Hans Anders - 17 Reviews

Last updated: 13 september 2019
Hans Anders Logo

42.1% aanbevolen, 17 Reviews

  1. Hans Anders
  2. Hans Anders Reviews
  3. Schrijf ook een review over Hans Anders

Hans Anders

Hans Anders is een echt Nederlands bedrijf. In 1982 openden we onze eerste winkel in de Zwartjanstraat in Rotterdam. Het doel was om de toentertijd ondoorzichtige en prijsstarre optiekmarkt eens Anders aan te pakken. Toen ook nog eens bleek dat een aantal van de bedenkers dezelfde voornaam hadden was een naam snel gevonden.

Hans Anders gáát voor tevreden klanten. Onze medewerkers doen er alles aan om u tevreden te stellen. In kwaliteit van producten, deskundig advies, de beste prijs en alles wat voor u nog meer belangrijk is. Daar kunt u op vertrouwen.

Hans Anders Details

Hits: 1333

URL: http://www.hansanders.nl/

Categorieën: Landelijk

Reviews: 17


Hans Anders Acties & Nieuws

  • 5 maart 2014 Acties bij Hans Anders
    Actie: 50% korting op een complete enkelvoudige bril Geldigheid: De actie is geldig van 3 maart tot en met 30 maart 2014 bij Hans Anders, zowel in de filialen als in de webshop . Een complete enkelvoudige bril is een eigenmerkmontuur met kunststof enkelvoudige glazen, voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling. Voor extra opties of merkmonturen geldt de standaard meerprijs. *Niet ge Lees verder
  • 11 december 2013 Hans Anders - Wintervoordeel acties
    Bij Hans Anders ontvang je nu 50% korting op alle glazen, ook op alle glasopties. De actie is geldig op alle glazen voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling met eventueel extra glasopties. De actie geldt bij aankoop van een montuur. Geldig van 9 december 2013 t/m 2 februari 2014 Geldig in : de filialen en in de webshop. Gratis lenzenvloeistof Actie : Gratis Easy Wear voordee Lees verder

Hans Anders reviews (19):

Hans Anders - Zeer slechte klantvriendelijkheid

0

Review:
Om lange wachttijden te voorkomen heb ik vooraf een afspraak gemaakt. Ik heb het namelijk al eerder meegemaakt bij HA dat ik lang moest wachten. Ik sta al een kwartier te wachten bij de balie. Nog geen goedemiddag of kan ik u helpen kon er van af!! Daarna wordt doodleuk een ander geholpen. Nadat ik aangaf een afspraak te hebben kreeg ik te horen dat er zo wel een medewerkster van haar pauze terug zou zijn. Meteen de winkel verlaten. Wat een slechte klantvriendelijkheid. Bij een andere opticien kreeg ik meteen een goedemiddag bij binnenkomst. Ga daar eens op cursus HA!!!!

Sterke punten:
Klanten negeren.

Zwakke punten:
Tja kan het nog slechter dan ik heb beschreven??

Iris beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Hans Anders is anders en slechter geworden.

0

Review:
Bril in december actie aan laten meten.
Bril besteld werdt gelijk een verzekering mee verkocht.
Moest een handtekening zetten. Achteraf spijt van.
Bril voldoet niet multifokaal blijkt het leesgedeelte byzonder klein te zijn. Terug geweest en werd de bril alleen anders afgesteld maar hielp weinig.
Er is gewoon een verkeerde bril verkocht.
Voor mijn vrouw precies hetzelfde te klein leesgedeelte.

Nu moest ik na een half jaar een nieuwe bril bij andere firma aan laten meten.

Jaren klant geweest bij Hans Anders. Ga er nu niet meer naar toe! Waardeloos! Ze zijn nu aan het oogsten

Sterke punten:
Teren op hun naamsbekendheid van goedkoop zijn.
Volle winkel.

Zwakke punten:
Nemen je nu waar.

Will beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - prutsers

0

Review:
Onlangs een bril gekocht. Deze bril bleef maar knellen. Tig keren bij Hans anders geweest om de bril bij te laten stellen, zonder goed resultaat. Zij zouden intern overleggen hoe dit probleem om te lossen en mij hierover bellen.
Nooit hebben zij gebeld, probleem ook niet opgelost.
Ben naar een andere opticien gegaan, nl. Eye Wish. Zij vertelden mij dat de bril niet was afgesteld. Dit hebben zij voor mij gedaan en andere neuspats erop gezet. Probleem opgelost!

