Reviews van deze auteur (114504)

Ze zijn OPLICHTERS!!!

Review over Hans Anders

Ik ben opgelicht in Hans Anders winkel bij Savornin Lohmanplein 39 in den Haag. 14 mei 2025 heb ik een zonnebril op sterkte besteld en 174 euro betaald, na het levering van mijn nieuwe zonnebril bleek dat ze verkeerde metingen hebben gedaan, ik kon zelfs na 3 weken eraan niet wennen. Toen had ik mijn ogen laten checken bij 2 andere opticiens en ging naar Hans Anders om glassen met de juiste sterkte te bestellen. Na 3 weken waren de nieuwe glassen nog niet in de winkel, elke keer stond daar een nieuwe medewerker die niks van weet. Tweede keer hebben ze het opnieuw besteld en weer niks in de winkel ontvangen, toen had ik een manager benaderd die in een andere filiaal zit, hij heeft voor mij de bestelling geannuleerd en gaf door dat ik 174 euro binnen 3 weken terug op mijn rekening zou krijgen. 3 weken zijn voorbij en ik heb geen geld terug gekregen, in totaal bijna 3 maanden verder, geen bril, geen geld en opgelichte klant. Vandaag via klacht nl kreeg van Hans Anders te horen dat er is een fout is opgetreden tijdens het retourprocess en ze mij niet terug kunnen betalen en dat ik weer naar de winkel moet gaan. Maar dat heeft geen zin, want in de winkel zit telkens een nieuwe stagier die niks van weet, en de manager is er niet eens, hij zit in de andere filiaal en blijkt dat hij niet eens een retour kan afhandelen. Lieve mensen, help mij aub als iemand weet wat ik moet doen, ik wil dat niet zomaar achterlaten en best wel verder gaan zelfs via de rechter

Sterke punten
geen

Zwakke punten
Ze zijn oplichters die gestraft moeten worden voor hoe ze met mensen omgaan

Vreselijke service!!!

Review over Hans Anders

14 mei 2025 heb ik hier een zonnebril op sterkte besteld. Was verbaasd dat mijn visie opeens zo slecht is geworden. Moest van de medewerker duurdere dunne lenzen betalen en zag ook dat er bril garant plant stond (extra 25 euro). Niemand had mij gevraagd of ik dat verzekering wil aansluiten. Dezelfde dag zag ik dat er een fout was - ze hebben gewone glassen besteld ipv zonneglassen. Ik kwam gelijk terug, alles opnieuw besteld, moest nog 25 euro bijbetalen. Toen mijn nieuwe bril kwam zag ik gelijk dat er iets mis was, ik kon letterlijk niet goed zien, alles te scherp en meteen werd ik misselijk. Maar oke, ze zeggen jij moet wennen aan de nieuwe bril. Dat heb ik 3 weken geprobeerd maar kon niet wennen. Ging naar de echte opticien om uitgebreid oogen check doen en tadam! Hans anders had verkeerde strekte voor mij gemeten. - 1,75 en -3 terwijl ik -1,25 en 2,25 heb. Dat doen ze om dunnere duurdere lenzen te verkopen. Weer naar Hans anders gelopen, liet zien dat ze verkeerde sterkte hadden gemeten en ze hebben mijn bril genomen om de juiste sterkte te maken. Het is nu 3 weken verder en mijn bril is nog niet klaar. En ze weten niet waarom het zo lang duurt om nieuwe lenzen te maken. De uiterste leveringsdatum is al lang voorbij. Het is ni ruim 1,5 maand en ik heb nog steeds geen bril.

Sterke punten
sterk in oplichting mensen

Zwakke punten
Verkeerde metingen, Agressieve verkoop, weinig personeel

reacties:

Review: Oplichters

Ik ben opgelicht in Hans Anders winkel bij Savornin Lohmanplein 39 in den Haag. 14 mei 2025 heb ik een zonnebril op sterkte besteld en 174 euro betaald, na het levering van mijn nieuwe zonnebril bleek dat ze verkeerde metingen hebben gedaan, ik kon zelfs na 3 weken eraan niet wennen. Toen had ik mijn ogen laten checken bij 2 andere opticiens en ging naar Hans Anders om glassen met de juiste sterkte te bestellen. Na 3 weken waren de nieuwe glassen nog niet in de winkel, elke keer stond daar een nieuwe medewerker die niks van weet. Tweede keer hebben ze het opnieuw besteld en weer niks in de winkel ontvangen, toen had ik een manager benaderd die in een andere filiaal zit, hij heeft voor mij de bestelling geannuleerd en gaf door dat ik 174 euro binnen 3 weken terug op mijn rekening zou krijgen. 3 weken zijn voorbij en ik heb geen geld terug gekregen, in totaal bijna 3 maanden verder, geen bril, geen geld en opgelichte klant. Vandaag via klacht nl kreeg van Hans Anders te horen dat er is een fout is opgetreden tijdens het retourprocess en ze mij niet terug kunnen betalen en dat ik weer naar de winkel moet gaan. Maar dat heeft geen zin, want in de winkel zit telkens een nieuwe stagier die niks van weet, en de manager is er niet eens, hij zit in de andere filiaal en blijkt dat hij niet eens een retour kan afhandelen. Lieve mensen, help mij aub als iemand weet wat ik moet doen, ik wil dat niet zomaar achterlaten en best wel verder gaan zelfs via de rechter