Reviews van deze auteur

VERVOLG/HERZIENING OP EERDERE KLACHT

Review over Polette

In vervolg op mijn eerdere klacht - d.d. 4 oktober 2018 - wil ik opnieuw reageren.
De vorige mail heb ik afgesloten met de mededeling dat ik de laatste zal zijn als er een positieve oplossing zal zijn/komen ik die ook zal plaatsen !!!
De reden dat er een tijdlang geen contact was had te maken met het feit dat de mails in mijn Spam terecht waren gekomen....
Nadat dit duidelijk werd is er met Isa naar een goede oplossing voor mijn probleem gezocht.
Toen ik mijn bril thuis kreeg kon ik niets zien door het leesgedeelte. Er is een nieuwe bril toegestuurd.
Maar natuurlijk - zonder opnieuw opmeten - was ie toen weer niet correct.
Na een bezoek aan Polette in Utrecht is het probleem duidelijk geworden - het leesgedeelte bleek niet goed opgemeten te zijn - en is er voor mij wederom een nieuwe bril toegestuurd.
Helaas is er toen weer iets niet goed gegaan.
Ondanks dat we het probleem niet op hebben kunnen lossen kan ik niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben met de communicatie, zoals die heeft plaatsgevonden.
Isa heeft haar uiterste best gedaan om het mij naar mijn zin te maken.
Isa heeft mij voorgesteld om er nóg een keer naar te kijken óf het geld terug te storten.
Omdat óók Isa niet goed wist waar ze de oplossing moest zoeken en de afstand voor mij te groot was om steeds op en neer te rijden heb ik gekozen voor restitutie van het bedrag.
Hoewel ik het (nog steeds) jammer vind dat ik de bril niet heb ben ik uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing zoals die nu is aangedragen !!!
Isa, bedankt !!!

Sterke punten
Goede, regelmatige communicatie.

POLETTE_slecht tot geen contact

Review over Polette

Inmiddels heb ik het punt bereikt dat ik aan het eind van mijn Latijn ben.
Mijn verhaal : Ik had bij een (andere) opticien een bril gekocht. Variofocus. Deze beviel goed en ik zag er perfect door. Vervolgens wilde ik nóg een bril kopen plus een zonnebril. Deze keer bij Polette. Alle gegevens meegenomen. De bril werd thuisbezorgd (begin juli). Door de 'gewone' bril kon ik geen letter lezen. Mijn zonnebril was iets beter, maar niet optimaal. Hier ben ik overigens wel mee akkoord gegaan.
Het was overigens al vreemd dat hier een verschil in zat.
Ik heb steeds contact gehad met Isa van Klantenservice. In het begin verliep het voortvarend. Ik was dus enthousiast. Zij dacht dat de bril verkeerd geslepen was en - omdat ik nogal ver van Utrecht woon - heeft ze me een nieuwe bril toegestuurd. Ik vond dat ze me erg tegemoet kwam. Maar helaas …. ik zag er wéér niets door.
Weer contact. Zij stelde voor om dan dus toch maar naar Utrecht te komen en dan naar een bepaalde medewerker te vragen. Ik heb Isa een aantal data gestuurd dat ik zou kunnen, zodat zij zou kunnen kijken wanneer deze medewerker aan het werk zou zijn (anders rijd ik nog voor niks al deze kilometers).
Het is inmiddels 7 augustus.
Sinds deze dag heb ik na vele, vele, vele mails NIETS meer gehoord !!!!!
Vandaag is het 4 oktober. Wéér 2 maanden later en in totaal ben ik er al 3 maanden mee bezig !!!
Inmiddels ben ik aan het eind van mijn Latijn en - wat ik liever niet had gedaan - vind ik dat ik alle recht heb een negatieve review te mogen schrijven !!
Dus : mocht ik niets meer horen van POLETTE om naar een goede oplossing te zoeken kan ik niets anders zeggen dan : KOOP NIETS BIJ POLETTE.
En ik ben de beroerdste niet : mocht er een goede oplossing komen van de kant van Polette, zal ik de eerste zijn die dit óók zal vermelden !!!

Sterke punten
Mooie monturen

Zwakke punten
Niet bereikbaar
Geen antwoord op mails

reacties: