Eyelove Brillen - complete brillen voor de scherpste prijs
Via een shop-in-shop formule biedt Eyelove Brillen jou de keuze uit ruim 175 trendy brillen op iedere sterkte voor de scherpste prijs.
Mijn moeder heeft hier 3 weken geleden een bril besteld en door een fout van de medewerker is er een verkeerde bril geleverd. En word totaal niet meegedacht aan een
oplossing en zijn het kan ze totaal niets schelen. Als vergoeding kan zijn een waardebon van 20 euro krijgen voor een bril die bija 150 euro heeft gekost en niet de juiste is!! Vooral zo doorgaan EyeLove!!!
Voor de eerste bril bij Eyelove is dit niet alleen een super slechte ervaring maar ook een voortdurende slechte ervaring, na een foute glazen levering, weer drie weken wachten+ nog eens twee weken wachten op een opticien die nota bene 15 min. de tijd neemt om al�alles�te controleren zijn 4 weken naderhand het linker glas er uit gevallen. Terug naar de apotheek en wonder boven wonder geen vijfje� dan maar na aandringen een vijfje uit een ander montuur genomen. En vandaag kers op de taart 4 weken later � in het zuiden van Frankrijk op verlof het rechter glas eruit weer het vijsje weg. Voor mij de laatste keer en sorry maar een bakker is geen beenhouwer zoal een apotheker geen optieker is. Er is een gezegde schoenmaker blijf bij uw leest
Zwakke punten Geen service noch kennis in de apotheek
Voor de eerste bril bij Eyelove is dit niet alleen een super slechte ervaring maar ook een voortdurende slechte ervaring, na een foute glazen levering, weer drie weken wachten+ nog eens twee weken wachten op een opticien die nota bene 15 min. de tijd neemt om al�alles�te controleren zijn 4 weken naderhand het linker glas er uit gevallen. Terug naar de apotheek en wonder boven wonder geen vijfje� dan maar na aandringen een vijfje uit een ander montuur genomen. En vandaag kers op de taart 4 weken later � in het zuiden van Frankrijk op verlof het rechter glas eruit weer het vijsje weg. Voor mij de laatste keer en sorry maar een bakker is geen beenhouwer zoal een apotheker geen optieker is. Er is een gezegde schoenmaker blijf bij uw leest
Zwakke punten Geen service noch kennis in de apotheek
Voor de eerste bril bij Eyelove is dit niet alleen een super slechte ervaring maar ook een voortdurende slechte ervaring, na een foute glazen levering, weer drie weken wachten+ nog eens twee weken wachten op een opticien die nota bene 15 min. de tijd neemt om al”alles”te controleren zijn 4 weken naderhand het linker glas er uit gevallen. Terug naar de apotheek en wonder boven wonder geen vijfje… dan maar na aandringen een vijfje uit een ander montuur genomen. En vandaag kers op de taart 4 weken later … in het zuiden van Frankrijk op verlof het rechter glas eruit weer het vijsje weg. Voor mij de laatste keer en sorry maar een bakker is geen beenhouwer zoal een apotheker geen optieker is. Er is een gezegde schoenmaker blijf bij uw leest
Zwakke punten Geen service noch kennis in de apotheek
Heb 3 keer een bril gehaald bij Eylove na paar keer terug voor pootjes te stellen alles prima inorde.Mijn man die eerst sceptisch was ,die ineens slecht ging zien heeft daar ook z'n ogen laten doormeten ,toen zei die meneer , ik zou eerst even naar de oog arts gaan want vlgs mij heeft u staar en idd de man had gelijk.We zijn heel tevreden met EYELOVE BRILLEN IN ALMERE.
Ik heb geen goede ervaring gehad met eyelove. Ik heb een MF bril van plastic, dus geen glas ! De bril is constant vies en ook niet scherp. Zo wordt ja gauw rijk op een oneerlijke manier !
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zogenaamd goedkoop geen grazen bril maar plastic
Ik koop al meer dan 10 jaar mijn brillen bij Eyelove. Goed en goedkoop. De brillenglazen komen van dezelfde fabrikant als die van Hans Anders maar tegen veel lagere prijzen. Ga maar na slechts 49 euro voor een (zonne-) bril op sterkte! Zeer tevreden!
Ik kwam in de winkel Den bosch met oude zonnebril waar coating vanaf was. Ik wilde een zonnebril op sterkte. Meneer deed nieuwe oogmeting omdat zonnebril al 3 jaar oud was. Meneer vroeg nog welke kleur glas, kon kiezen uit 3 kleuren. Ik vroeg of ie nog gereed kon zijn voor mijn vakantie en dat was het geval. Krijg een mail dat bril gereed ligt en wat schetst mijn verbazing, er is een gewone bril besteld. 3x gebeld met winkel en hoofdkantoor en krijg als reactie dat ze niks kunnen betekenen, want de meneer van de winkel maakt geen FOUTEN, het was namelijk mijn fout dat ik de bevestiging niet heb nagekeken!!!!!!! Bril opgehaald waar ik dus niks mee kan, ik had al een gewone bril. De meneer die geen FOUTEN maakt gaf nog toe dat ik met zonnebril waarvan de coating af was in winkel was geweest. Als coulance kan ik tegen betaling 50 procent een zonnebril uitkiezen. Te verschrikkelijk voor woorden, eens maar nooit meer.
Was in 1e instantie sceptisch of de kwaliteit wel op orde zou zijn. Je denkt namelijk: als het zo voordelig is, is het dan wel OK? Inmiddels 2x een multifocale bril aangeschaft bij Eyelove (Diemen) en beide keren was de bril perfect.
Sterke punten De prijs afgezet tegen de prijs die gehanteerd wordt bij 'officiële' opticiens. Je krijgt sterk het gevoel dat zij er een slaatje uit slaan. Vergelijk: elders kwam ik uit op bedragen variërend tussen de Euro 850,= en Euro 1000,= (afhankelijk van montuur). Nogal een verschil.
Ten eerste hadden ze moeten voorlichten over grote leesgedeelte\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nWas niet te doen Jaar in de brillenkoker gelegen \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nToen de bril voor afstand nodig bril binnen een maand kapot \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nGeen Garantie meer
Ten eerste hadden ze moeten voorlichten over grote leesgedeelte\\r\\nWas niet te doen Jaar in de brillenkoker gelegen \\r\\nToen de bril voor afstand nodig bril binnen een maand kapot \\r\\nGeen Garantie meer
Ten eerste hadden ze moeten voorlichten over grote leesgedeelte
Was niet te doen Jaar in de brillenkoker gelegen
Toen de bril voor afstand nodig bril binnen een maand kapot
Geen Garantie meer
Leuke prijs maar daar is dan ook alles meegezegd, multifocale bril besteld alleen ze zijn het lees gedeelte vergeten.\\r\\nIk dacht dat het een kwestie van wennen was omdat mijn ogen achteruit waren gegaan en een andere sterkte kreeg maar er zit totaal geen lees gedeelte in.\\r\\nAntwoord van de klantenservice is eigenlijk dat ik pech hebt en dat ze niets kunnen doen, ze kunnen hem doormeten maar garantie is nul komma nul.\\r\\nHun maken de fout en de klant is zijn hele kwijt.\\r\\nNooit geen Eyelove meer, dan betaal ik liever wat meer voor wel een goede bril en service.
Sterke punten Goedkoop
Zwakke punten Slechte service en niet wat ik verkocht heb een voor betaald heb
Mijn 3de Eyelove bril een regelrechte ramp. Je past een bril en vroeger was het zo de bril die je paste bij de opticien was de bril waar de glazen in kwamen die zat perfect!
Nu is het zo je past een montuur vind je het mooi dan wordt dat montuur nieuw besteld, met de afmetingen van het pasmontuur.
Conclusie je kan nooit perfect door de bril kijken want de kijkhoek wijkt altijd af van hoe deze op het pasmontuur is berekend!
In de winkel goed geholpen. Aangegeven bij bestelling dat de 2 brillen op een factuur moesten i.v.m. vergoeding zorgverzekering. Dat zou geen probleem zijn. Helaas vis de mail 2 aparte facturen waardoor ik maar 1 bril vergoed krijg. Na contact niet mogelijk om alles op 1 factuur te zetten.
Sterke punten Voldoende keuze
Zwakke punten Niet mee denken of voldoen aan wensen van klant.
Mijn ervaring met eyelove? Ronduit verschrikkelijk! Bestel een bril voor mijn zoontje van 6 met een behoorlijke sterkte. Recept van de oogarts gehad die hoeven ze alleen op te volgen. Ongeschoolde medewerksters, hebben totaal geen verstand van wat ze doen. Ze zeggen ook gewoon dat ze er geen verstand van hebben. Goed, bril opgehaald en laten afstellen. Volgende dag de bril viel van zijn hoofd af, zat erg los. Ik ben na 4 dagen terug gegaan met de vraag of ze deze beter kunnen afstellen. De pootjes hebben ze opgewarmd en gebogen, zat schots en scheef. Het montuur kon niet strakker, het was een "lastig" montuur. Aangegeven dat deze echt van zijn hoofd afvalt en midden op straat valt. Het kon niet, hij had zelf de pootjes losser gemaakt. We hebben het hier over een kindermontuur! Ze maken blijkbaar zulke fragiele en kwalitatief slechte monturen dat deze zo slap als wat zijn. Mijn man na 2 dagen weer terug want dit ging zo niet, hij had echt zijn bril nodig. Hij is de winkel uitgestuurd want er waren geen medewerkers beschikbaar die verstand hadden van brillen zij ze. Klacht ingediend bij eyelove... met hoge uitzondering mag er een nieuw montuur gegeven worden. Sorry maar hoge uitzondering? Dat noem je service. Het is immers niet onze schuld. Nu is zijn bril dus door het vele vallen afgebroken. Montuur bij de glazen door de midden en glas ligt eruit. Eyelove geeft aan dat dit door gebruikerschade komt en hier geen garantie op zit. De bril is ook doorgemeten door de oogarts, het blijkt niet eens de goede sterkte te zijn!! Ik wil helemaal geen nieuw montuur, ik wil het geld terug! Wie laat zijn kind met zo'n slechte ding rondlopen. Wat een slechte service als je dit überhaupt service kan noemen. Ik ga naar een goede brillenwinkel, voor ons echt nooit geen eyelove meer.
Sterke punten Goedkoop maar daar betaal je ook voor. Geen kwaliteit en geen service.
mijn brilmonteur sloeg groen uit en er brokkelde stukjes af terug gegaan naar de winkel in loosduinen meneer zei dat kan niet gebeuren nieuw monteur gehad zonder kosten en goed behandeld dit is al mijn derde bril daar
6 maanden geleden een glasbril gekocht voor 164,00 euro in september j.l glas afgebroken kon niet gerepareerd worden geen garantie op deze [ bril ]
Uit Coulance kon ik 10 Euro vergoed krijgen hoe durven ze dat aan te bieden
Kortom koop nooit een bril bij Eyelove zonde van je geld
Vandaag na 8 maanden terug naar Eyelove. In verband met craquelé in mijn glas. Eerst 2 weken moeten wachten want dat moet dan een opticien beoordelen. Uitgelegd aan de opticien dat ik vorig jaar op 12maanden hetzelfde probleem had. En toen kwam het door de hitte. De bril mocht niet warm worden. Opzich vreemd want ik loop gewoon in de zon met de bril. Maar goed prima het kan. Deze bril opgelet met alles. Niet in de auto laten liggen, niet in de zon. Nu ongeveer 8maanden verder weer craquelé. Wederom de bewering dat het door hitte komt. Ook het brillen doosje het naadjes liet los. Dit alles door warmte.
