Klanten kunnen bij Eye Wish niet alleen terecht voor het kopen van een bril, maar men kan daar ook terecht voor persoonlijk stijladvies van de Eye Wish Stylisten. Dit bedrijf is zich ervan bewust, dat een bril niet alleen bedoeld is om beter te kunnen zien, maar dat het ook het visitekaartje is van de mens. De Eye Wish opticiens zorgen er dan ook graag voor, dat klanten een bril kopen die bij hen past. De stylist neemt de tijd om de gezichtsvorm en kleuranalyse te achterhalen van de klant. Op basis hiervan wordt er samen met de klant gezocht naar de perfecte bril.
Het kan ook wel eens voorkomen, dat klanten geen tijd hebben om naar de winkel te gaan voor persoonlijk stijladvies. Deze klanten kunnen op de website van Eye Wish terecht voor online stijladvies. Het enige wat men moet doen is als eerst drie representatieve foto's van zichzelf maken Het liefst een portretfoto waarop de klant met en zonder de huidige bril poseert. Deze foto's moet de klant dan online uploaden. Vervolgens wordt de vraag van de klant en de foto's voorgelegd aan de styliste. Deze analyseert de foto's en geeft binnen 48 uur antwoord op de gestelde vragen. De klant ontvangt dan een e- mail met advies van een van de Eye Wish Stylisten. Daarin zit altijd een voorstel van 3 brillen die aan de hand van de analyse bij de klant past.
Klanten kunnen bij Eye Wish opticiens ook terecht voor het doen van hun oogmetingen. Vooral als men het gevoel heeft dat de ogen wat verslechterd zijn of als men gewoon wilt weten wat de gezondheid van de ogen is, kan men bij Eye Wish terecht voor een oog meting. Eye Wish Opticiens adviseert klanten namelijk om eens in de twee jaar hun ogen door een opticien of optometrist te laten controleren. De behoefte van de kant en de eventuele klachten worden hierbij geanalyseerd en de gezondheid van de ogen, de huidige bril en of contactlenzen worden gecontroleerd. Hierna worden de ogen gemeten en kan de krijgt de klant persoonlijk advies.
Klanten hebben bij Eye Wish de mogelijkheid om middels de 'Click and Collect' optie hun montuur online te reserveren en hierna te passen in de winkel. Klanten kunnen dan op hun gemak online een monturen uitzoeken en hebben ook nog het voordeel om online advies te krijgen van de styliste. Klanten kunnen maximaal drie brillen reserveren via de webshop, en deze in de winkel passen wanneer het ze goed uitkomt. De 'click and collect' optie is geheel gratis en vrijblijvend.
Voor eventuele vragen en of opmerkingen kunnen klanten gerust contact opnemen met de helpdesk van Eye Wish via het telefoonnummer 0800 02 02 745 (optie 2) (gratis). Dit kan elke werkdag van 09.00u tot 18.00u. Daarnaast kan men ook een brief sturen naar het onderstaande postadres: Eye Wish Opticiens Klantenservice Antwoordnummer 5008 3769 ZV Soesterberg
Super geholpen door Arjan
Was vandaag heel vriendelijk en professioneel geholpen door Arjan van Eyewish (Rotterdam Centrum). Was met een goed gevoel en een mooie zonnebril de deur uit gegaan.
Sterke punten
Vriendelijk aangesproken en heel behulpzaam was het personeel. Was tot 3x toe langs geweest om naar de zonnebrillen te kijken. Had mijn oog laten vallen op een prijzige, dus ik ging niet âover een nacht ijsâ om tot aankoop te gaan.
Zwakke punten
Geen
Pas op met aanbetaling!
Hier 2 brillen besteld voor ruim 600 euro. Zouden binnen week worden geleverd. Brillen na 3 weken nog steeds niet geleverd, wel aanbetaling van 200 euro moeten doen. Navraag leert dat de winkel zelf de glazen in het montuur moeten zetten en dat is mislukt, glazen gebroken. Ook deel van de glazen niet ontvangen. Communicatie nul, moet zelf diverse malen bellen. Uiteindelijk order gecanceled. Winkel beloofde aanbetaling te restitueren. Na 2 maanden nog geen cent ontvangen. Customer Service EyeWish in Amersfoort gebeld. Medewerker (Kasper, achternaam mag hij niet noemen) gaat navraag doen bij boekhouding maar kan niets beloven. Inmiddels 2 brillen bij andere opticien besteld. Na drie dagen keurig geleverd. Maar ik wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling van EyeWish. Eerder veel brillen bij SpecSavers besteld. Nooit problemen gehad. Pfff, ga nooit naar Eyewish!
Sterke punten
Drama
Zwakke punten
Drama
Oplichterij deze opticien
Zo’n ander half jaar geleden begon de ellende toen ik koos van opticien te wisselen en naar eyewish te gaan. Waar voordat ik de bril had ontvangen al genoeg ellende gebeurt was om te besluiten daar nooit meer een bril te kopen gebeurde vandaag helemaal iets bijzonders. Helaas was gisteren mijn brilpootje afgebroken. En omdat de bril nog geen 1,5 jaar oud is en 400 euro kostte is mijn moeder voor me naar de eyewish gegaan. Waarbij zij te horen kreeg, helaas mevrouw dat is niet te maken en ze heeft geen verzekering dus helaas dat wordt een nieuwe bril. Waardoor ik enorme paniek heb gekregen want 400 euro was toen een flinke investering en ik had niet verwacht dat ik dat na ander half jaar weer moest neerleggen. Toen is mijn moeder naar een andere opticien gegaan om het toch nog extra na te vragen. En daar kon hij wel gewoon gemaakt worden. Nieuw pootje kost 30 euro. Wat een ongekend onbekwame en slechte service heeft eyewish. Jullie moeten je schamen dat jullie zulk advies geven en mensen eigelijk oplichten om zo een nieuwe bril te moeten aanschaffen. Mensen koop hier geen bril!!!
Sterke punten
Hun oplichterij praktijken
Zwakke punten
Service verlening
Koop hier geen bril
Meerdere keren verkeerd advies en ook nog verkeerde glazen gehad. Als je dan je geld terug vraagt krijg je ook nog commentaar van een geïrriteerde medewerkster. Het personeel is onkundig en gehaast.
Mocht je alsnog besluiten hier een bril te willen halen, laat je dan ook altijd meten en adviseren op een andere plek. En zorg dat ze goed kijken of je montuur correct is afgesteld, want dit doen ze ook liever niet. Ze laten je liever iedere keer terug naar de winkel komen, alsof je niks beters te doen hebt.
Klantenservice Eyewish KLASSE !!
de klantenservice van Eyewish - met name mevr. Hanke Truin - heeft mij uitstekend geholpen met mijn problemen welke zijn ontstaan door een onheuse behandeling (nog zachtjes uitgedrukt) en een totaal foutieve meting door franchisenemer Sjaco Aalbers van Eyewish Ommen.
Na ruim 3 maanden nog steeds geen goede bril en dankzij de klantenservice is de aankoop ontbonden en was ik vrij om naar Eyewish Zwolle te gaan voor een juiste meting.
Nogmaals klasse van de klantemnservice !!
Sterke punten
de klantenservice functionneert optimaal
Zwakke punten
als enige zwakke punt kan ik de slechte behandeling noemen welke ik bij Sjaco Aalbers - franchise-nemer Eyewish Ommen - heb ondervonden;
de klantenservice verdient een 10 met een griffel !!
Teleurstellend
Na 2,5 week wachten brillen niet in filiaal aanwezig. men kon ook geen duidelijk antwoord geven of reden geven inzake de vertraging en/of nieuwe levertijd. Na veel en verhitte discussie uiteindelijk de order geannuleerd maar nog altijd geen geld terug op mijn rekening! En dan ook nog een klant " tevredenheid onderzoek" op je afvuren per mail. Zal ook wel geen reactie op komen.
Sterke punten
Niet gevonden
Zwakke punten
After Sale `service
oneindig garantie !
heb 2 brillen bij eyewish almere haven jaren geleden gekocht.
heb geen bon meer werd niet om gevraagd nb ze hadden het druk zag ik.
had om 2 uur n. afspr, om 14u 20 stond ik weer buiten !
vroeg eerst de rekening nope het was goed zo !!
kreeg ook nog twee hoesjes.
let wel ik ben echt klant bij ze en zag wel drie andere opticiens in de buurt.
ze hadden dit niet hoeven doen m.i.z. ik ben geen jubelaar .
ik haat uit de duim gezogen reviews!
Sterke punten
ondanks de drukte ! ik was te vroeg 13u45 .
de winkel juf'rouw kon me ff nie helpen de opticien had het druk echt!
eerlijk werdt ik n tikkie ongeduldig 14u15 verdorie al ik schaam me nu .
er was van alles goed gebogen -een glas terug gezet -beide gereinigd !
kom daar maar eens om bij een ander. ik vindt dat strak !
Een oplichtersbende
In juni een oogmeting aangevraagd en uitgelegd dat mijn computerbril net aan is/eigenlijk moeizaam. Voormeting gedaan en de beste man zei dat ik een computerbril nodig had. De voormeting gaf aan dat er nagenoeg geen verschil was met de met de brillen van Eyewish. Ik had de computerbril (van Eyewish) op mijn neus en gevraagd of hij dat kon uitleggen. Geen uitleg en geen verdere meting. Hij stuurde mij letterlijk weg en drong erop aan om bij mijn werkgever een computerbril aan te vragen. Klacht bij Eyewish neergelegd en krijg geen reactie. Afgelopen weekend naar een concurrent geweest. Deze heeft wel serieus mijn ogen gemeten. Wat blijkt. Ik moet naar een oogarts, want mogelijk heb ik staar en het klopt totaal niet met de metingen van mijn bril van Eyewish.Als uit het bezoek van de oogarts blijkt dat Eyewish mij volledig heeft belazerd, krijgen zij van mij echt een proces aan hun broek.
Angry
Paid â�ì600+ for prescription sunglasses.bad quality glass kept falling out and was told I should have chosen a different frame? They offered to replace them if I paid half the cost???? they sent them for repairs and when I eventually got them back two weeks later I realized I could have done a better DIY job.frame covered in glue and the arms loose.However I am not letting this go and am going to take further action for a refund or new glasses.eyewish Breda is to be avoided at all costs!!!
Sterke punten
None
Zwakke punten
Everything
Slechte kwaliteit glazen
Ik ben al jaren klant bij Eye wish maar nu valt me op dat de kwaliteit van het glas slecht is.
Ik denk door de akties die ze hebben ze toch ergens iets moeten afknabbelen....en dat zijn volgens mij de glazen. Al na paar weken krassen en heel moeilijk schoon te maken. Ik betaal 300 per glas en dat is wel veel voor zulke slechte kwaliteit. Service is top maar je wilt ook goed spul.
Sterke punten
Service
Zwakke punten
Slechte kwaliteit glas
Arrogant, niet eerlijk
Achter mij om smeert Eyes mijn dochter -minder jarig- lenzen van 175€ voor 6 mond aan en dwingt mij een rekening van 175€ zonder specificaties even te betalen.
Er is niet goed doorgevraagd noch geïnformeerd, voor welke doeleinde zij het nodig had en u heeft mij als ouder - mede ingeschreven niet geïnformeerd
Als ik hieromtrent vraag t wordt ik als belachelijk behandelt.
Waar ik nog bozer over wordt, wordt gedaan alsof wij belachelijk zijn om dit niet even te betalen.
Nou kunnen wij dit betalen en hebben we dit zonder stampij gedaan - maar heel boos kokend van binnen weggelopen, als ze dit opgelaten gevoel al bij mij weten op te roepen tot het hoogste niveau wat moet dit qua emotie los brengen bij mensen die echt op hun budget moeten passen.
De toon in mail en van de gesproken medewerker (jong jongetje) in de winkel waren ronduit arrogant. Mijn zoon zij bij weg gaan tjee wat een vervelende toon zette die op.
Zwakke punten
Arrogant, niet eerlijk, achterbaks
Waardeloze tent in Leiden
Ik heb 5 diagnoses in een kwartier gehad .
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Waren tot niets bereid..wilden alleen een dure bril aan me slijten.
slecht en onbetrouwbaar personeel/winkel in leeuwarden
in de winkel in leeuwarden wordt een korting toegekend, en toegepast, later krijg je de rekening met aanmaningen. hun fout wordt niet recht gezet.\\r\\nkortom een slechte winkel, onbetrouwbaar, en niet de beste maar de slechste van nederland, blijf daar weg !!
Zwakke punten
onbetrouwbaar met toezeggingen !
Opticien Leiden vijfmeiplein
Heeeel slecht..
Sterke punten
Tot nu toe nog niets goeds ervaren...kreeg allerlei diagnoses opgestapeld.
Zwakke punten
Alles..als ziekenfondspatient proberen ze je van alles aan te smeren
Onbeschoft
Eyewish laat willens en wetens een medewerker (bedrijfsleider)in de winkel in Schagen staan. Hij is onbeschoft en komt afspraken niet na. Daarnaast laat hij zich regelmatig laatdunkend uit over zijn collegaâs en de organisatie waar hij zijn brood verdiend. Met regelmaat wisselt hij van collega, alleen hij blijft staan in de winkel. Ik weet van ex-collegaâs dat zij spontaan vertrekken na met hem te hebben samengewerkt. Ook ik ben vertrokken naar een andere winkel, mede omdat mijn klachten niet worden aangepakt door het hoofdkantoor, zij sturen mijn klacht door aan de winkel waarna ik weer door hem wordt benaderd. Lachwekkend is dit, hij kan dus gewoon doorgaan.
Onbeschoft
Eyewish laat willens en wetens een medewerker (bedrijfsleider)in de winkel in Schagen staan. Hij is onbeschoft en komt afspraken niet na. Daarnaast laat hij zich regelmatig laatdunkend uit over zijn collegaâs en de organisatie waar hij zijn brood verdiend. Met regelmaat wisselt hij van collega, alleen hij blijft staan in de winkel. Ik weet van ex-collegaâs dat zij spontaan vertrekken na met hem te hebben samengewerkt. Ook ik ben vertrokken naar een andere winkel, mede omdat mijn klachten niet worden aangepakt door het hoofdkantoor, zij sturen mijn klacht door aan de winkel waarna ik weer door hem wordt benaderd. Lachwekkend is dit, hij kan dus gewoon doorgaan.
nooit weer naar een andere opticien
ik heb jaren brillen gehad van eyewish emmen maar drie jaar geleden wegens het flink verminderen van de vergoeding van mijn zorgverzekeraar toch maar eens de uitstap gemaakt naar pearle.
inderdaad een betaalbare bril, exact dezelfde sterkte als mijn oude bril maar ik was altijd vermoeid, wat werd afgedaan als je moet er nog aan wennen.
afgelopen november toen mijn bril voor de derde keer stuk was mijn oude eyewish bril weer opgezet, beter zicht en niet meer vermoeid dus ik heb in januari toch weer een bril bij eyewish emmen aan de weerdingerstraat gehaald.
ze zijn erg klantvriendelijk, goede meting, ik heb nu weer een silhouette bril met de gepersonaliseerde rodenstockglazen.
het is alsof je van een oude tv naar een 4K tv gaat, veel scherper zicht, geen vervorming en ik ben niet meer vermoeid.
ik blijf gewoon klant bij de eyewish weerdingerstraat
Sterke punten
hoge deskundigheid
hoge kwaliteit van materialen (niet alleen tasjesmerken en spijkerbroekenmerken die zichzelf designer noemen maar echte brillenmerken)
klantvriendelijk en denken mee
nooit weer naar een andere opticien
ik heb jaren brillen gehad van eyewish emmen maar drie jaar geleden wegens het flink verminderen van de vergoeding van mijn zorgverzekeraar toch maar eens de uitstap gemaakt naar pearle.
