Specsavers

Waarom kopen zoveel consumenten hun bril, contactlenzen of hoortoestellen bij Specsavers? Dat is eigenlijk heel logisch. Wij bieden een geweldige combinatie van een uitgebreid en kwalitatief aanbod, veel waarde voor uw geld en professionaliteit. Specsavers beschikt over een zeer ruim en kwalitatief hoogwaardig assortiment van meer dan 1.500 verschillende monturen.

Specsavers Reviews

    Zou beter moeten

    Met de actie 2e bril gratis en weer toe aan een bril met (gedeeltelijke)vergoeding van zorgverzekering toog ik naar Specsavers Venlo. De 'voor' oogmeting gebeurde door een beginneling, die me in een zeer ongemakkelijke houding voor een apparaat plaatste wat plotseling superfel rood licht in m'n ogen scheen. Dus gemopperd dat ze me wel had kunnen waarschuwen en meteen dit getest beëindigd. Daarna door andere ervaren medewerkster met oude systeem van glaasjes verwisselen verder getest.
    Ik wilde ook een zonnebril op sterkte, met polariserende glazen. Ja hoor, dat kon. Al met al 2 brillen voor ruim 400,- Helaas merkte ik pas na enige keren gebruik dat mijn polariserende glazen niet veel schittering wegnemen. Bij afhalen in de winkel kon ik dat niet testen, want het was op dat moment geen zonnig weer.
    Ook op het bonnetje staat behalve een nauwelijks te volgen reeks getallen, ook korting , twee maal een montuur en onder het kopje 'verzekering' het bedrag van mijn aanbetaling. Verwarrende rekening dus. Verder geen uitleg gekregen over de verzorging/schoonmaken van dit keer kunststof monturen.
    Ook totaal onduidelijk of de bril vergoeding van de verzekering is meegerekend. Ik ga deze rekening maar gewoon declareren, dan merk ik wel hoe het nou precies zit.
    Deze polariserende glazen in de zonnebril werken stukken minder goed dan die in m'n gewone polaroid zonnebril van destijds 17,- euro.
    De andere bril met multifocale glazen doet wel wat nodig is. Over de monturen heb ik ( nog) niks te klagen na 6 weken gebruik.

    Sterke punten
    Verlokkende reclames

    Zwakke punten
    Lang niet zeker dat je werkelijk door een gediplomeerde medewerker wordt getest, dus ook misleidende reclame ( op websites)

    Teleurgesteld over service hoorapparaat

    Ik heb sinds kort hoorapparaat,
    Plotseling ben ik hoorde verloren,ging naar filiaal lange poten den haag daar konden ze me niet helpen wisten niet wat voor hoorapparaat het was ik liet ook het hoorapparaat zien wat nog in mijn oor zat dat zij hem niets
    Jammer dat niemand daar mij kon helpen, misschien een tip extra set oordoppen te leveren gelijk bij het uitleveren.

    Sterke punten
    Goed advies gehad

    Zwakke punten
    Na zorg niet optimaal

    Goede vriendelijke opticiens, maar hun webshop is een rommeltje.

    Nu ik van een bril naar lenzen ben overgeschakeld, moest ik de bestelling plaatsen via de webshop van Specsavers. (Wat op zich al vreemd is...)
    Daar was het niet duidelijk wat ik moest doen, zodat ik 3 maal teveel bestelde en betaalde.
    Na onmiddellijk contact met de klantendienst, konden ze de betaling niet ongedaan maken zodat ik nu voor 9 maanden aan lenzen ga ontvangen.
    Ik kan de lenzen terugsturen, en nadien mijn geld terugkrijgen, maar het is weer een heel gedoe om alles netjes te regelen.
    Wie de fout gemaakt heeft -de webshop ontwerper of ik- is eigenlijk niet belangrijk. Ik voel me onheus behandeld door een medewerker van de webshop.
    Als mijn lenzen voor 9 maanden op zijn, zoek ik een andere opticien.

    Sterke punten
    Goede vriendelijke opticiens
    Scherpe prijzen
    Voor brillen zijn ze top

    Zwakke punten
    Je moet je lenzen online bestellen.
    Ondoordachte webshop
    Voor lenzen moet je er wegblijven.

Bezoek Specsavers

Schrijf een review