Mijn ervaring is dus ook dat de kwaliteit van de geleverde producten slecht is. En zou ook adviseren om door te sparen en een iets duurdere bril te kopen.
Als 88- jarige weggestuurd, terwijl recept bril door Eyelove verkeerd is verwerkt. Negatief ipv plus. En dan verschuilen achter garantievoorwaarden, echtheid recept, etc. Nooit meer kopen daar.
Zwakke punten Begrip voor deze belangrijke categorie klanten ontbreekt.
Ik had een beschadiging aan het brilleglas. Dus ik denk nieuw glas bestellen. Maar nee dat gaat niet. Moet je weer hele nieuwr bril kopen.
Dus deze service of ik bedoel geen service is voor mij laatste bril vanbeyelove.
Sterke punten Snelle verkoop maar niet serieus worden genomen
Zeer slechte klantenservice
Mijn moeder heeft hier 3 weken geleden een bril besteld en door een fout van de medewerker is er een verkeerde bril geleverd. En word totaal niet meegedacht aan een
oplossing en zijn het kan ze totaal niets schelen. Als vergoeding kan zijn een waardebon van 20 euro krijgen voor een bril die bija 150 euro heeft gekost en niet de juiste is!! Vooral zo doorgaan EyeLove!!!
Zeer slechte ervaring
Voor de eerste bril bij Eyelove is dit niet alleen een super slechte ervaring maar ook een voortdurende slechte ervaring, na een foute glazen levering, weer drie weken wachten+ nog eens twee weken wachten op een opticien die nota bene 15 min. de tijd neemt om al�alles�te controleren zijn 4 weken naderhand het linker glas er uit gevallen. Terug naar de apotheek en wonder boven wonder geen vijfje� dan maar na aandringen een vijfje uit een ander montuur genomen. En vandaag kers op de taart 4 weken later � in het zuiden van Frankrijk op verlof het rechter glas eruit weer het vijsje weg. Voor mij de laatste keer en sorry maar een bakker is geen beenhouwer zoal een apotheker geen optieker is. Er is een gezegde schoenmaker blijf bij uw leest
Zwakke punten
Geen service noch kennis in de apotheek
Zeer slechte ervaring
Voor de eerste bril bij Eyelove is dit niet alleen een super slechte ervaring maar ook een voortdurende slechte ervaring, na een foute glazen levering, weer drie weken wachten+ nog eens twee weken wachten op een opticien die nota bene 15 min. de tijd neemt om al�alles�te controleren zijn 4 weken naderhand het linker glas er uit gevallen. Terug naar de apotheek en wonder boven wonder geen vijfje� dan maar na aandringen een vijfje uit een ander montuur genomen. En vandaag kers op de taart 4 weken later � in het zuiden van Frankrijk op verlof het rechter glas eruit weer het vijsje weg. Voor mij de laatste keer en sorry maar een bakker is geen beenhouwer zoal een apotheker geen optieker is. Er is een gezegde schoenmaker blijf bij uw leest
Zwakke punten
Geen service noch kennis in de apotheek
Zeer slechte ervaring
Voor de eerste bril bij Eyelove is dit niet alleen een super slechte ervaring maar ook een voortdurende slechte ervaring, na een foute glazen levering, weer drie weken wachten+ nog eens twee weken wachten op een opticien die nota bene 15 min. de tijd neemt om al”alles”te controleren zijn 4 weken naderhand het linker glas er uit gevallen. Terug naar de apotheek en wonder boven wonder geen vijfje… dan maar na aandringen een vijfje uit een ander montuur genomen. En vandaag kers op de taart 4 weken later … in het zuiden van Frankrijk op verlof het rechter glas eruit weer het vijsje weg. Voor mij de laatste keer en sorry maar een bakker is geen beenhouwer zoal een apotheker geen optieker is. Er is een gezegde schoenmaker blijf bij uw leest
Zwakke punten
Geen service noch kennis in de apotheek
Eerlijke mensen.
