Reviews van deze auteur

top klantvriendelijkheid

Review over Anno Optiek Rhenen

Laats was mijn bril poort losgekomen zonder afspraak kwam ik binnen om te kijken als ze de weer voor mij konden vast zetten. De meneer die mij geholpen had heeft het pootje kosteloos er weer aangezet en kreeg zelf een nieuwe brillen koker mee om dat de bril die ik toen op had niet in de brillen koker die ik bij me had. In de winkel is meer dan genoeg keuze voor monturen er hangt in de winkel goede zweer. Het is dat ik al een opticien ander was anno mijn vaste zaak geworden.

Sterke punten
klantvriendelijkheid/ goed personeel / een opgeleide opticien.

Zwakke punten
niet genoeg opvalbaar vanaf de weg

Wil je goed zien ga dan niet! naar hans anders

Review over Hans Anders

Tijdens mij studie merkte ik dat ik steeds slechter dicht bij kan zien. Op dat moment deed ik een studie als meubelmaker aan het HMC Amsterdam. Toen ik steeds meer naar het resultaat van de projecten keek merkte ik dat ik niet maat vast kon werken. Toen ben ik voor het eerst naar hans anders gegaan. Elke keer dat ik daar kwam moest ik steeds lang wachten. Zodra ik aan de beurt was moest ik mijn ogen laten testen door een automatics automaat. Daarna is het testen van de ogen hier werd te kort tijd voor genomen waardoor ik 3 brillen lang de verkeerde sterkte had. De brillen hielpen wel een beetje maar kon slecht op mijn benen staan en was egt steeds altijd misslijk. Heb hier voor gevraagd als dat normaal was ’’ en dat was normaal wand je ogen moesten nog erg wennen’’. Nou op hem moment heb ik 3 brillen waar ik dus niet door kan kijken zonder steeds misselijk te worden en het belangrijkste ik kan er niet dicht bij goed door zien om dat de cilinder zoon 30 graden verkeert staat de sterkte niet was wat het moest zijn. Ik ben niet tevreden wil daarom mensen zeggen nu ik goede sterkte heb bespaar niet op je ogen. Ga naar een brillen zaak die een opgeleiden opticien heeft en niet een optometrist die naar 10 weken cursus zich dat mag noemen.

Sterke punten
massaproductie

Zwakke punten
kennis over ogen en hoe je sterkte moet op meten
slecht opgeleid personeel
klantvriendelijkheid
serves

reacties: