online brillen - polette online opticien - betaalbare designbrillen Polette is een webwinkel voor alle typen brillen voor lage prijzen. Van leesbril, tot multifocale bril en van bril voor veraf tot zonnebril op sterkte.

Polette Reviews

    Super service bij Polette in U

    Afgelopen zaterdag naar de winkel van Polette in Utrecht geweest. Mijn bril is gebroken nadat ik hem aan het schoonmaken was. Na diverse emails heb ik een nieuw montuur ontvangen en kon zonder afspraak naar de door mij gekozen winkel. Dat was dus afgelopen zaterdag. Mustafa heeft mijn speciale glazen van het oude montuur in mijn nieuwe montuur geplaatst. Oja. En bij mijn beide andere kleuren van de Thatcher heeft hij gelijk maar even de neus steuntjes vernieuwd. Deze bleken versleten nadat ik vroeg of hij ze af kon stellen. Mustafa super bedankt voor de premium service. Je hebt een klant voor het leven erbij. Tot snel.

    Sterke punten
    Goede kwaliteit en een no-nonsense service

    Zwakke punten
    De terughoudende 1e reactie via de mail als er om service gevraagd wordt.

    Slechte service

    Mocht er iets mis zijn met je bril kun je ze bijna niet bereiken en ze helpen je heel slecht.

    Slechte kwaliteit bril en service

    Nieuwe bril enkele uren oud
    Na schoonmaken meerdere krassen op het glas en dit voor krasvrij glas
    Nochtans brillendoekje gebruikt
    Bij het sturen van een klacht
    Word dit aangeven door pollete als ijgen fout door grof stof en maken ze zich er vanaf met een bon van 10% voor een nieuwe aankoop schandalig
    Heb reeds een nieuwe gekocht bij de concurrentie iets duurder maar kwaliteit en garantie die echt is
    Het kan niet zijn dat na 1 schoonmaakbeurt je bril onder de krassen zit

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Rommol

    Mooie servies

    Fijn en profesioneel onthaal in Brussel. Moderne look. Ik lees veel slechte recensies over de kwaliteit ik twijfel of deze terecht zijn. Afwachten dus. Ik volg de bestelling op en geef daarna mijn eerlijke mening over dit product. Tot nu toe heeft ik mijn sterren enkel voor mijn eerste ervaring, onthaal en service.

    Heel slecht

    Hele slechte ervaring bij Polette in Amsterdam. Bij de eerste bezoek aan de showroom zat al een huilende klant te klagen omdat ze al maanden van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik had toen al weg moeten lopen. Maar ik had helaas een bril besteld, die totaal niet goed is (de sterkte klopt niet) en ben nu al maanden aan het mailen met de klantenservice van Polette (telefoonnummer nergens te vinden) en ik krijg geen antwoord terug. In de winkel telkens andere mensen die je naar de klantenservice doorsturen. Weggegooid geld. Waardeloos slecht service!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Heel slechte klachtenafhandeling

    Polette is a scam

    This company is a scam. I received the glasses after waiting weeks for them to arrive. The prescription didn't work, so I requested to send them back. After days of back and forth emails with bizarre questions about my prescription, they've stopped responding entirely without providing information about how to make a return, even though by Dutch law they're required to allow me to make a return up to 14 days after purchase. Do not shop here, there are other stores with much better customer service for the same price.

    Polette: goedkoop is duurkoop is geen koop!