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Slechte service, geen kundigheid.

Nana beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Ik voel me belazerd en misleid

0

Review:
November 2018 koop ik 2 brillen bij Hans Anders, Een jaar ervoor had k al een bril bij hun gekocht. Als k in november 2018 ga, doet men eerst een test met een apparaat dat een pufje lucht in mijn ogen duwt en zegt men dat mijn ogen achteruit zijn gegaan. Men doet daarna verdere testen en stelt een sterkte vast. Maart 2019 koop ik een bril bij een ander opticien, men doet een meting en men komt er achter dat de meting van mijn vorige bril ( van Hans Anders)te sterk voor me was. Ik ging zelf na maart voor een paar maanden uit Nederland. Dus ging zaterdag 3 augustus terug naar Hans Anders met het bewijs van beide metingen, en bespreek het met een medewerker. Het eerste wat hij zegt is dat er maar een maand garantie is op de sterkte, en dat ik niet na driekwart jaar terug kan komen met klachten.Dus zou ik zelf zelf voor de kosten moeten draaien van de glazen met juiste sterkte. Ik geloofde mijn oren niet en was niet tevreden met de manier waarop ik behandeld werd, dus ging naar huis en thuis aangekomen wat onderzoek doen. Op de website van hans anders word duidelijk gemaakt dat er een jaar garantie is op de sterkte van je bril glazen, dus k nam het initiatief om te bellen met de klanten service. Aan de telefoon kreeg k een dame die me vertelde dat als de sterkte minder dan 0.75 is dat zij dan niet verantwoordelijk zijn en dat ze niets voor me kunnen betekenen. Mijn ogen waren niet achteruit gegaan Hans anders heeft een verkeerde meting gedaan en het lijk nu mijn schuld dat ik in hun professionaliteit geloofd, want men vind ik heb getekend. Men verwacht nu dat ik €102 per glas betaal wat €408 voor de 2 brillen. Ik kan niet geloven dat ik als klant met goed geloof in t bedrijf zo behandeld werd en voor de leeuwen werd gegooid door hen. En nu heb k 2 brillen waar k niets mee kan en €324 die k heb vergooid door te geloven in de deskundigheid van dit bedrijf

Sterke punten:
Mensen belazeren met zogenaamde garanties en niet nauwkeurige metingen

Zwakke punten:
Niet professioneel omgaan met klanten met klachten

Urvin mark beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Levering zonnebril!!!

0

Review:
7 mei naar Gouda voor een zonnebril te bestellen.
21 mei zou mijn bril klaar zijn.
De 21 kreeg ik bericht dat de bril nog niet klaar was en het zou nog een paar dagen duren voordat ik de bril op mijn neus kon zetten.
Ik heb toen een mail gestuurd dat ik op vakantie was en 8 juni weer terug zou zijn.
11 juni mail gestuurd en gevraagd wat de status van mijn zonnebril was.
Op beide mails geen reactie.
12 juni Klantenservice gebeld en daar werd aangegeven dat de bedrijfsleidster van Gouda donderdag 13 of vrijdag 14 juni contact zo opnemen en er zou dan extra korting geregeld worden.
Beide dagen geen belletje mogen ontvangen van de bedrijfsleidster.
zaterdag 15 juni maar weer zelf contact gezocht met het filiaal in Gouda en je raad het al, wist van niets!!
Gisteren mocht ik een mail ontvangen met daar in, HOERA, HOERA u bril ligt na dit een maand klaar.
Dit alles is zo jammer!!



Sterke punten:
Oordeel zelf maar.

Zwakke punten:
Oordeel zelf maar.

Hans Anders - Zeer klantvriendelijk en deskundig

0

Review:
Ben zeer tevreden over deskundige advisering, oogmeting, en klantvriendelijkheid. Twee variofocus brillen (incl.zonnebril) en nog extra bril.
Resultaat van beide brillen zeer goed, wat n verbetering van mijn zicht. Complimenten aan het team van Breda-centrum.