inderdaad een betaalbare bril, exact dezelfde sterkte als mijn oude bril maar ik was altijd vermoeid, wat werd afgedaan als je moet er nog aan wennen.
afgelopen november toen mijn bril voor de derde keer stuk was mijn oude eyewish bril weer opgezet, beter zicht en niet meer vermoeid dus ik heb in januari toch weer een bril bij eyewish emmen aan de weerdingerstraat gehaald.
ze zijn erg klantvriendelijk, goede meting, ik heb nu weer een silhouette bril met de gepersonaliseerde rodenstockglazen.
het is alsof je van een oude tv naar een 4K tv gaat, veel scherper zicht, geen vervorming en ik ben niet meer vermoeid.
ik blijf gewoon klant bij de eyewish weerdingerstraat
Sterke punten
hoge deskundigheid
hoge kwaliteit van materialen (niet alleen tasjesmerken en spijkerbroekenmerken die zichzelf designer noemen maar echte brillenmerken)
klantvriendelijk en denken mee
Super service!!!!
De poot van mijn bril was afgebroken. Naar eyewish Zuidhorn gebeld. De heer van Eyewish ging proberen een onderdeel te bestellen. Na weer contact en de stukken bril via een fit doorgemaild te hebben gingen zij op zoek. Ondertussen dacht ik ook eens te surfen op internet naar dezelfde bril.......... kwam tot de conclusie dat die niet meer leverbaar was. ..... Dat wordt een nieuwe bril jammer maar helaas dacht ik. Had weer contact met Eyewish en ze vertelde dat t moeilijk werd . Dan misschien de glazen overzetten in een nieuw montuur. Ze namen binnen kort weer contact op. Een paar dagen wordt ik gebeld met de mededeling dat mijn bril klaar is;)!!!!!!!! Ze hadden nog 1 exemplaar in Nederland kunnen vinden;)!!!!!!!!!!! Kosten 0,00 garantie!
Wat een inspanning hebben deze mensen gedaan mijn dank is groot mijn complimenten! Een super zaak met SERVICE hoog in het vaandel
Mijn dank is groot en ook de oogmetingen geschieden zeer nauwkeurig!
Waar een klein dorp groot in is.
Sterke punten
Service! Klantvriendelijkheid
dubbel oplichterij
Wij zijn dubbel opgelicht, twee mensen in ons gezin door verschillende filialen van Eye Wish. Mijn dochter moest constant nabellen om te vragen voor haar lenzen, Uiteindelijk is zij weggegaan naar andere opticiÃÂën.
Ik heb bij een ander filiaal een bril besteld. Die heb ik slechts ÃÂéÃÂén jaar gedragen, toen bleek, dat de glazen veel te zwaar voor de montuur waren. Verder heb ik een nieuwe bril gekregen, maar zonder financiÃÂële compensatie, want de eerste bril was duurder. Ik heb geen gevoel dal ik een koning ben, want klant is koning, ik ben gewoon een dienstmeid.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Kennis en service
Echt geholpen
Zojuist bij de Eye Wish in Drachten geweest. Was zo dom geweest op mijn bril te gaan staan. Hierdoor was het nylon draadje gebroken.
Werd allervriendelijkst ontvangen. Een jonge man bood mij een kopje koffie aan en ging direct voor mij aan de slag. Toen hij de juiste draadje's niet beneden voorradig had verontschuldigde hij zich dat hij naar boven moest. Alles bij elkaar was mijn bril binnen 5 minuten gerepareerd. Toen ik af wilde rekenen werd mij verteld dat het service van de zaak was. Dat noem ik Service met een grote S. Bedankt Eye Wish.
Sterke punten
Zeer klantvriendelijk.
Zwakke punten
Geen
Wij zijn bedonderd door Eye Wish Haren (Gr.)
