Oogwereld

Bij Oogwereld willen we onze klanten de beste oogzorg bieden! Of het nu gaat om een standaard oogmeting, een contactlensaanpassing of een uitgebreid onderzoek van uw ogen, onze deskundige opticiens, contactlensspecialisten en optometristen werken met de meest innovatieve apparatuur om u het beste optisch advies te kunnen geven. Oogwereld richt zich op u als individu. Wilt u energiek, modebewust, ingetogen of juist klassiek overkomen ? Voor iedereen is er wat wils, maar boven alles zorgen onze hoogopgeleide oogspecialisten voor oogzorg van de allerbeste kwaliteit.

Oogwereld Reviews

    Klacht over afzeggen van afspr

    Afspraak afgezegd zelfde dag volgende afspraak over 2 weken ondanks klachten ogen. Ook eerdere ervaring 1jaar 20 jaar optilens ervaring geen klachten sinds oogwereld ontevreden over service. Nu opzeggen.

    Zwakke punten
    Zie bovenstaande reaktie

    Oogwereld Broekhuis Barendrecht - behoorlijk rommelig tot nu

    Ik moet mijn brillen - een leesbril en een schermbril - nog krijgen, maar zover maakt het op mij allemaal een erg rommelige indruk. Op de zaterdag krijg ik als antwoord op de vraag naar de kosten van de glazen 'reken op 60 euro per glas' (waarbij leesbril en schermbril uitgebreid besproken zijn) en op maandag, na het meten en het uitzoeken van de monturen, is dat 68 euro voor de eenvoudigste leesbrilglazen en 238 euro voor de eenvoudigste beeldschermglazen. Daarop doorvragen vindt men duidelijk wat dommig van de klant. Zojuist kreeg ik een telefoontje dat ze vergeten waren 'de hoogte' te meten (als je vraagt wat 'de hoogte' is, lijkt men ook die vraag weer wat onnozel te vinden) en of ik nog even terug wil komen. Nu maar hopen dat die 1200 euro aan brillen een beetje fatsoenlijk uitpakken.

    Ontevreden

    Ongeveer 4 1/2 jaar geleden een Serengeti zonnebril op sterkte gekocht bij nu Oogwereld Broekhuis.

    Wat is er aan de hand. De anti reflectie laag laat los. Zonder aanwijsbare oorzaak. Vanwege de kosten van de bril €750 heel zuinig op.

    Ik naar Oogwereld Broekhuis.

    Eerste reactie "mee" we kunnen niets voor u betekenen.

    Ik verwonderd. Mevrouw dit is een Serengeti van €750 waar zonder aanwijsbare oorzaak de laag los laat en niet meer door te kijken is.

    Reactie medewerkster Oogwereld Broekhuis. Oh dan ga ik wel even bellen met Bobo's eyewear.

    Medewerkster belt met de vraag zit er nog garantie op glazen van Serengeti waar de laag los laat na 4 1/2 jaar.

    Antwoord nee bril is daarvoor te oud! En ja dit zijn dingen die kunnen gebeuren!!!!!

    Dat is toch niet te geloven. Ik vindt dat niet normaal en ben ontevreden over de aanpak en slechte service van Oogwereld. De laffe manier waarop de leverancier met de klacht omgaat.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service. Handelen niet in het belang van hun klanten.

    Komen afspraken niet na!

    2 zonnebrillen online gereserveerd voor de winkel in Maastricht. Ik krijg een mail dat ik binnen 2 werkdagen bericht terug krijg om een afspraak in te plannen. Heb na de mail nog gebeld met een medewerker van Maastricht. Zei zou het in de gaten houden en mij iets laten weten. Mijn nummer ook daar door gegeven. We zijn nu 1,5 week verder en heb niks gehoord. Niet op de mail of telefonisch. Niet echt professioneel.

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Een hoop!

    Oogwereld Dorst in Zaltbommel heeft mijn zoon een verkeerde bril verkocht!

    Op dinsdag 3 september jl. moest ik met mijn zoon naar de oogarts, tot onze verbazing moest hij aan een bril. Zelf heb ik totaal geen ervaring met brillen, dus ik dacht, ik ga naar Oogwereld Dorst, heb ik goede verhalen over gehoord, die kunnen ons wel helpen. Eenmaal daar binnen, gingen met een medewerkster monturen passen, maar na een stuk of zes had mijn zoon het wel gezien, begrijpelijk na zo'n ochtend. De medewerkster had begrip en bood mij aan om vier monturen, die goed zaten, even mee naar huis te nemen, thuis even op het gemak kijken welke wij het mooiste vonden zitten, en dan die middag even terug te komen om door te geven welk montuur wij gekozen hadden. Moet mijn zoon dan mee, vroeg ik nog aan haar, nee, zegt ze, ze zitten alle vier goed, dus hij hoeft niet perse mee. Zo gezegd, zo gedaan. Ik ga 's-middags terug, bestel de glazen en 3 dagen later belde ze op dat alles binnen was. Netjes. Met het montuur afstellen bleek dat de pootjes te lang waren, de medewerker bood aan om de pootjes door te zagen, een stukje er tussen uit te doen en weer aan elkaar te lassen. Kan dat?? Ja, daar hebben wij ervaring mee, dat kan! Okay, jullie weten het, doe het maar. Uurtje later, telefoon, er was een pootje gebroken bij deze uitvoering, moest een nieuw pootje besteld worden, excuses, prima, kan gebeuren. Dus uiteindelijk was zijn bril pas donderdag 12 september klaar. Vrijdag uit school, heel zijn neusje rood bovenop, dus terug, montuur warm gemaakt, wat verbogen, prima. Die week erop ook een paar keer ermee terug geweest, telkens rode plekken op zijn neus, en mijn zoon begon zich flink te ergeren aan die bril. Adviezen in de winkel om de bril de hele dag op te houden bij mijn zoon klonken mooi, maar het lukte niet, twijfels aan de brilsterkte, maar hij zat ook niet goed... De bril reinigen met afwasmiddel, zodat het montuur niet aan zijn neus zou plakken, deed ik al. Uiteindelijk dinsdag 24 september voor de 5de keer terug, 5 keer hebben ze het montuur warm gemaakt om te kunnen verbuigen, nou zat ie in de auto naar huis te roepen dat de bril niet goed zat en hij werd er zo boos om dat hij een pootje doorbrak, precies waar ze het doorgezaagd hadden, gelijk weer terug naar de winkel. Uur later bellen ze op dat ze het pootje niet meer kunnen maken, ze wilde wel een nieuw pootje bestellen, maar omdat het montuur niet goed bij onze zoon op zijn neusje zat, adviseerde ze een nieuw montuur?!?! Ho, wie gaat dat betalen?? Jullie hebben dit montuur verkocht, jullie hebben er verstand van?? Dus ik de volgende dag naar Dorst, om het even duidelijk af te spreken, uiteindelijk mocht ik een gratis montuur uitzoeken mits de glazen overgezet konden worden, prima. Die middag had mijn zoon geen zin om brillen te passen, wat denk je zelf na zo'n eerste brillenavontuur, maar de volgende dag vond hij het goed. Montuurtje uitgezocht bij de medewerker met wie ik had afgesproken dat ik niet zou bijbetalen, ik vraag nog aan hem of dit montuur overeenkomstig is met de afspraak en dat was dit montuur zei hij. Prima, dan doe deze maar. De volgende dag, telefoon, mevrouw, dit montuur is 80 euro duurder, of ik 50% daarvan wilde betalen. Nee. Ik heb goed gezegd dat ik geen cent bij betaal, dus ik doe het ook niet, afspraak is afspraak! Hij vond het van hun uit heel reëel, kan best, maar ik heb afgesproken dat ik niks bijbetaal. Dus ik ga even later samen met mijn man naar Dorst om het montuur op te halen, wil de verzekering opzeggen, geld terug, kan allemaal niet, je voelt je dan machteloos, wordt boos, het is gewoon oneerlijk en machtsmisbruik! Uiteindelijk hebben ze de politie gebeld en zijn wij eruit gezet, zonder centen niks, alleen een kapot montuur! Ik vind dit schandalig, ben helemaal klaar met deze klerewinkel en hoop dat ie snel failliet gaat!!!!

    p.s. ben vanmorgen bij een andere brillenzaak geweest, fantastisch kind-vriendelijk, glaasje ranja, snoepje erbij!! Binnen een kwartier hadden we een montuur voor onze vent!!!

    Zwakke punten
    Komen gemaakte afspraken niet na!
    Hebben geen verstand van monturen passen bij kinderen!
    Zodra ze nattigheid voelen, bellen ze de politie om van je af te zijn!

Bezoek Oogwereld

Schrijf een review