Sterke punten:
Zorgvuldigheid, deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Zwakke punten:
Geen zwak punt kunnen ontdekken.

myriam breda beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - heel fijne service en zeer klantvriendelijk team B

0

Review:
Ben zeer tevreden over deskundige advisering, oogmeting, en klantvriendelijkheid. Twee variofocus brillen (incl.zonnebril) en nog extra bril.
Resultaat van beide brillen zeer goed, wat n verbetering van mijn zicht. Complimenten aan het team van Breda-centrum.

Sterke punten:
Zorgvuldigheid, deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Zwakke punten:
Geen zwak punt kunnen ontdekken.

myriam breda beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - heel fijne service en zeer klantvriendelijk team B

0

Review:
Ben zeer tevreden over de zorgvuldigheid en de advisering van Hans Anders team Breda centrum.
Na eerste oogmeting werd, gezien de resultaten,
geadviseerd toch een tweede meting te doen.
Na tweede meting werd verwijs naar oogarts gedaan, en terecht. Bleek staar aan beide ogen te hebben, maar nog te vroeg om te opereren.
Terug naar Hans Anders, en zeer goed geinformeerd over de aan te meten bril en zonnebril beiden variofocus.
Resultaat van beide brillen zeer goed, wat n verbetering van mijn zicht. Complimenten aan het team van Breda-centrum. Ik ben zeer tevreden.

Sterke punten:
Zorgvuldigheid, deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Zwakke punten:
Geen zwak punt kunnen ontdekken.

myriam breda beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - Slechte service.

1

Review:
Meer dan 30 jaar klant Hans Anders Leeuwarden.laatste jaren telkens minder service. Vooral lange wachttijden in de winkel.
Vandaag winkel uitgelopen, onvriendelijke dame, en toen ik geen aanbetaling wilde doen, was ze vertrokken, de vestigingsmanager ophalen.
Nooit een verplichting in Leeuwarden, nu wel. Als vaste klant laten ze je zo de winkel uitlopen. Maakt hen niet uit. Het wordt vanzelf einde werkdag. De oude garde personeel voelde nog een verantwoordelijkheid en is service gericht. Maar helaas verandert dit bij HA ook. Ga zo door....en er zullen meer mensen jullie voorbij lopen. Onze familie zien jullie niet weer.

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Service en onvriendelijk.

Anneke beveelt Hans Anders NIET aan bij vrienden/bekenden

Hans Anders - verschil service-gerichtheid tussen filialen en pe

0

Review:
op vrijdag afgebroken neussteun, op zaterdag naar HA Arnhem Kronenburg, met veel geweld werd in eerste instantie gepoogd een nieuw steuntje te plaatsen, 2e medewerker was gelukkig wel op de hoogte van de juiste wijze van plaatsing van een steuntje bij een RayBan bril, naar huis gegaan, 's middags opnieuw terug voor noodzakelijk nastellen, op maandag bij eerste gebruik brak de hele steun af. (vermoedelijk metaal-moeheid)

Contact gezocht met betrokken winkel voor nieuw montuur, dame in kwestie zou op zoek gaan naar betrokken armatuur en eventueel andere winkels afbellen en mij terugbellen, helaas helemaal niks mogen vernemen.

Zelf 's middags maar contact opgenomen met HA Huissen, keurig te woord gestaan door eneJeroen met de belofte dat hij e.e.a. zou uitzoeken en me zou terugbellen, dit heeft hij ook conform toezeging gedaan.

Montuur was gelukkig op voorraad en werd gereserveerd, glazen zijn keurig overgezet door Esther en Jeroen, nieuwe bril werd in alle rust goed afgesteld en schade bleek ook nog eens onder de garantie te vallen.

Mijn complimenten voor deze 2 medewerkers van HA Huissen, deze review is volledig op hun conto.



Sterke punten:
telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, nakomen van afspraken, oplossen van een probleem

Zwakke punten:
geen !!

Arjen beveelt Hans Anders aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Hans Anders

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers


Ja, ik zou Hans Anders aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Hans Anders aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Hans Anders


Andere websites in de categorie 'Landelijk'

Home » Landelijk » Hans Anders