Wij voelen ons bedonderd!
Afgelopen woensdag 12 september 2018 heb ik mijn vader die in een verpleeghuis woont en in een rolstoel zit opgehaald om daarna in Haren bij Eye Wish opticiens een nieuwe leesbril te kopen.
Wij kwamen binnen en werden geholpen door een veertiger meneer Ton V., in eerste instantie vriendelijk. We lieten ons adviseren voor een montuur en overhandigden het recept van de oogarts.
Al gauw bleek dat de meeste monturen die de verkoper opzette bij vader merkmonturen waren van tussen de 350,00-500,00. Hier komen dan nog de glazen van 180,00 per stuk bij, totaal rond de 750,00. Een montuur van het merk Porsche (titanium) prijs 379,00 was erg mooi en ook sterk in gebruik. Mijn opmerking was (vader qua cognitief niet meer in staat zelf het woord te voeren) was dat dit wel erg prijzig was en of er goedkopere monturen bij waren. Ton V. kwam toen met een onbekend merk montuur voor 199,00. Hier gingen wij verder mee, er werd ons koffie aangeboden en geserveerd door (bleek later) een jonge dame met hoofddoek die daar stage liep.
De verkoper begon administratieve handelingen in de computer in te voeren, op mijn vraag of er ook aanbiedingen/acties waren werd geen antwoord gegeven?, daarom besloot ik zelf op mijn mobiele telefoon de site van Eye Wish dit op te zoeken en zag gelijk een mooie aanbieding die al vanaf augustus 2018 liep en nog tot oktober 2018 loopt. In deze actie werden de merkmonturen verkocht met een Citytrip óf 50% korting op een merkmontuur. Ik confronteerde de verkoper Ton V. met deze aanbieding, Ton V. reageerde verbazend hier weet ik helemaal niets van en vroeg direct of hij mijn mobiele telefoon wel even mee mocht hebben om aan zijn collega (de franchisehouder) die bleek later beneden in een kelder uit het zicht van de winkel zich bevond. Tijdens het lange wachten trof ik op het bureau van de verkoper een folder aan van Eye Wish met in het groot de actie afgebeeld waar de verkoper Ton V. helemaal niets van wist. Ondertussen maakte ik mij zorgen aangezien ik mijn mobiele telefoon open had meegegeven en het een kwartier duurde voordat de verkoper eindelijk weer terug kwam (in tussentijd waren er al klanten weggelopen uit de winkel en een oudere meneer boos werd op de stagiaire omdat hij alleen iets wilde afrekenen en zij dit niet kon en de stagiaire alleen was in de winkel namens de opticien).
Eindelijk kwam de verkoper weer terug en gaf aan dat ik gelijk had en er op de merkmonturen 50% korting werd gegeven. Ik merkte toen op dat wij dan graag voor de mooiere Porsche (titanium) prijs 379,00 wilden gaan, met aftrek van de korting was dit montuur dan goedkoper dan het goedkopere model van 199,00 waar geen korting op zat.
De verkoper had toen vanaf dat moment niet veel klantvriendelijkheid meer over zich, in rap tempo werden de nodige handelingen en een doorslag factuur van 548,00 gemaakt en voordat we het wisten was meneer verdwenen om iets anders te gaan doen, wij stonden vervolgens op om de winkel uit te gaan.
Bedonderd: wij voelen ons bedonderd omdat de verkoper Ton H. ons niet in het begin heeft geïnformeerd over een actie waarvan hij het bestaan zeker wist en bewust verzweeg! Vervolgens een stukje theater opvoeren en hoe komt deze persoon erbij om mijn mobiele telefoon mee te nemen naar een afgesloten vertrek beneden in de kelder en hier ruim 15 minuten te blijven??
De volgende dag omstreeks 09.40 uur heb ik telefonisch contact gezocht met de eigenaar van Eye Wish in Haren de E. Geersing en de situatie zoals hierboven beschreven uitgelegd.
