online brillen - polette online opticien - betaalbare designbrillen Polette is een webwinkel voor alle typen brillen voor lage prijzen. Van leesbril, tot multifocale bril en van bril voor veraf tot zonnebril op sterkte.

Polette Reviews

    Klant draait op voor kost

    Bril in Gent gekocht en volledig betaald. Winkel zegt we sturen de bril thuis op. Sms berichten van FEDEX gekregen om extra kosten te betalen, gemaild met klantenservice, was voorkomend probleem met heb en FedEx. Zou opgelost zijn. Bril werd geleverd, nu krijg ik schriftelijk aanmaningen van FedEx om toch nog die in extra kosten te betalen. 20 euro. Ik denk er niet aan....sinds wanneer moet een klant die in Gent in een winkel iets koopt btw en invoerrechten betalen? Heb vandaag mail gestuurd naar klantendienst, als het niet in orde komt dien ik een klant in bij de politie want ik ga dit NIET betalen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Vertellen hun klanten niet dat bril blijkbaar gemaakt wordt in China met alle gevolgen van dien

    Slechte Polette ervaring!

    Overweeg je een bril te bestellen bij Polette? Denk nogmaals goed na voordat je een bestelling doet bij Polette want er zijn serieuze zorgen over de betrouwbaarheid van hun diensten.

    Kort samengevat:
    • Meer dan een maand geleden, op 26 september 2023, plaatste ik een bestelling voor een bril bij Polette, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen bril ontvangen.

    • De klantenservice van Polette heeft herhaaldelijk mijn verzoeken om informatie beantwoord met het advies om geduldig te zijn, terwijl zij beweren dat zij er alles aan doen om de bestellingen snel te leveren.

    • Gedurende deze periode blijf je als consument in het duister tasten, zonder enige vorm van trackingnummer, leveringsindicatie of enige andere geruststellende informatie.

    • Hoewel ik verontschuldigende e-mails heb ontvangen voor de vertraging, wordt dit enkel gecompenseerd met een kortingscode voor een toekomstige bestelling (?!), wat de huidige frustraties natuurlijk niet wegneemt, ik wil namelijk de bestelde bril bezorgd hebben.

    • Na talloze teleurstellingen en verwarring wil ik nu simpelweg mijn geld terug. Echter, Polette stelt dat je de bril eerst moet ontvangen voordat je zelfs maar kunt overwegen om een financiële vergoeding aan te vragen, wat neerkomt op een een absurde situatie van een 'kip-en-het-ei-verhaal'.

    Mijn advies, mijd Polette en kies voor een betrouwbare brilaanbieder waar wellicht een iets hogere prijs betaald moet worden, maar waar men de garantie geeft dat de bril op tijd geleverd wordt. Polette is een onzekere keuze en waar de kans op teleurstelling groot is.

    Leveren Niet en geen Refund

    Het lukt ze niet te leveren, als het lukt na al 4 bestellingen kwijt te zijn geraakt, reken dan niet op kwaliteit van de metalen versie brillen, geld terug krijg je niet, dus je wordt gedwongen te wachten , nu heb ik nog steeds niks( 7 maanden wachten, 4 zelfde bestellingen zijn Kwijt

    Sterke punten
    Modieus

    Zwakke punten
    Kwaliteit en een jaar wachten op een bestelling

    Niet leverbare bestelling

    Ik heb een montuur met bijbehorende glazen (sterkte -10) bij Polette.com besteld.
    Na een week kreeg ik het bericht dat de bril in productie was gegaan.
    Een dag later kwam echter een email met het bericht dat deze bril wel erg dik zou worden (was me bekend), en of ik geen extra dunne glazen wilde bestellen. Ik vroeg om de originele bestelling te laten uitvoeren. Enkele dagen later kwam een volgend bericht van Polette dat het niet mogelijk was deze glazen in dit montuur te plaatsen en dat de bestelling geannuleerd zou worden tenzij ik de extra dunne glazen zou bestellen. Ik heb gevraagd welke monturen ze hadden waar die standaard glazen dan wel in zouden passen. Antwoord: geen enkele! Polette probeert je dus te lokken met een bestelsite die een optie lkaat zien die je niet kunt bestellen, in de hoop je extra dunne glazen voor een forse meerprijs in de maag te kunnen spiltsen. Wil je die duurdere glazen niet dan kun je helemaal niks bestellen!

    Je rijnste volksverlakkerij!

