Afgelopen week kon ik mojn 3 brillen komen halen. Brillen moesten nog in elkaar gezet worden. Kijkt u maar of deze goed is. Normaal werd elke bril netjes afgesteld opgepoetst noem maar op. Werd continu naar achter gelopen. Op de vraag of de bril noet gesteld moest worden was het antwoord: he ik achter gedaan. Het dan...niet op mijn gezicht afgesteld. Afrekenen bij de kassa van het restbedrag. Was ommnabij die prijs. Of ik het zelf even wilde uitrekenen want einde vd dag was het mijn geld. Ok zei je hebt de factuur toch. Hele week en weekend gebeld dat de brillen jlniet afgesteld zijn en zelfs zelf moest ik ze thuis schoonmaken. Vette vingers erop bah. Niemand neemt de telefoon op. Dus maar een afspraak gemaakt voor morgen maar je moet toch weer heen en weer naar Zoetermeer. Ben sinds 2010 klant maar ben vertrouwen kwijt. Waren altijd goede correcte personeelsleden...maar nu...hebben er geen verstand van. Wel ruim 500 euro afgerekend. Ben benieuwd morgen. Anders mijn geld terug en kom ok er nooit meer! Erg jammer dit!
Sterke punten Zie geen sterke punten nu
Zwakke punten Slechte service en op het moment geen kundig personeel blijkbaar
Gisteren onze nieuwe brillen opgehaald stond een meisje achter de balie die absoluut er geen verstand van had.\\r\\nNa een keer of 5 op en neer naar de spiegel gelopen te hebben naar haar geprul aan mijn bril was ik het zat.\\r\\nOverigens dit was de 3 keer dat ik daar brillen kocht en vantevoren super tevreden was maar nu is het echt onder peil. Laat toch bijna 500 euro achter maar personeel met vakkennis is er niet. Jammer misschien nog een tegenreactie van eyes+more ben benieuwd ???
Gisteren onze nieuwe brillen opgehaald stond een meisje achter de balie die absoluut er geen verstand van had.
Na een keer of 5 op en neer naar de spiegel gelopen te hebben naar haar geprul aan mijn bril was ik het zat.
Overigens dit was de 3 keer dat ik daar brillen kocht en vantevoren super tevreden was maar nu is het echt onder peil. Laat toch bijna 500 euro achter maar personeel met vakkennis is er niet. Jammer misschien nog een tegenreactie van eyes+more ben benieuwd ???
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nToen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDe volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nIk zoek graag een andere opticien!
Sterke punten Goedkope brillen
Zwakke punten Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op. \\\\\\\\r\\\\\\\\nToen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDe volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk zoek graag een andere opticien!
Sterke punten Goedkope brillen
Zwakke punten Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op. \\r\\nToen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven. \\r\\nDe volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.\\r\\nIk zoek graag een andere opticien!
Sterke punten Goedkope brillen
Zwakke punten Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op.
Toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven.
De volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.
Ik zoek graag een andere opticien!
Sterke punten Goedkope brillen
Zwakke punten Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Koop vaker brillen hier, daar is niets mis mee, maar… Het personeel is heel wisselend en soms ronduit onkundig of bot. Vandaag weer bij een vaste medewerker in Maastricht. Ik krijg een mail dat ik mijn bril kan afhalen. Sta in de rij te wachten. Voor mij een jonge dame die zegt de bril daar niet gekocht te hebben, reparatie nodig, afstellen. Alles wordt vriendelijk gedaan. Toen ik aan de beurt was: heeft u een afspraak? Ik zeg’een mail pm af te halen’. Erg bot, mensen met afspraak gaan voor. Net kwamen een aantal mensen achter mij binnen. Hij roept dhr X
is die aanwezig? Niemand, er is wel iemand met een andere naam. Die wil hij gaan helpen, ik zeg geef de bril maar mee zonder afstellen, dat liet hij vervolgens een medewerker doen. Geen doen en erg klantonvriendelijk. Dit was nu de zoveelste keer dat er iets mis ging, vaker ook met gebrek aan kennis van het vak.
Sterke punten Brillen zijn ok, oogmeting en vakkenbis medewrkers wisselend van zeer slecht tot goed.
Zwakke punten Service, klantonvriendelijk, gebrek aan vakkennis
17/10-2020 Bril besteldt in filiaal B.o.Z. Na ruim 2 weken kreeg ik te horen dat er verkeerde glazen waren besteldt. Kan gebeuren, fouten maken is menselijk Als bedrijf zou ik een fout zo snel mogelijk herstellen. 26/11- 2020 nog steeds geen bril. Contact opgenomen met hoofdkantoor in Son. Viel van de ene in de andere verbazing. Telefoon wordt opgenomen met welkom bij Eyes&More met keuzemenu. Krijg ik na lang wachten tot 3 maal toe iemand van Hans Anders aan de lijn. Waren geen van allen bekend met Eyes&More. Moet volgens hen een verkeerd nummer hebben ingetoetst. Ra Ra hoe kan dat als er wordt op genomen met welkom bij Eyes&More?\\r\\n
nadat ik de verkeerde glazen had gekozen, kreeg ik zonder extra kosten voor alle 3 mijn brillen nieuwe glazen. Ik ben zeer tevreden over de service en aandacht die zij gegeven hebben om mijn probleem op te lossen. Geweldig!
Sterke punten Tijd en aandacht, klantvriendelijkheid, geduld en hele goedkope brillen. Voor 1 bril met multifocale glazen, cylinder en -7 ben ik bij een andere opticien veel meer kwijt dan de 330 euro voor 3 brillen.
Zwakke punten Ik heb lang moeten wachten op de brillen maar voor zo'n prijs en service heb ik dat er voor over.
Slecht
Afgelopen week kon ik mojn 3 brillen komen halen. Brillen moesten nog in elkaar gezet worden. Kijkt u maar of deze goed is. Normaal werd elke bril netjes afgesteld opgepoetst noem maar op. Werd continu naar achter gelopen. Op de vraag of de bril noet gesteld moest worden was het antwoord: he ik achter gedaan. Het dan...niet op mijn gezicht afgesteld. Afrekenen bij de kassa van het restbedrag. Was ommnabij die prijs. Of ik het zelf even wilde uitrekenen want einde vd dag was het mijn geld. Ok zei je hebt de factuur toch. Hele week en weekend gebeld dat de brillen jlniet afgesteld zijn en zelfs zelf moest ik ze thuis schoonmaken. Vette vingers erop bah. Niemand neemt de telefoon op. Dus maar een afspraak gemaakt voor morgen maar je moet toch weer heen en weer naar Zoetermeer. Ben sinds 2010 klant maar ben vertrouwen kwijt. Waren altijd goede correcte personeelsleden...maar nu...hebben er geen verstand van. Wel ruim 500 euro afgerekend. Ben benieuwd morgen. Anders mijn geld terug en kom ok er nooit meer! Erg jammer dit!
Sterke punten
Zie geen sterke punten nu
Zwakke punten
Slechte service en op het moment geen kundig personeel blijkbaar
Service sterk achteruit gegaan
Gisteren onze nieuwe brillen opgehaald stond een meisje achter de balie die absoluut er geen verstand van had.\\r\\nNa een keer of 5 op en neer naar de spiegel gelopen te hebben naar haar geprul aan mijn bril was ik het zat.\\r\\nOverigens dit was de 3 keer dat ik daar brillen kocht en vantevoren super tevreden was maar nu is het echt onder peil. Laat toch bijna 500 euro achter maar personeel met vakkennis is er niet. Jammer misschien nog een tegenreactie van eyes+more ben benieuwd ???
Sterke punten
Nu geen
Zwakke punten
Vakkennis én klantvriendelijkheid
Service sterk achteruit gegaan
Gisteren onze nieuwe brillen opgehaald stond een meisje achter de balie die absoluut er geen verstand van had.
Na een keer of 5 op en neer naar de spiegel gelopen te hebben naar haar geprul aan mijn bril was ik het zat.
Overigens dit was de 3 keer dat ik daar brillen kocht en vantevoren super tevreden was maar nu is het echt onder peil. Laat toch bijna 500 euro achter maar personeel met vakkennis is er niet. Jammer misschien nog een tegenreactie van eyes+more ben benieuwd ???
Sterke punten
Nu geen
Zwakke punten
Vakkennis én klantvriendelijkheid
Slechte service
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nToen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDe volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nIk zoek graag een andere opticien!
