \\r\\nAllemaal onschuldige dames die gelijk als pitt bulls zich in onschuld verschuilen. \\r\\nNou dat gaat dus nergens over \\r\\nHeb de bril mee , maar mag de winkel niet meer in, �

    Zwakke punten
    Kansloze medewerkers

    Slechte bril

    Ik ging voor een computerbril, via de werkgever. Helaas had ik me laten overtuigen een multifocale bril te nemen, vooraf gevraagd of ik die mocht omruilen indien het niet zou bevallen. Helaas, wat een slechte bril, het focuspunt is heel klein, je moet continu je hele hoofd heen en weer bewegen en daardoor wordt het beeld aan de randen enorm vertekend, het komt helemaal schuin te staan.Ik terug naar HA, uitgelegd, kon ik de bril niet omruilen omdat er een tussenpersoon tussen zit die het zakeleijke deel afhandeld. Ik nam daar geen genoegen mee, uiteindelijk na veel moeite een andere "computerbril" aangemeten, maar die kan zo de bak in, spiegelt aan alle kanten, heb ik helemaal niets aan.
    Kosten, 450 Euro, zo de bak in, voor mij noot meer Hans Anders, en ik zal dit ook terugmelden naar HR dat ze onze mensen niet meer hier naar toe sturen. Ik kan helaas niet nul sterren geven.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    luisteren niet, slecht advies, slechte service, slechte producten

    slecht

    Ging voor 3 brillen, 1 betalen en twee gratis. Toen ook de bon zag stond er boven aan een bedrag van 1196,- ik vroeg hoe hij daar aan kwam. antwoord weet ik niet de computer berekent het zo. Er stond wel onder korting 796 euro, de eerste prijs van de prijs van de brillen. Ik vroeg de prijs van de glazen, hij keek en zei niets ik zei ik zie daar staan 249 en voor coating 50, dus de glazen kosten dan 299 euro voor 1 bril.
    Ja zei hij, echt belachelijk want elders kosten de glazen 47,50 per paar dus 95 euro.
    Dus bij Hans betaal je gewoon de glazen voor drie brillen.

    Hans voor mij nooit meer, heb het ook niet genomen bij hun, want hoe kun je in boven aan de bon zo'n hoog bedrag zetten met daaronder korting, denken ze nu echt als de mensen dat zien dat ze zoveel korting krijgen doen ze het wel.

    Super !!!!!

    Top service Hans Anders Bussum.
    Klantvriendelijk en meedenkend !

    Sterke punten
    Meedenken en tips geven

    Zwakke punten
    geen

    NIET doen!

    Onbeleefd.. prijzen kloppen niet met de reclame. (manipuleren je naar een dure) probeerde met extra geld bij het ophalen van de bril afhandig te maken. Zit nu met een dure bril die voor geen meter zit. Filiaal Zeist

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    personeel/ afspraken

    Zeer ontevreden

    Speciaal ivm operatie een bril aangeschaft (normaal draag ik lenzen). Was alsof ik door een vissenkom keek.. meisje van winkel moest dit beamen, dus bril terug naar de fabriek. Week later zonder aanpassingen retour want de glazen zouden goed zijn.. Toen lag het er volgens hun aan dat mijn sterktes te hoog zijn... toen ik aangaf dat mijn man nagenoeg dezelfde sterktes heeft en wel normaal door zijn bril kan kijken, gaven ze toen opeens aan dat mijn gezicht niet symmetrisch genoeg zou zijn....
    Geld wordt teruggestort (dit zou nog 10 dagen kunnen duren..)maar ik heb dankzij dit gepruts dus niet tijdig een bril voor de operatie. Hier kom ik dus nooit meer!

    Sterke punten
    Meisjes zijn vriendelijk maar totaal niet kundig.

    Zwakke punten
    Zie boven. Totaal niet kundig. Ik raad iedereen aan om naar een echte opticien te gaan

    Goedkoop is duurkoop

    Slechte service, onpersoonlijk. Ik ben heel anders gewend bij Eye Care waar je gebeld wordt als er iets is.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Slechte service, onpersoonlijk.

    Goedkoop is duurkoop

    Slechte service, onpersoonlijk. Ik ben heel anders gewend bij Eye Care waar je gebeld wordt als er iets is.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Slechte service, onpersoonlijk.

    Slechte service

    Na altijd bij gandms anders een bril gekocht te hebben, met goede service, is dat nu 100 gr gedraaid.
    Tot 2x toe zouden wij gebeld worden, maar niemand belde .
    Ga je naar de winkel, is de afspraak, ze bellen u echt deze week op, ook weer niet na gekomen.
    En dan de ratelende bedrijfsleidster, ook al zou ik nog bij Hans komen& zij is er, dan loop ik gillend de winkel uit
    En 2 brillen voor de prijs van 3, nergens goedkoper, is een leugen
    Met nog beter glas, ben ik elders 400€ goedkoper uit
    En ook het personeel was/is daar vriendelijker
    Bij Hans in ginnekestraat Breda, is Janneke het meest klant vriendelijk
    Ik denk dat wij massaal bij Hans anders de salarissen mee betalen van het personeel

    Sterke punten
    Kan ik niet bedenken

    Zwakke punten
    Geen afspraken na komen & vrij weinig keus in leuke brillen

    Moederbedrijf Hans Anders Te K

    Is er daarom geen service / klantvriendelijkheid meer ?
    Hans Anders is van Investeringsmaatschappij, kennelijk wilden ze zoveel mogelijk omzet draaien, meer winkels om Moederbedrijf zo goed te kunnen verkopen ?
    Tja zo kan groot bedrijf ook in 1 keer FAILLIET gaan.....
    Klanten zijn nog altijd het belangrijkste, wij betalen hun banen in feite dat vergeet personeel.

    Sterke punten
    Hebben ze helaas niet meer

    Zwakke punten
    Topservice is helaas weg, lossen hun fouten niet op, klant de dupe.

    Klanten betalen wel hun jobs

    Snapt personeel dat wij in feite hun banen betalen ? Lichtenvoorde wil beste winkel zijn, maar klanten worden de dupe.\\r\\nZe willen niet hun fouten erkennen, waardoor ik nu na 3 maanden nog steeds geen brillen heb !\\r\\nWord van kastje naar de muur gestuurd.\\r\\nWanneer staat er nou eindelijk eens iemand op en lost het op.\\r\\nZo moeilijk is het niet.\\r\\nPersoneel was zo vriendelijk, van Topservice naar waardeloos.\\r\\nIk ben een mens, zo wil ik ook behandeld worden, zo benieuwd wat personeel zou doen als hun dit onrecht werd aangedaan ?\\r\\nGelukkig verteld nieuws hier snel rond.\\r\\nHoop dat Hans Anders snel vakkundig en beleefd personeel in Winkel Lichtenvoorde zet.\\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Heeft Hans Anders helaas nu niet meer.

    Zwakke punten
    Gaat kennelijk om omzet, niet om klant tevredenheid.

    Winkel Lichtenvoorde helpt nie

    Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal fouten / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.Maar nog steeds willen ze hun fouten niet rechtzetten.
    Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
    Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
    Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

    Sterke punten
    Service was altijd top, nu WAARDELOOS !!!

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    Winkel Lichtenvoorde helpt nie

    Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal \\\\\\\\\\\\\\\" fouten \\\\\\\\\\\\\\\" / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nGeld terug genomen ivm. verlopen termijn.\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWinkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.\\\\\\\\r\\\\\\\\nDus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

    Sterke punten
    Zeggen veel, maar doen niks

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    Winkel Lichtenvoorde helpt nie

    Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal " fouten " / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.
    Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.
    Maar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.
    Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
    Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
    Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

    Sterke punten
    Zeggen veel, maar doen niks

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    Hans Anders slecht

    Zonet bij de vestiging Echt binnengelopen om te vragen of er zonnebrilglazen op sterkte in mijn merkzonnebril geplaatst kunnen worden? Een ervaren medewerker geeft me heel snel het antwoord: Nee dat kan niet, want de glazen zijn verlijmt in het montuur. Oeps wat een tegenvaller! Maar ik geloof het niet zo....Vervolgens ga ik naar Eyewish met dezelfde vraag. De jongeman kijkt 1 sec naar mijn bril (nadat ie eerst nog de complimenten geeft voor de mooie bril) en klikt vervolgens het glas uit het montuur. Tuurlijk gaat dat bij hun!\\r\\nIk ga weer terug naar Hans Anders om verhaal te halen (met bril waar het glas nog los van verwijderd is). Excuses krijg ik niet..het enige wat ik hoor: tja er zijn een aantal merken die wel verlijmt zijn..tja dan hadden we het eerst naar het hoofdkantoor moeten sturen..tja....pfff...\\r\\nHadden ze dat niet beter als antwoord kunnen geven? Hoe professioneel ben je als je niet kijkt, het probeert en liever NEE verkoopt?!\\r\\n Eyewish had daar 1 sec voor nodig....top!\\r\\n Tip voor Hans Anders: verwijder beter van uw site dat u ook glazen vervangt in brillen die niet van jullie zijn! Wat een farce! Ik was al jaren klant bij Hans Anders, maar ik ga nu naar Eyewish. Hun hebben verstand van zaken en zijn super klantvriendelijk in tegenstelling van Hans Anders.\\r\\n

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onpressioneel

    Brillen uitzoeken

    Ben top gehopen door mevrouw Gulten😁

    Sterke punten
    Klantvriendelijk

    Zwakke punten
    N.t.p

    Slechte sercice

    19-02-24 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nIk kwam met een kapote bril daar voor reparatie een mevrouw zette het reclamebord buiten deze mevrouw was al heel onvriedelijk naar ons ze geen woord terwijl wij goede dag zijden toe maar naar binnen om te kijken of ze mijn bril kon maken ze keek er na en zij botweg deze bril komt niet van ons maken wij niet ze wilde mij gewoon niet helpen terwijl ik ib hun winkel stond ik wilde daar ook kijken voor een nieuwe bril maar door de onbeschoftheid ben ik de winkel uit gelopen ik vind dit zeer en zeer onbeschoft als de bril niet had kunnen maken snap ik dit maar zo bot zegen deze is hier niet gekocht repareren wij niet sorry geen goed woord over hans anders druten zeer onbeschoft onvriendelijk deze mensen hebben geen hart voor de zaak de mensen willen niets verkopen en zij klant onvriendelijk ik zal daar of bij een ander viliaal van hans anders nooit meer komen en zeker geen reclame voor hun gaan maken dit bedrijf heeft bij afgedaan sorry maar dit bedrijf mag van mij ophouden met bestaan zijn geen klanten waard. Sorry als ze mij op een nette manier hadden behandeld ik misschien een complete bril had gekocht nu kom ik er nooit meer bij geen een hans anders\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n

    Sterke punten
    Geen sterke kanten alleen min punten als ik punten zou moeten geven -100

    Zwakke punten
    Zeer onbeschoft personeel ze zeggen niets of willen je niet helpen terwijl er op maandag geen een brillenzaak open was ze namen niet eens de moeite om dit probleem op te willen lossen

    Waardeloos

    Hans anders waardeloos winkel zeker in Roosendaal onbeschoft zeker die boerin geen verstand van glazen zal zeker nooit iets meer kopen ga naar een echte brillenwinkel.

    Bezoek dukenburg

    De vrouwelijke personeel lid was niet geduldig en niet erg vriendelijk tegen mij en andere klanten en ik kreeg niet eens tevoren of mijn ogen achteruit waren gegaan ik zal hier niet gauw weer een bril kopen

    Kraswerende coating/glazen??

    Hier een maand een nieuwe bril met kraswerende coating en op een vage manier zonder dat er aanleiding toe is geweest een krasje aan de binnenkant. Ik heb niets bijzonders gedaan en kan het krasje echt niet verklaren.Het antwoord was; tja wij weten niet wat u doet met uw bril... Ik heb hiervoor een bril gehad van een andere opticien en daar zat niet 1 kras op het glas. Voor mij nooit meer Hans Anders.

    Zwakke punten
    Heel makkelijk om klanten zelf de schuld te geven, terwijl het blijkbaar toch een probleem is met glazen dat vaker voorkomt

    Van top(-service) naar flop.

    Bij en door Hans Anders Valkenswaard voor tweede maal binnen twee jaar loslatende coating glazen gesignaleerd. Winkeljuffrouw wijst garantieverzoek resoluut af. Beroept zich halsstarrig op kennelijk bij ‘hoofdkantoor’ bestaande, maar ons nooit kenbaar gemaakte, regels. Komt bij juffrouw niet op voor ons contact met hoofdkantoor op te nemen. Moeten we desgewenst zelf maar doen. Na tientallen jaren klant te zijn enig coulance-aanbod? Komt bij juffrouw al helemaal op. Uiterst teleurstellende ervaring bij ooit een van beste Valkenswaardse service-verleners. Jammer dat hechte plezierige jarenlange band zo moet eindigen……..

    Zeer zeer zeer ontevreden

    Zeer slechte service.
    Heel onvriendelijk personeel en de slechtste bril die ik ooit in mijn leven heb gehad.
    Montuur valt bijna uiteen na 3 maanden
    Ik ben heel zorgzaam op men bril maar dit is gewoon rommel pure afzetterij!
    Nog niet gratis wil ik ooit nog een montuur.

    Sterke punten
    Bedrog

    Zwakke punten
    Zeer zeer slechte kwaliteit van bril

    Uitstekende service voor een n

    Goede oogmeting door zeer vriendelijk personeel. Kon, zelfs bij een onverwacht bezoek, een half uurtje later worden ingepland. Een objectieve hulp bij het uitzoeken van een montuur waarvan de prijzen overigens zeer laag was. Bij 1 bril een super goede actie m.b.t. de glazen. Bril klaar binnen 3 weken , zelfs in de drukke decembermaand

    Sterke punten
    Prijs, en service


Bezoek Hans Anders

Schrijf een review