Zoals in andere reviews wordt aangegeven loopt de incasso door nadat de termijn is afgelopen. In mijn geval had ik flink veel extra betaald (honderden euro's). Omdat dit te maken had met persoonlijke omstandigheden en ik bovendien al 15 jaar betalende klant was, had ik eigenlijk gerekend op een stukje coulance, maar daar kon dus niet over worden gesproken. De manier waarop je dan behandeld wordt is ronduit schandalig. Geen aanrader dus.
2 jaar geleden heb ik een bril gekocht bij de Iris Optiek in Leiden. Na een jaar liet de coating van mijn glazen los. Toen ik ermee terug ging, zei de mevrouw dat het mijn fout was en dat zij niets voor mij kon betekenen. Na een half jaar was de coating nog erger los gelaten en ging ik weer terug. Toen werd ik geholpen door een andere mevrouw die zei dat het mijn fout was totdat het tegendeel bewezen was. Toen heb ik maar besloten om ergens anders een nieuwe bril te kopen. Kortom koop hier geen bril. De glazen zijn van slechte kwaliteit en de service is drie keer niks.
Sterke punten Geen!!!
Zwakke punten Slechte kwaliteit glazen en klantonvriendelijk.
eem vooral geen leasecontract. De lease loopt gewoon door nadat de termijn is verschreden. Hierover herhaaldelijk contact gehad, maar afspraken worden niet nagekomen. Dat heeft er bij mij in geresulteerd dat ik ruim €90,00 meer heb betaald dan de waarde van het contract en de bril. In de contactmomenten wordt uiterst rigide met de regels omgesprongen. Ik ben normaliter geen rancuneus persoon, maar manier waarop dit met mij is/wordt afgewikkeld, leidt mij helaas tot te conclusie dat de winst van dit business model zeker belangrijker wordt geacht dan de service en dienstverlening aan de klant.
Iris optiek op de frederik hendriklaan den haag. Wat een slechte service!
Ik leg precies uit wat ik wil/zoek halverwege word ik overgenomen door iemand anders (wat ik niet als vervelend ervoer) die kwam met een veel goedkopere bril. Na afrekenen was het bedrag meer. Kreeg te horen dat het kwam doordat diegene nieuw was. Terwijl zij het niet goed had overgedragen/doorgegeven.
Kreeg niet de indruk dat ze er mee zat en zat er over heen te praten. Elke keer zeggen
dit is t bedrag mevrouw Ik gaf al aan dat ze me niet serieus nam, begon ze ook nog eens over een leaseplan. Totaal niet klantvriendelijk en irritant mens (misschien is de rest wel oké) Ga ik nog liever naar Pearle.
Wat een slechte service en
Ik leg precies uit wat ik wil/zoek halverwege word ik overgenomen door iemand anders (wat ik niet als vervelend ervoer) die kwam met een veel goedkopere bril. Na afrekenen was het bedrag meer. Kreeg te horen dat het kwam doordat diegene nieuw was. Terwijl zij het niet goed had overgedragen/doorgegeven.
Kreeg niet de indruk dat ze er mee zat en zat er over heen te praten. Elke keer zeggen
dit is t bedrag mevrouw Ik gaf al aan dat ze me niet serieus nam, begon ze ook nog eens over een leaseplan. Totaal niet klantvriendelijk en irritant mens (misschien is de rest wel oké) Ga ik nog liever naar Pearle.
Ik ben geweldig geholpen bij Iris optiek. Het personeel is bijzonder hulpvaardig, vriendelijk en gastvrij. Ik werd vakkundig te woord gestaan en de gegeven adviezen waren eerlijk en oprecht. Nadat ik mijn keuze had gemaakt was mijn bril binnen 20 minuten klaar. Mijn partner heeft er toen ook direct eentje uitgekozen. Het leaseplan is wat mij betreft ook geweldig, zo is het voor iedereen betaalbaar om een goede bril aan te schaffen en daarnaast ben je ook nog goed verzekerd. Top!
Sterke punten Uitstekende service
Vakkundig
Vriendelijk
Bekwaam
Amicaal
Voordelig
Geweldige monturen
Veel keuze
Snel
Eerlijk
Oprecht
Kunnen niets voor je betekenen,Iris optiek maakt het niks uit wanneer je bril kwijt/gestolen of wat dan ook tijdens een contract gewoon inleveren of zwaar boete betalen?
Pure oplichterij wat er afgetikt moet worden,totaal niet klantvriendelijkheid.
Sterke punten Goed in oplichten naar de klant toe.
Na maanden lenzen betaald te hebben / afschrijvingen terwijl ik geen nieuwe kreeg , bleek het bedrijf ineens v eigenaar veranderd te zijn en kon niets aan incasso doen ? Email gegevens adres gegevens even notitie sturen is teveel moeite . Na hoop gezeur over Neeeee trapte ik in de val lease bril met beetje korting als tegemoetkoming van mijn " gestolen geld" zo zie ik het .. leesbril voldeed niet aan eis qua sterkte . Dus liet ik oogarts checken en met deze info ging ik terug . Echter de resultaten vd sterkte van oogarts werd om gelachen die hadden er immers geen verstand van kon bril inleveren of glazen eruit laten halen en nog maanden betalen . Ze zijn erg vaak op vakantie aan t verbouwen luxe leven v oplichterij zo zie ik het . Nu bij eye wish leyweg juiste sterkte bekwame hardwerkende eerlijke mensen . Dit bedrijf is gewoon v mij oplichterij
Sterke punten Mensen geld en een lease contract ontfutselen zgn apparatuur waar ze v alles mee kunnen behalve juist opmeten
Oplossing
Verkopen producten die niet goed zijn, lossen het niet op en zijn gericht op de verkoopcijfers.
Pas op met lease contract
Zoals in andere reviews wordt aangegeven loopt de incasso door nadat de termijn is afgelopen. In mijn geval had ik flink veel extra betaald (honderden euro's). Omdat dit te maken had met persoonlijke omstandigheden en ik bovendien al 15 jaar betalende klant was, had ik eigenlijk gerekend op een stukje coulance, maar daar kon dus niet over worden gesproken. De manier waarop je dan behandeld wordt is ronduit schandalig. Geen aanrader dus.
Wat een slechte service
2 jaar geleden heb ik een bril gekocht bij de Iris Optiek in Leiden. Na een jaar liet de coating van mijn glazen los. Toen ik ermee terug ging, zei de mevrouw dat het mijn fout was en dat zij niets voor mij kon betekenen. Na een half jaar was de coating nog erger los gelaten en ging ik weer terug. Toen werd ik geholpen door een andere mevrouw die zei dat het mijn fout was totdat het tegendeel bewezen was. Toen heb ik maar besloten om ergens anders een nieuwe bril te kopen. Kortom koop hier geen bril. De glazen zijn van slechte kwaliteit en de service is drie keer niks.
Sterke punten
Geen!!!
Zwakke punten
Slechte kwaliteit glazen en klantonvriendelijk.
NEEM VOORAL GEEN LEASECONTRACT
eem vooral geen leasecontract. De lease loopt gewoon door nadat de termijn is verschreden. Hierover herhaaldelijk contact gehad, maar afspraken worden niet nagekomen. Dat heeft er bij mij in geresulteerd dat ik ruim €90,00 meer heb betaald dan de waarde van het contract en de bril. In de contactmomenten wordt uiterst rigide met de regels omgesprongen. Ik ben normaliter geen rancuneus persoon, maar manier waarop dit met mij is/wordt afgewikkeld, leidt mij helaas tot te conclusie dat de winst van dit business model zeker belangrijker wordt geacht dan de service en dienstverlening aan de klant.
Slechte service iris optiek
Iris optiek op de frederik hendriklaan den haag. Wat een slechte service!
Ik leg precies uit wat ik wil/zoek halverwege word ik overgenomen door iemand anders (wat ik niet als vervelend ervoer) die kwam met een veel goedkopere bril. Na afrekenen was het bedrag meer. Kreeg te horen dat het kwam doordat diegene nieuw was. Terwijl zij het niet goed had overgedragen/doorgegeven.
Kreeg niet de indruk dat ze er mee zat en zat er over heen te praten. Elke keer zeggen
dit is t bedrag mevrouw Ik gaf al aan dat ze me niet serieus nam, begon ze ook nog eens over een leaseplan. Totaal niet klantvriendelijk en irritant mens (misschien is de rest wel oké) Ga ik nog liever naar Pearle.
Zwakke punten
Service
Slechte service iris optiek frederik hendriklaan
Wat een slechte service en
Ik leg precies uit wat ik wil/zoek halverwege word ik overgenomen door iemand anders (wat ik niet als vervelend ervoer) die kwam met een veel goedkopere bril. Na afrekenen was het bedrag meer. Kreeg te horen dat het kwam doordat diegene nieuw was. Terwijl zij het niet goed had overgedragen/doorgegeven.
Kreeg niet de indruk dat ze er mee zat en zat er over heen te praten. Elke keer zeggen
dit is t bedrag mevrouw Ik gaf al aan dat ze me niet serieus nam, begon ze ook nog eens over een leaseplan. Totaal niet klantvriendelijk en irritant mens (misschien is de rest wel oké) Ga ik nog liever naar Pearle.
Zwakke punten
Service
Fantastische service
Ik ben geweldig geholpen bij Iris optiek. Het personeel is bijzonder hulpvaardig, vriendelijk en gastvrij. Ik werd vakkundig te woord gestaan en de gegeven adviezen waren eerlijk en oprecht. Nadat ik mijn keuze had gemaakt was mijn bril binnen 20 minuten klaar. Mijn partner heeft er toen ook direct eentje uitgekozen. Het leaseplan is wat mij betreft ook geweldig, zo is het voor iedereen betaalbaar om een goede bril aan te schaffen en daarnaast ben je ook nog goed verzekerd. Top!
Sterke punten
Uitstekende service
Vakkundig
Vriendelijk
Bekwaam
Amicaal
Voordelig
Geweldige monturen
Veel keuze
Snel
Eerlijk
Oprecht
Zwakke punten
-
Lease plan oplichterij
Kunnen niets voor je betekenen,Iris optiek maakt het niks uit wanneer je bril kwijt/gestolen of wat dan ook tijdens een contract gewoon inleveren of zwaar boete betalen?
Pure oplichterij wat er afgetikt moet worden,totaal niet klantvriendelijkheid.
Sterke punten
Goed in oplichten naar de klant toe.
Zwakke punten
Totaal niet mee denken met klant.
Oplichters
Na maanden lenzen betaald te hebben / afschrijvingen terwijl ik geen nieuwe kreeg , bleek het bedrijf ineens v eigenaar veranderd te zijn en kon niets aan incasso doen ? Email gegevens adres gegevens even notitie sturen is teveel moeite . Na hoop gezeur over Neeeee trapte ik in de val lease bril met beetje korting als tegemoetkoming van mijn " gestolen geld" zo zie ik het .. leesbril voldeed niet aan eis qua sterkte . Dus liet ik oogarts checken en met deze info ging ik terug . Echter de resultaten vd sterkte van oogarts werd om gelachen die hadden er immers geen verstand van kon bril inleveren of glazen eruit laten halen en nog maanden betalen . Ze zijn erg vaak op vakantie aan t verbouwen luxe leven v oplichterij zo zie ik het . Nu bij eye wish leyweg juiste sterkte bekwame hardwerkende eerlijke mensen . Dit bedrijf is gewoon v mij oplichterij
Sterke punten
Mensen geld en een lease contract ontfutselen zgn apparatuur waar ze v alles mee kunnen behalve juist opmeten
Zwakke punten
Alles klant onvriendelijk arrogant
Lease plan oplichterij
Na voltooien van de betalingstermijnen voor de afkoop van de bril blijven de afschrijvingen gewoon doorgaan.
Sterke punten
Sterk staaltje oplichterij
Zwakke punten
Beetje oneerlijk wel