Sterke punten
Goedkope brillen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Slechte service
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op. \\\\\\\\r\\\\\\\\nToen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven. \\\\\\\\r\\\\\\\\nDe volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nIk zoek graag een andere opticien!
Sterke punten
Goedkope brillen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Slechte service
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op. \\r\\nToen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven. \\r\\nDe volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.\\r\\nIk zoek graag een andere opticien!
Sterke punten
Goedkope brillen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Slechte service
Ik kwam voor een oogmeting en de aankoop van een nieuwe bril. De manager van de Filiale leek gestresst toen ik binnenkwam en was ook niet zo aardig voor een medewerker. Tijdens de oogmeting kreeg ik het advies om eerst naar de oogarts te gaan. Thuis heb ik mijn huisarts gebeld en te horen gekregen dat ik een brief van de opticien nodig heb voor dat zij mij kan doorverwijzen. Ik heb toen dezelfde middag een paar keer geprobeerd Eyes en more te bellen maar niemand nam de telefoon op.
Toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat het niet mogelijk is dat ze een brief aan de huisarts mee kunnen geven.
De volgende dag werd ik door hun gebeld dat ik maar een andere opticien moet zoeken en dat het niet hun probleem is dat de huisarts zonder brief geen doorverwijzing naar de oogarts wil doen.
Ik zoek graag een andere opticien!
Sterke punten
Goedkope brillen
Zwakke punten
Slecht bereikbaar, onvriendelijk en niet erg behulpzaam
Slechte service!
Koop vaker brillen hier, daar is niets mis mee, maar… Het personeel is heel wisselend en soms ronduit onkundig of bot. Vandaag weer bij een vaste medewerker in Maastricht. Ik krijg een mail dat ik mijn bril kan afhalen. Sta in de rij te wachten. Voor mij een jonge dame die zegt de bril daar niet gekocht te hebben, reparatie nodig, afstellen. Alles wordt vriendelijk gedaan. Toen ik aan de beurt was: heeft u een afspraak? Ik zeg’een mail pm af te halen’. Erg bot, mensen met afspraak gaan voor. Net kwamen een aantal mensen achter mij binnen. Hij roept dhr X
is die aanwezig? Niemand, er is wel iemand met een andere naam. Die wil hij gaan helpen, ik zeg geef de bril maar mee zonder afstellen, dat liet hij vervolgens een medewerker doen. Geen doen en erg klantonvriendelijk. Dit was nu de zoveelste keer dat er iets mis ging, vaker ook met gebrek aan kennis van het vak.
Sterke punten
Brillen zijn ok, oogmeting en vakkenbis medewrkers wisselend van zeer slecht tot goed.
Zwakke punten
Service, klantonvriendelijk, gebrek aan vakkennis
Levering Bril
17/10-2020 Bril besteldt in filiaal B.o.Z. Na ruim 2 weken kreeg ik te horen dat er verkeerde glazen waren besteldt. Kan gebeuren, fouten maken is menselijk Als bedrijf zou ik een fout zo snel mogelijk herstellen. 26/11- 2020 nog steeds geen bril. Contact opgenomen met hoofdkantoor in Son. Viel van de ene in de andere verbazing. Telefoon wordt opgenomen met welkom bij Eyes&More met keuzemenu. Krijg ik na lang wachten tot 3 maal toe iemand van Hans Anders aan de lijn. Waren geen van allen bekend met Eyes&More. Moet volgens hen een verkeerd nummer hebben ingetoetst. Ra Ra hoe kan dat als er wordt op genomen met welkom bij Eyes&More?\\r\\n
Sterke punten
Tot nu toe hebben zij deze niet.
Zwakke punten
Op tijd leveren van Bril
eyes and more rotterdam zuidplein is top
nadat ik de verkeerde glazen had gekozen, kreeg ik zonder extra kosten voor alle 3 mijn brillen nieuwe glazen. Ik ben zeer tevreden over de service en aandacht die zij gegeven hebben om mijn probleem op te lossen. Geweldig!
Sterke punten
Tijd en aandacht, klantvriendelijkheid, geduld en hele goedkope brillen. Voor 1 bril met multifocale glazen, cylinder en -7 ben ik bij een andere opticien veel meer kwijt dan de 330 euro voor 3 brillen.
Zwakke punten
Ik heb lang moeten wachten op de brillen maar voor zo'n prijs en service heb ik dat er voor over.