    Polette, Een doffe ellende!!!
    Eerst duurde het bijna 1 maand voor ik de bril ontving.
    toen bleek dat ik er helemaal niet door kon kijken.
    Ik heb een mail gestuurd dat ik de bril wilde terugsturen en graag de juiste sterkte glazen erin. dit werd een gecompliceerd emailverkeer waarin nooit een oplossing gegeven werd.
    Ik ben met de bril naar een officiele opticien gegaan; die heeft de glazen bekeken en geconstateerd dat het rechterglas alleen een leessterkte heeft (die overigens helemaal niet klopt met de meting in de Polette winkel) en het linkerglas heeft alleen een verte sterkte (die ook niet klopt)…Geen wonder dat ik er niet doorheen kon kijken.
    Volgens de opticien zijn de glazen helemaal recht ipv enigzins gebogen zoals brilleglazen behoren te zijn (slechte kwaliteit dus).
    Ik wilde bij de opticien nieuwe glazen in het montuur laten zetten, maar dat is onmogelijk omdat het metalen montuur geen schroefjes aan de zijkant heeft; schijnbaar worden de glazen tegelijk met het montuur gemaakt en was het dus sowieso onmogelijk de bril naar polette terug te sturen en er de juiste glazen in te zetten. Maar waarom wordt dit niet gecommuniceerd?
    Ze zijn telefonisch niet te bereiken, en per email duurt het altijd langer dan 48 uur (wat zij beloven)
    Na 1 maand werd mij gezegd dat het volledige bedrag op mijn rekening gestort was.
    IK HEB NOOIT EEN TERUGBETALING ONTVANGEN!
    Ik zeg nu; in dit geval is goedkoop, duurkoop, geen koop!
    Ik ben 90€ kwijt en kan de bril weggooien...

    Sterke punten
    dat ze hippe brilmonturen hebben

    Super geholpen

    Super geholpen door Rueda in Utrecht! Behulpzaam en vakkundig, ik heb alle vertrouwen in de oogmeting. Nu even wachten op de bril, zó benieuwd

    Niet kopen

    Nooit kopen. Kreeg eerst een bril met volstrekt verkeerde glazen, inde winkel konden ze niets voor me doen, na veel ge email kreeg ik nogmaals een bril geleverd met wederom verkeerde glazen. Je kunt hen niet bellen, alles gaat per email en inde winkel verwijzen ze alleen naar de website,. Dus zeer ontevreden.

    Sterke punten
    Aardig meisje in de helpdesk

    Zwakke punten
    Geen telefoon, geen hulp in de winkel, verkeerde levering en oplossen duurde heel lang en was toen weer niet goed

    Geen levering en baggere klantenservice


    2 brillen gekocht. 1 normale en 1 zonnebril. De zonnebril later gekocht dan de normale bril. Zonnebril is 1 dag na aankomst in depot in Amsterdam geleverd te limburg.

    Normale bril ligt al bijna 18 dagen op depot in Amsterdam. Natuurlijk is er dan iets mis, maar de klantenservice antwoordt niet, weigert na bijna 45 dagen wachten geld terug te geven en negeert gewoon elke vorm van contact. Heel triest, afrader voor iedereen om bij deze oplichters te bestellen.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Levering
    Restitutie

    Zonnebril

    Vorig jaar zonnebril gekocht,
    Pasvorm goed en zicht ook!
    Nu een nieuwe gewone bril gekocht, hopelijk snel in huis.

    Sterke punten
    Goede service.

    Zwakke punten
    Nog geen.

    Avoid!

    SIXTEEN days after ordering no sign of my THREE pairs ...despite commitment two to six days processing! Poor customer ‘service’ - slow, unresponsive and FAILED to resolve the situation - didn’t even try!

    Their commitments are false ....readily take payment but fail to deliver! Dishonest and chaotic! AVOID

    Slecht

    Voordat Polette nog niet zo groot was had ik geen enkel probleem met een bestelling.

    Nu heb ik al weken geleden besteld en betaald en nog geen enkel teken van verzending ontvangen.

    De klantendienst kan je moeilijk vinden of reageert niet.

    Kortom, geef mij dan maar de brillenboer om de hoek dan deze klungels.

    Ingrid

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Een vrachtwagen vol.