Heb 3 keer een bril gehaald bij Eylove na paar keer terug voor pootjes te stellen alles prima inorde.Mijn man die eerst sceptisch was ,die ineens slecht ging zien heeft daar ook z'n ogen laten doormeten ,toen zei die meneer , ik zou eerst even naar de oog arts gaan want vlgs mij heeft u staar en idd de man had gelijk.We zijn heel tevreden met EYELOVE BRILLEN IN ALMERE.
Sterke punten
Goede metingen en eerlijkheid.
Zwakke punten
Glazen zijn wel wat eerder vet.
Super
Heb een bril gekocht bij DA Hellendoorn ben zeer tevreden met de bril en goed geholpen door de verkoopster
Sterke punten
Goeie bril voor weinig geld
Zwakke punten
Geen
Goedkoop is duurkoop !
Ik heb geen goede ervaring gehad met eyelove. Ik heb een MF bril van plastic, dus geen glas ! De bril is constant vies en ook niet scherp. Zo wordt ja gauw rijk op een oneerlijke manier !
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zogenaamd goedkoop geen grazen bril maar plastic
Aanrader Eyelove!
Ik koop al meer dan 10 jaar mijn brillen bij Eyelove. Goed en goedkoop. De brillenglazen komen van dezelfde fabrikant als die van Hans Anders maar tegen veel lagere prijzen. Ga maar na slechts 49 euro voor een (zonne-) bril op sterkte! Zeer tevreden!
Sterke punten
Goed en goedkoop
Zwakke punten
Geen
Verschrikkelijk, eens maar noo
Ik kwam in de winkel Den bosch met oude zonnebril waar coating vanaf was. Ik wilde een zonnebril op sterkte. Meneer deed nieuwe oogmeting omdat zonnebril al 3 jaar oud was. Meneer vroeg nog welke kleur glas, kon kiezen uit 3 kleuren. Ik vroeg of ie nog gereed kon zijn voor mijn vakantie en dat was het geval. Krijg een mail dat bril gereed ligt en wat schetst mijn verbazing, er is een gewone bril besteld. 3x gebeld met winkel en hoofdkantoor en krijg als reactie dat ze niks kunnen betekenen, want de meneer van de winkel maakt geen FOUTEN, het was namelijk mijn fout dat ik de bevestiging niet heb nagekeken!!!!!!! Bril opgehaald waar ik dus niks mee kan, ik had al een gewone bril. De meneer die geen FOUTEN maakt gaf nog toe dat ik met zonnebril waarvan de coating af was in winkel was geweest. Als coulance kan ik tegen betaling 50 procent een zonnebril uitkiezen. Te verschrikkelijk voor woorden, eens maar nooit meer.
prima brillen
Was in 1e instantie sceptisch of de kwaliteit wel op orde zou zijn. Je denkt namelijk: als het zo voordelig is, is het dan wel OK? Inmiddels 2x een multifocale bril aangeschaft bij Eyelove (Diemen) en beide keren was de bril perfect.
Sterke punten
De prijs afgezet tegen de prijs die gehanteerd wordt bij 'officiële' opticiens. Je krijgt sterk het gevoel dat zij er een slaatje uit slaan. Vergelijk: elders kwam ik uit op bedragen variërend tussen de Euro 850,= en Euro 1000,= (afhankelijk van montuur). Nogal een verschil.
Zwakke punten
geen.
Slechte kwaliteit brillen
Ten eerste hadden ze moeten voorlichten over grote leesgedeelte\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nWas niet te doen Jaar in de brillenkoker gelegen \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nToen de bril voor afstand nodig bril binnen een maand kapot \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nGeen Garantie meer
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte kwaliteit
Slechte kwaliteit brillen
Ten eerste hadden ze moeten voorlichten over grote leesgedeelte\\r\\nWas niet te doen Jaar in de brillenkoker gelegen \\r\\nToen de bril voor afstand nodig bril binnen een maand kapot \\r\\nGeen Garantie meer
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte kwaliteit
Slechte kwaliteit brillen
Ten eerste hadden ze moeten voorlichten over grote leesgedeelte
Was niet te doen Jaar in de brillenkoker gelegen
Toen de bril voor afstand nodig bril binnen een maand kapot
Geen Garantie meer
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte kwaliteit
Teleurgesteld
Eerste keer voor mij tevens laatste keer wat een slecht montuur action heeft betere
Sterke punten
Zicht is redelijk
Zwakke punten
Verkoper is te snel waardoor je geen goede beslissing neemt
Mooie prijs , maar zeer slecht
Leuke prijs maar daar is dan ook alles meegezegd, multifocale bril besteld alleen ze zijn het lees gedeelte vergeten.\\r\\nIk dacht dat het een kwestie van wennen was omdat mijn ogen achteruit waren gegaan en een andere sterkte kreeg maar er zit totaal geen lees gedeelte in.\\r\\nAntwoord van de klantenservice is eigenlijk dat ik pech hebt en dat ze niets kunnen doen, ze kunnen hem doormeten maar garantie is nul komma nul.\\r\\nHun maken de fout en de klant is zijn hele kwijt.\\r\\nNooit geen Eyelove meer, dan betaal ik liever wat meer voor wel een goede bril en service.
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Slechte service en niet wat ik verkocht heb een voor betaald heb
Onbekwame verkoper
Mijn 3de Eyelove bril een regelrechte ramp. Je past een bril en vroeger was het zo de bril die je paste bij de opticien was de bril waar de glazen in kwamen die zat perfect!
Nu is het zo je past een montuur vind je het mooi dan wordt dat montuur nieuw besteld, met de afmetingen van het pasmontuur.
Conclusie je kan nooit perfect door de bril kijken want de kijkhoek wijkt altijd af van hoe deze op het pasmontuur is berekend!
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Zie omschrijving
Eyelove niet klant vriendelijk
In de winkel goed geholpen. Aangegeven bij bestelling dat de 2 brillen op een factuur moesten i.v.m. vergoeding zorgverzekering. Dat zou geen probleem zijn. Helaas vis de mail 2 aparte facturen waardoor ik maar 1 bril vergoed krijg. Na contact niet mogelijk om alles op 1 factuur te zetten.
Sterke punten
Voldoende keuze
Zwakke punten
Niet mee denken of voldoen aan wensen van klant.
Gewoon niet eens aan denken!
Mijn ervaring met eyelove? Ronduit verschrikkelijk! Bestel een bril voor mijn zoontje van 6 met een behoorlijke sterkte. Recept van de oogarts gehad die hoeven ze alleen op te volgen. Ongeschoolde medewerksters, hebben totaal geen verstand van wat ze doen. Ze zeggen ook gewoon dat ze er geen verstand van hebben. Goed, bril opgehaald en laten afstellen. Volgende dag de bril viel van zijn hoofd af, zat erg los. Ik ben na 4 dagen terug gegaan met de vraag of ze deze beter kunnen afstellen. De pootjes hebben ze opgewarmd en gebogen, zat schots en scheef. Het montuur kon niet strakker, het was een "lastig" montuur. Aangegeven dat deze echt van zijn hoofd afvalt en midden op straat valt. Het kon niet, hij had zelf de pootjes losser gemaakt. We hebben het hier over een kindermontuur! Ze maken blijkbaar zulke fragiele en kwalitatief slechte monturen dat deze zo slap als wat zijn. Mijn man na 2 dagen weer terug want dit ging zo niet, hij had echt zijn bril nodig. Hij is de winkel uitgestuurd want er waren geen medewerkers beschikbaar die verstand hadden van brillen zij ze. Klacht ingediend bij eyelove... met hoge uitzondering mag er een nieuw montuur gegeven worden. Sorry maar hoge uitzondering? Dat noem je service. Het is immers niet onze schuld. Nu is zijn bril dus door het vele vallen afgebroken. Montuur bij de glazen door de midden en glas ligt eruit. Eyelove geeft aan dat dit door gebruikerschade komt en hier geen garantie op zit. De bril is ook doorgemeten door de oogarts, het blijkt niet eens de goede sterkte te zijn!! Ik wil helemaal geen nieuw montuur, ik wil het geld terug! Wie laat zijn kind met zo'n slechte ding rondlopen. Wat een slechte service als je dit überhaupt service kan noemen. Ik ga naar een goede brillenwinkel, voor ons echt nooit geen eyelove meer.
Sterke punten
Goedkoop maar daar betaal je ook voor. Geen kwaliteit en geen service.
Zwakke punten
Zie mijn review, zegt genoeg.
Mee kleurende glazen
Bril met meekleurende glazen gekocht binnen is de bril ook licht bruin erg vervelend.
Volgens de opticien hoorde dat.
Bril
Ik ben erg ontevreden met de bril.
Ik bestelde een ontspiegelde bril. Het was precies of ik achteruitkijkspiegels aan had. Zo weerkaatste van alles in mijn glazen.
Het montuur was dezelfde dag al kapot.
Het zicht dat ik kreeg had overal kromme lijnen.... muren, de horizon.... alles was gebogen.
Ik ben dan naar een oogarts gegaan , die me andere sterktes voorschreef. Uw meting klopte dus niet.
Ik ben bijgevolg geen wandelende reclame voor uw zaak ..
Sterke punten
Helaas geen
Zwakke punten
Ik had liever nul sterren gegeven, maar dat accepteert het programma niet
goed geholpen met respect
mijn brilmonteur sloeg groen uit en er brokkelde stukjes af terug gegaan naar de winkel in loosduinen meneer zei dat kan niet gebeuren nieuw monteur gehad zonder kosten en goed behandeld dit is al mijn derde bril daar
Nooit meer een bril kopen bijE
6 maanden geleden een glasbril gekocht voor 164,00 euro in september j.l glas afgebroken kon niet gerepareerd worden geen garantie op deze [ bril ]
Uit Coulance kon ik 10 Euro vergoed krijgen hoe durven ze dat aan te bieden
Kortom koop nooit een bril bij Eyelove zonde van je geld
Sterke punten
Die hebben ze niet
Zwakke punten
alleen maar
Slechte kwaliteit
Vandaag na 8 maanden terug naar Eyelove. In verband met craquelé in mijn glas. Eerst 2 weken moeten wachten want dat moet dan een opticien beoordelen. Uitgelegd aan de opticien dat ik vorig jaar op 12maanden hetzelfde probleem had. En toen kwam het door de hitte. De bril mocht niet warm worden. Opzich vreemd want ik loop gewoon in de zon met de bril. Maar goed prima het kan. Deze bril opgelet met alles. Niet in de auto laten liggen, niet in de zon. Nu ongeveer 8maanden verder weer craquelé. Wederom de bewering dat het door hitte komt. Ook het brillen doosje het naadjes liet los. Dit alles door warmte.
Mijn ervaring is dus ook dat de kwaliteit van de geleverde producten slecht is. En zou ook adviseren om door te sparen en een iets duurdere bril te kopen.
Zwakke punten
Klantenservice
Product
Slechtste klantervaring ooit
Als 88- jarige weggestuurd, terwijl recept bril door Eyelove verkeerd is verwerkt. Negatief ipv plus. En dan verschuilen achter garantievoorwaarden, echtheid recept, etc. Nooit meer kopen daar.
Zwakke punten
Begrip voor deze belangrijke categorie klanten ontbreekt.
Beschadeging glas na 2 weken.
Ik had een beschadiging aan het brilleglas. Dus ik denk nieuw glas bestellen. Maar nee dat gaat niet. Moet je weer hele nieuwr bril kopen.
Dus deze service of ik bedoel geen service is voor mij laatste bril vanbeyelove.
Sterke punten
Snelle verkoop maar niet serieus worden genomen
Zwakke punten
Lachen alles weg met problemen