Zijn antwoord was heel kort : dan annuleren wij toch deze order! Geen excuses, geen gevoel voor de situatie (waar hij zelf ook in voor kwam..), aan het einde van het gesprek confronteerde ik meneer Geersing met het feit dat hij niet eens 1x excuses had gezegd, ook toen kwam er geen excuses over zijn lippen. Op mijn meerdere verzoeken tijdens het gesprek om s.v.p. een bevestiging middels de mail aan mij te sturen dat de koopovereenkomst was geannuleerd werd telkens negatief geantwoord, zijn opmerking was : u heeft mijn woord en dat is genoeg. Uiteindelijk heeft meneer later in de ochtend toch nog een korte bevestiging van annuleren toegezonden, helaas wederom zonder een excuus!.
Nadat wij contact hadden gezocht met de franchisehouder van Eye Wish Haren hebben wij direct daarna contact gezocht met Eye Wish hoofdkantoor te Soesterberg, de klachtenmedewerker Hugo stond ons vriendelijk en begripvol te woord en vroeg of wij dit verhaal wilden mailen, Hugo de klachtenmedewerker van Eye Wish Soesterberg zou uiterlijk dinsdag 18 september op deze klacht terugkomen, helaas niets meer mogen vernemen van Hugo of van een andere medewerker van Eye Wish!? Wij verwachten van Eye Wish op zijn minst excuses en wellicht een gebaar i.v.m. de kosten die zijn gemaakt voor ondergetekende om de reis die meer dan een halve dag heeft geduurd en ingrijpend was voor mijn vader en de nodige brandstofkosten en parkeergeld heeft gekost.
Sterke punten
Geen sterke punten!
Zwakke punten
De klant bewust voorliegen door acties te verzwijgen en een theaterstukje op te voeren. Zeer slechte klantenservice van Eye Wish te Soesterberg
Dag lenzen
Ik ben al een week bezig mijn daglensen te ontvangen.
Maar zonder resultaat. De winkel stuurt je lensen als goed maker maar de sterkte wijkt af omdat men niet de gewenste sterkte in huis had. Gebeld met het call center echter dan wordt je in de wacht gezet. Na een kwartier opgehangen.
Het maand pakket bevat 30 paar lensen maar het jaar is 365 dagen en de geleverde mensen zijn op jaarbasis 360 stuks. Dus aan het eind van het jaar loop je vijf dagen in en als dan ook niet de mensen op tijd krijgt moet je naar spacesaver of Etos of zelf mensen bij te kopen.
Ik hoop dat u daar iets aan gaat doen.
Sterke punten
Heel vriendelijk.
Zwakke punten
Slechte follow up
Verkeerde lensen sturen en dan zeggen dat ik die wel even kan gebruiken Weet het niet of dat wel zo goed niet de juiste sterkte te dragen.
Service nul
Prutsers
Bril en zonnebril aangeschaft. Totaal verkeerde opmerking waarschijnlijk, want ik zag alles dubbel en werd erg onzeker. De zonnebrilglazen op sterkte snel eruit laten halen en vervangen door de originele glazen. De bril gaan gebruiken als reserve, omdat ik er eigenlijk niets aan heb.
De dame in deceinkel wimpelde het af Als je moet even wennen.
Paar honderd euro lichter en geen goede bril. Loop nog met de oude op. Die wel goed is
Toch maar terug naar oude opticien.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Lange wachttijden. Heeft personeel wel scholing gehad?
Topservice
Als volkomen onbekende niet-klant de winkel in Ede binnengelopen met de vraag of ze oorbeschermers van mijn zonnebril zouden kunnen vervangen. De zonnebril was niet door hen geleverd en ook niet in hun programma aanwezig. Personeelslid ging ermee aan de slag en kon in het huidige assortiment geen passende beschermers meer vinden; de bril was ook meer dan tien jaar oud. In overleg krimpkousjes toegepast en de bril zit weer voortreffelijk. Na een flink half uur werk mocht ik niets betalen, service van het bedrijf. Meer dan voortreffelijk geholpen waarvoor mijn dank aan dit bedrijf!