    Zwakke punten
    Polette laat bestelopties op hun site zien die helemaal niet geleverd kunnen worden en probeert je dan duurdere glazen aan te smeren.

    levert niet

    wacht al 3 maand, krijg enkel een standaard mail int engels ...

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    levert niet
    enkel support in engels

    Slechte service

    Mocht er iets mis zijn met je bril kun je ze bijna niet bereiken en ze helpen je heel slecht.

    Heel slecht

    Hele slechte ervaring bij Polette in Amsterdam. Bij de eerste bezoek aan de showroom zat al een huilende klant te klagen omdat ze al maanden van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik had toen al weg moeten lopen. Maar ik had helaas een bril besteld, die totaal niet goed is (de sterkte klopt niet) en ben nu al maanden aan het mailen met de klantenservice van Polette (telefoonnummer nergens te vinden) en ik krijg geen antwoord terug. In de winkel telkens andere mensen die je naar de klantenservice doorsturen. Weggegooid geld. Waardeloos slecht service!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Heel slechte klachtenafhandeling

    Polette is a scam

    This company is a scam. I received the glasses after waiting weeks for them to arrive. The prescription didn't work, so I requested to send them back. After days of back and forth emails with bizarre questions about my prescription, they've stopped responding entirely without providing information about how to make a return, even though by Dutch law they're required to allow me to make a return up to 14 days after purchase. Do not shop here, there are other stores with much better customer service for the same price.

    Polette: goedkoop is duurkoop is geen koop!

    Polette, Een doffe ellende!!!
    Eerst duurde het bijna 1 maand voor ik de bril ontving.
    toen bleek dat ik er helemaal niet door kon kijken.
    Ik heb een mail gestuurd dat ik de bril wilde terugsturen en graag de juiste sterkte glazen erin. dit werd een gecompliceerd emailverkeer waarin nooit een oplossing gegeven werd.
    Ik ben met de bril naar een officiele opticien gegaan; die heeft de glazen bekeken en geconstateerd dat het rechterglas alleen een leessterkte heeft (die overigens helemaal niet klopt met de meting in de Polette winkel) en het linkerglas heeft alleen een verte sterkte (die ook niet klopt)…Geen wonder dat ik er niet doorheen kon kijken.
    Volgens de opticien zijn de glazen helemaal recht ipv enigzins gebogen zoals brilleglazen behoren te zijn (slechte kwaliteit dus).
    Ik wilde bij de opticien nieuwe glazen in het montuur laten zetten, maar dat is onmogelijk omdat het metalen montuur geen schroefjes aan de zijkant heeft; schijnbaar worden de glazen tegelijk met het montuur gemaakt en was het dus sowieso onmogelijk de bril naar polette terug te sturen en er de juiste glazen in te zetten. Maar waarom wordt dit niet gecommuniceerd?
    Ze zijn telefonisch niet te bereiken, en per email duurt het altijd langer dan 48 uur (wat zij beloven)
    Na 1 maand werd mij gezegd dat het volledige bedrag op mijn rekening gestort was.
    IK HEB NOOIT EEN TERUGBETALING ONTVANGEN!
    Ik zeg nu; in dit geval is goedkoop, duurkoop, geen koop!
    Ik ben 90€ kwijt en kan de bril weggooien...

    Sterke punten
    dat ze hippe brilmonturen hebben

    Niet kopen

    Nooit kopen. Kreeg eerst een bril met volstrekt verkeerde glazen, inde winkel konden ze niets voor me doen, na veel ge email kreeg ik nogmaals een bril geleverd met wederom verkeerde glazen. Je kunt hen niet bellen, alles gaat per email en inde winkel verwijzen ze alleen naar de website,. Dus zeer ontevreden.

    Sterke punten
    Aardig meisje in de helpdesk

    Zwakke punten
    Geen telefoon, geen hulp in de winkel, verkeerde levering en oplossen duurde heel lang en was toen weer niet goed

    Geen levering en baggere klantenservice

    2 brillen gekocht. 1 normale en 1 zonnebril. De zonnebril later gekocht dan de normale bril. Zonnebril is 1 dag na aankomst in depot in Amsterdam geleverd te limburg.

    Normale bril ligt al bijna 18 dagen op depot in Amsterdam. Natuurlijk is er dan iets mis, maar de klantenservice antwoordt niet, weigert na bijna 45 dagen wachten geld terug te geven en negeert gewoon elke vorm van contact. Heel triest, afrader voor iedereen om bij deze oplichters te bestellen.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Levering
    Restitutie

Bezoek Polette

Schrijf een review