    Koop je bril ergens anders

    Zit nu al langer dan 30 dagen te wachten op mijn bestelling, Polette heeft geen contact met mij gezocht. Daarbij is contact zoeken met Polette ook niet erg makkelijk. Ik heb de bril op 4 juni gekocht in de winkel en na 3 weken wachten kreeg ik eindelijk een track and trace code (waar ik niks mee kon). Na email contact te hebben met Polette vertelde ze mij dat de bril rond de 30e verwacht kon worden (erg laat maar goed). Pas na een week stond er op de track and trace link dat de bril op 10 juli verwacht zou kunnen worden (en zelfs dan zou het langer kunnen duren). Ik heb nog nooit zo lang op een bril moeten wachten (en heb de bril nu nog steeds niet). Even if this delay is exceptional, it's even more exceptional and unprofessional of you not informing your clients.

    Koop alsjeblieft je bril ergens anders.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie
    Levertijd

    VERVOLG/HERZIENING OP EERDERE KLACHT

    In vervolg op mijn eerdere klacht - d.d. 4 oktober 2018 - wil ik opnieuw reageren.
    De vorige mail heb ik afgesloten met de mededeling dat ik de laatste zal zijn als er een positieve oplossing zal zijn/komen ik die ook zal plaatsen !!!
    De reden dat er een tijdlang geen contact was had te maken met het feit dat de mails in mijn Spam terecht waren gekomen....
    Nadat dit duidelijk werd is er met Isa naar een goede oplossing voor mijn probleem gezocht.
    Toen ik mijn bril thuis kreeg kon ik niets zien door het leesgedeelte. Er is een nieuwe bril toegestuurd.
    Maar natuurlijk - zonder opnieuw opmeten - was ie toen weer niet correct.
    Na een bezoek aan Polette in Utrecht is het probleem duidelijk geworden - het leesgedeelte bleek niet goed opgemeten te zijn - en is er voor mij wederom een nieuwe bril toegestuurd.
    Helaas is er toen weer iets niet goed gegaan.
    Ondanks dat we het probleem niet op hebben kunnen lossen kan ik niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben met de communicatie, zoals die heeft plaatsgevonden.
    Isa heeft haar uiterste best gedaan om het mij naar mijn zin te maken.
    Isa heeft mij voorgesteld om er nóg een keer naar te kijken óf het geld terug te storten.
    Omdat óók Isa niet goed wist waar ze de oplossing moest zoeken en de afstand voor mij te groot was om steeds op en neer te rijden heb ik gekozen voor restitutie van het bedrag.
    Hoewel ik het (nog steeds) jammer vind dat ik de bril niet heb ben ik uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing zoals die nu is aangedragen !!!
    Isa, bedankt !!!

    Sterke punten
    Goede, regelmatige communicatie.

    Waardeloze Chinese rommelkunststof

    Slecht afgewerkt, slechte glazen, lange wachttijd. Verschrikkelijke rommel uit China, vandaar de lange wachttijden... tsja een keer nooit meer

    POLETTE_slecht tot geen contact

    Inmiddels heb ik het punt bereikt dat ik aan het eind van mijn Latijn ben.
    Mijn verhaal : Ik had bij een (andere) opticien een bril gekocht. Variofocus. Deze beviel goed en ik zag er perfect door. Vervolgens wilde ik nóg een bril kopen plus een zonnebril. Deze keer bij Polette. Alle gegevens meegenomen. De bril werd thuisbezorgd (begin juli). Door de 'gewone' bril kon ik geen letter lezen. Mijn zonnebril was iets beter, maar niet optimaal. Hier ben ik overigens wel mee akkoord gegaan.
    Het was overigens al vreemd dat hier een verschil in zat.
    Ik heb steeds contact gehad met Isa van Klantenservice. In het begin verliep het voortvarend. Ik was dus enthousiast. Zij dacht dat de bril verkeerd geslepen was en - omdat ik nogal ver van Utrecht woon - heeft ze me een nieuwe bril toegestuurd. Ik vond dat ze me erg tegemoet kwam. Maar helaas …. ik zag er wéér niets door.
    Weer contact. Zij stelde voor om dan dus toch maar naar Utrecht te komen en dan naar een bepaalde medewerker te vragen. Ik heb Isa een aantal data gestuurd dat ik zou kunnen, zodat zij zou kunnen kijken wanneer deze medewerker aan het werk zou zijn (anders rijd ik nog voor niks al deze kilometers).
    Het is inmiddels 7 augustus.
    Sinds deze dag heb ik na vele, vele, vele mails NIETS meer gehoord !!!!!
    Vandaag is het 4 oktober. Wéér 2 maanden later en in totaal ben ik er al 3 maanden mee bezig !!!
    Inmiddels ben ik aan het eind van mijn Latijn en - wat ik liever niet had gedaan - vind ik dat ik alle recht heb een negatieve review te mogen schrijven !!
    Dus : mocht ik niets meer horen van POLETTE om naar een goede oplossing te zoeken kan ik niets anders zeggen dan : KOOP NIETS BIJ POLETTE.
    En ik ben de beroerdste niet : mocht er een goede oplossing komen van de kant van Polette, zal ik de eerste zijn die dit óók zal vermelden !!!

    Sterke punten
    Mooie monturen

    Zwakke punten
    Niet bereikbaar
    Geen antwoord op mails

    Oplichters

    Bril besteld en betaald, de sterkte klopte helemaal niet, brief geschreven om te vragen waar ik de bril op kon sturen en wilde mijn geld terug. Tot op heden niets gehoord. Geen adres en geen geld op mijn rekening. Schandalig. Kan nergens een telefoonnummer vinden. Raad niemand aan om hier een bril te bestellen. POLETTE JULLIE ZIJN OPLICHTERS. Zo doe je geen zaken.

    Sterke punten
    Bril besteld en betaald, de sterkte klopte helemaal niet, brief geschreven om te vragen waar ik de bril op kon sturen en wilde mijn geld terug. Tot op heden niets gehoord. Geen adres en geen geld op mijn rekening. Schandalig. Kan nergens een telefoonnummer vinden. Raad niemand aan om hier een bril te bestellen. POLETTE JULLIE ZIJN OPLICHTERS. Zo doe je geen zaken.

    Zwakke punten
    Bril besteld en betaald, de sterkte klopte helemaal niet, brief geschreven om te vragen waar ik de bril op kon sturen en wilde mijn geld terug. Tot op heden niets gehoord. Geen adres en geen geld op mijn rekening. Schandalig. Kan nergens een telefoonnummer vinden. Raad niemand aan om hier een bril te bestellen. POLETTE JULLIE ZIJN OPLICHTERS. Zo doe je geen zaken.

    Polette Amsterdam; geen klagen

    Vandaag ga ik mijn 3e bril bij Polette bestellen . 1 jaar geleden de gok gewaagd. Eerste bril in de winkel uitgekozen en ik heb een hele goede, zorgvuldige meting gehad. Gezien mijn leeftijd geen eenvoudige glazen dus was erg benieuwd. Ik kon me absoluut geen buil vallen aan de prijs, dus waagde de gok. Was daarvoor voor dezelfde sterkte en aanpassingen bij een zgn “ echte opticien met kwaliteits monturen” , minimaal 6 keer zoveel geld kwijt . Montuur voel, zie en kies je zelf dus je kent vantevoren de kwaliteit ! Chinees spul ?? Wie denkt dat de “ betere opticien “ geen “ Chinees spul” voor veel meer geld verkoopt, zal na onderzoek lelijk op de neus kijken.
    Ik heb in ieder geval geen klagen en met name mijn eerste bril leidt overal waar ik kom , tot complimenten van wildvreemde mensen.
    Dus......mij hoor je tot nu toe niet klagen en mocht er een keer een montuur tegenvallen ? dan neem ik die pech voor die ene keer voor lief.

    Sterke punten
    Prijs kwaliteit
    Goede service
    Vriendelijk personeel
    Ruimte in de zaak om rond te lopen

    Zwakke punten
    Mijn 2e bril 3 weken levertijd

    Topwinkel

    Een jaar geleden heb ik mijn eerste bril bij Polette gekocht. Prachtig montuur en slechts een fractie van de prijs van andere winkels. Snelle service, kundige meting en personeel dat je met rust laat in de winkel als je rustig rond wil kijken (blijkbaar is dat onmogelijk in andere brillenwinkels). Ik kreeg veel complimenten over mijn bril. Na een jaar is hij niet ‘versleten’. Vandaag opnieuw 3 brillen gekocht in de winkel, bijna dezelfde monturen als de designwinkel verderop in de stad. Groot verschil: daar kost een bril 600,- excl glazen, bij Polette had ik 3 brillen met speciale glazen en een brillenkoker voor 160,- :-) De kwaliteit zal ongetwijfeld minder goed zijn (al merk ik daar niets van), voor dit geld kun je iedere maand een nieuwe bril kopen.

    Sterke punten
    Design, prijs, luisteren naar de klant

    Montuur

    Vanaf moment een, zat mijn bril scheef!
    De verkoper heeft bril volledig verknald door aan de poten te staan trekken..nu compleet drama..knijpt mijn neus nu dicht!!!
    Super slecht materiaal
    Super slecht onkundig personeel!!
    Een goedkope bril gekocht die ik niet kan dragen.
    Naar Pearl etc geweest om bij te stellen, maar die beginnen niet aan die troep van Chinese makelij!
    Waardeloos concept.
    Een absolute NIET aanrader!!!!

    Sterke punten
    Leuke monturen

    Zwakke punten
    Slechte Chinese rommel
    Super slechte service
    Onkundig personeel

    Slechtste zonnebril ooit

    Wat een afzetterij. Ik heb een zonnebril gekocht en de kwaliteit van de bril was echt beroerd. Zelfs bij de Primark of Kruidvat koop je nog een betere bril. Voor €50 kreeg ik een gammele en fragiele bril die elk moment kapot dreigde te gaan. Ik durfde hem bijna niet te openen. Daarnaast zaten er ook nog eens PLASTIC GLAZEN in. Belachelijk!

    Nu hopen dat de klantenservice niet zo verschrikkelijk slecht is als iedereen beweerd, en dat ik mijn geld terug want het is echt de slechte aankoop die ik ooit heb gedaan in mijn leven.

    Gewoon een slecht goedkoop Chinees bedrijf, ook al lijkt het niet zo.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Niet betrouwbaar

    Ik heb nog nooit zn snelle meting mee gemaakt. Komt onkundig over. Een meting is precies werk waar je niet doorheen moet ragge om maar snel over te gaan naar verkoop via een tablet waar elke kip op mee kan kijken. Betaling doe je thuis, maar in hoeverre zit je vast aan deze koop. Ook dat komt onbetrouwbaar over. Goede kope koop met heel veel belangrijke min punten

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Snel snel snel en de volgende klant

    Klantenservice beroerd

    De glazen werden in de winkel door personeel gemeten, toen de bril uiteindelijk kwam bleek de meting niet te kloppen. De winkel doet niets maar je moet contact opnemen met de klantenservice. Antwoord: "U heeft een fout gemaakt bij de bestelling". Net alsof ik mijzelf in de winkel heb opgemeten. Als je de bril terugstuurt zal je je geld minus bedrag van de glazen terugkrijgen. Geen antwoord op klachten.......Polette echt afrader, behalve dan voor de reclamemeisjes die betaald heel enthousiast op Facebook zijn.......

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    klantenbehandeling, en oogmeting

    Topticien

    Topwerk van Polette voor een zeer aangename prijs. Krijg spontaan complimenten voor mijn zonnebril - belangrijkste blijft toch de kwaliteit van de glazen. Niets te klagen, ook fijn geholpen in de winkel. Geen poespas, professioneel - a real Joy....

    Sterke punten
    Design, kwaliteit, service

    Zwakke punten
    Twee weken wachten (wel waard...)


Bezoek Polette

Schrijf je eigen review