Toch maar gekozen voor betere kwaliteit en service...

Toch maar gekozen voor betere kwaliteit en service...

Na 2 jaar en een week blijkt montuur niet meer te repareren en garantie verlopen. Voor mogelijke oplossing naar (op zaterdag) niet aanwezige bedrijfsleider verwezen. Nu, op vrijdagmiddag - in Rotterdam centrum 1 medewerkster aanwezig die vragen van klanten (ook telefonisch) en "orderbonnen" (o.i.d.) afhandelt, niemand in de brillenverkoop en (naar achteraf blijkt) een bedrijfsleidster die druk bezig is met afhandeling van aankopen. Hierdoor erg lang moeten wachten om te kunnen vragen of de bedrijfsleidster aanwezig is, waarna we ook nog eens lang op haar zouden moeten wachten. Daarom maar naar een concurrent gegaan om voor ons tweeën een nieuwe bril aan te schaffen en hun een "omzetje" van € 1.300,- te gunnen.

Sterke punten
Prijs?

Zwakke punten
Kwaliteit en service is m.i. bedenkelijk

Bezoek Specsavers Reviews over Specsavers

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Specsavers
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden