Hans Anders

Hans Anders is een echt Nederlands bedrijf. In 1982 openden we onze eerste winkel in de Zwartjanstraat in Rotterdam. Het doel was om de toentertijd ondoorzichtige en prijsstarre optiekmarkt eens Anders aan te pakken. Toen ook nog eens bleek dat een aantal van de bedenkers dezelfde voornaam hadden was een naam snel gevonden. Hans Anders gáát voor tevreden klanten. Onze medewerkers doen er alles aan om u tevreden te stellen. In kwaliteit van producten, deskundig advies, de beste prijs en alles wat voor u nog meer belangrijk is. Daar kunt u op vertrouwen.

Artikelen over Hans Anders

Acties bij Hans Anders

Actie: 50% korting op een complete enkelvoudige bril Geldigheid: De actie is geldig van 3 maart tot en met 30 maart 2014 bij Hans Anders, zowel in de filialen als in de webshop . Een complete enkelvoudige bril is een eigenmerkmontuur met kunststof enkelvoudige glazen, voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling. Voor extra opties of merkmonturen geldt de standaard meerprijs. *Niet ge ... [...]

Hans Anders - Wintervoordeel acties

Bij Hans Anders ontvang je nu 50% korting op alle glazen, ook op alle glasopties. De actie is geldig op alle glazen voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling met eventueel extra glasopties. De actie geldt bij aankoop van een montuur. Geldig van 9 december 2013 t/m 2 februari 2014 Geldig in : de filialen en in de webshop. Gratis lenzenvloeistof Actie : Gratis Easy Wear voordee ... [...]

Hans Anders Reviews

    Slechte service

    Na altijd bij gandms anders een bril gekocht te hebben, met goede service, is dat nu 100 gr gedraaid.
    Tot 2x toe zouden wij gebeld worden, maar niemand belde .
    Ga je naar de winkel, is de afspraak, ze bellen u echt deze week op, ook weer niet na gekomen.
    En dan de ratelende bedrijfsleidster, ook al zou ik nog bij Hans komen& zij is er, dan loop ik gillend de winkel uit
    En 2 brillen voor de prijs van 3, nergens goedkoper, is een leugen
    Met nog beter glas, ben ik elders 400€ goedkoper uit
    En ook het personeel was/is daar vriendelijker
    Bij Hans in ginnekestraat Breda, is Janneke het meest klant vriendelijk
    Ik denk dat wij massaal bij Hans anders de salarissen mee betalen van het personeel

    Sterke punten
    Kan ik niet bedenken

    Zwakke punten
    Geen afspraken na komen & vrij weinig keus in leuke brillen

    Moederbedrijf Hans Anders Te K

    Is er daarom geen service / klantvriendelijkheid meer ?
    Hans Anders is van Investeringsmaatschappij, kennelijk wilden ze zoveel mogelijk omzet draaien, meer winkels om Moederbedrijf zo goed te kunnen verkopen ?
    Tja zo kan groot bedrijf ook in 1 keer FAILLIET gaan.....
    Klanten zijn nog altijd het belangrijkste, wij betalen hun banen in feite dat vergeet personeel.

    Sterke punten
    Hebben ze helaas niet meer

    Zwakke punten
    Topservice is helaas weg, lossen hun fouten niet op, klant de dupe.

    Klanten betalen wel hun jobs

    Snapt personeel dat wij in feite hun banen betalen ? Lichtenvoorde wil beste winkel zijn, maar klanten worden de dupe.\\r\\nZe willen niet hun fouten erkennen, waardoor ik nu na 3 maanden nog steeds geen brillen heb !\\r\\nWord van kastje naar de muur gestuurd.\\r\\nWanneer staat er nou eindelijk eens iemand op en lost het op.\\r\\nZo moeilijk is het niet.\\r\\nPersoneel was zo vriendelijk, van Topservice naar waardeloos.\\r\\nIk ben een mens, zo wil ik ook behandeld worden, zo benieuwd wat personeel zou doen als hun dit onrecht werd aangedaan ?\\r\\nGelukkig verteld nieuws hier snel rond.\\r\\nHoop dat Hans Anders snel vakkundig en beleefd personeel in Winkel Lichtenvoorde zet.\\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Heeft Hans Anders helaas nu niet meer.

    Zwakke punten
    Gaat kennelijk om omzet, niet om klant tevredenheid.

    Winkel Lichtenvoorde helpt nie

    Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal fouten / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.Maar nog steeds willen ze hun fouten niet rechtzetten.
    Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
    Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
    Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

    Sterke punten
    Service was altijd top, nu WAARDELOOS !!!

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    Winkel Lichtenvoorde helpt nie

    Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal \\\\\\\\\\\\\\\" fouten \\\\\\\\\\\\\\\" / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nGeld terug genomen ivm. verlopen termijn.\\\\\\\\r\\\\\\\\nMaar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWinkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.\\\\\\\\r\\\\\\\\nDus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.\\\\\\\\r\\\\\\\\nWanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

    Sterke punten
    Zeggen veel, maar doen niks

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    Winkel Lichtenvoorde helpt nie

    Begin december 3 brillen uitgezocht, na aantal " fouten " / miscommunicatie na 3 mnd. nog steeds geen goede brillen.
    Geld terug genomen ivm. verlopen termijn.
    Maar nog steeds willen ze hun fouten niet oplossen.
    Winkelmanager LICHTENVOORDE weigert afspraken uit te voeren die ik met hoofdkantoor gemaakt heb.
    Dus vanmorgen weer voor niks naar winkel geweest.
    Wanneer krijg ik keer bos bloemen, excuus van Hans Anders en krijg ik 3 goede brillen ?

    Sterke punten
    Zeggen veel, maar doen niks

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    Hans Anders slecht

    Zonet bij de vestiging Echt binnengelopen om te vragen of er zonnebrilglazen op sterkte in mijn merkzonnebril geplaatst kunnen worden? Een ervaren medewerker geeft me heel snel het antwoord: Nee dat kan niet, want de glazen zijn verlijmt in het montuur. Oeps wat een tegenvaller! Maar ik geloof het niet zo....Vervolgens ga ik naar Eyewish met dezelfde vraag. De jongeman kijkt 1 sec naar mijn bril (nadat ie eerst nog de complimenten geeft voor de mooie bril) en klikt vervolgens het glas uit het montuur. Tuurlijk gaat dat bij hun!\\r\\nIk ga weer terug naar Hans Anders om verhaal te halen (met bril waar het glas nog los van verwijderd is). Excuses krijg ik niet..het enige wat ik hoor: tja er zijn een aantal merken die wel verlijmt zijn..tja dan hadden we het eerst naar het hoofdkantoor moeten sturen..tja....pfff...\\r\\nHadden ze dat niet beter als antwoord kunnen geven? Hoe professioneel ben je als je niet kijkt, het probeert en liever NEE verkoopt?!\\r\\n Eyewish had daar 1 sec voor nodig....top!\\r\\n Tip voor Hans Anders: verwijder beter van uw site dat u ook glazen vervangt in brillen die niet van jullie zijn! Wat een farce! Ik was al jaren klant bij Hans Anders, maar ik ga nu naar Eyewish. Hun hebben verstand van zaken en zijn super klantvriendelijk in tegenstelling van Hans Anders.\\r\\n

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onpressioneel

    Waardeloos

    Hans anders waardeloos winkel zeker in Roosendaal onbeschoft zeker die boerin geen verstand van glazen zal zeker nooit iets meer kopen ga naar een echte brillenwinkel.

    Kraswerende coating/glazen??

    Hier een maand een nieuwe bril met kraswerende coating en op een vage manier zonder dat er aanleiding toe is geweest een krasje aan de binnenkant. Ik heb niets bijzonders gedaan en kan het krasje echt niet verklaren.Het antwoord was; tja wij weten niet wat u doet met uw bril... Ik heb hiervoor een bril gehad van een andere opticien en daar zat niet 1 kras op het glas. Voor mij nooit meer Hans Anders.

    Zwakke punten
    Heel makkelijk om klanten zelf de schuld te geven, terwijl het blijkbaar toch een probleem is met glazen dat vaker voorkomt

    Van top(-service) naar flop.

    Bij en door Hans Anders Valkenswaard voor tweede maal binnen twee jaar loslatende coating glazen gesignaleerd. Winkeljuffrouw wijst garantieverzoek resoluut af. Beroept zich halsstarrig op kennelijk bij ‘hoofdkantoor’ bestaande, maar ons nooit kenbaar gemaakte, regels. Komt bij juffrouw niet op voor ons contact met hoofdkantoor op te nemen. Moeten we desgewenst zelf maar doen. Na tientallen jaren klant te zijn enig coulance-aanbod? Komt bij juffrouw al helemaal op. Uiterst teleurstellende ervaring bij ooit een van beste Valkenswaardse service-verleners. Jammer dat hechte plezierige jarenlange band zo moet eindigen……..

    Zeer zeer zeer ontevreden

    Zeer slechte service.
    Heel onvriendelijk personeel en de slechtste bril die ik ooit in mijn leven heb gehad.
    Montuur valt bijna uiteen na 3 maanden
    Ik ben heel zorgzaam op men bril maar dit is gewoon rommel pure afzetterij!
    Nog niet gratis wil ik ooit nog een montuur.

    Sterke punten
    Bedrog

    Zwakke punten
    Zeer zeer slechte kwaliteit van bril

    Alles mis, 800 euro kwijt!

    In juli 2022 drie brillen aangeschaft bij Hans Anders op de Bottelaarpassage in Almere Stad. In het verleden bij die winkel beland na een klacht in 2017 over Hans Anders in Almere Buiten. Toentertijd was mijn klacht door hen goed opgelost, vandaar. Hoe anders bij deze nieuwe ervaring met ze...

    Naar nu (in december 2023) blijkt, had de opticien in 2022 al geconstateerd dat mijn visus sinds 2017 was teruggelopen van 1,45 à 1,5 naar 1 à 1,1, en de sterkte aan mijn linkeroog was fors veranderd, sferisch van -0,75 naar +0,5. Hij heeft me daar toen niets over verteld. En dat is meteen mijn eerste heel grote klacht: kennelijk was het belangrijker mij voor ruim 800 euro brillen te verkopen dan mij naar de oogarts of optometrist te sturen. Een dergelijk zware acheruitgang van de visus in enkele jaren tijd moet immers een medische oorzaak hebben!

    Goed dan, er werden een gewone varifocusbril, een varifocuszonnebril en een unifocale nachtbril geleverd. Los van dat ik er niet goed mee zag (vooral in het donker dusdanige schaduwen rondom lichtpunten dat de lichtpunten wel twee keer zo groot werden) was de aflevering een ramp! Bij de twee varifocusbrillen zat het leesgedeelte te hoog. Je kijkt recht voor je uit, en daar begint dan al de vervorming naar het leesgedeelte toe. Bijzonder onprettig, ook al omdat je binnen de kortste keren pijn in je nek krijgt van je hoofd voorover buigen om in de verte goed te zien. Terwijl ik ze nog gewaarschuwd had dat ik buschauffeur ben, dan zit je hoger dan een gewone automobilist, dus dat ik ook tot 10 à 15 graden naar onder nog vrij zicht in de verte moest hebben!
    Zelfs de aflevering van de unifocale nachtbril was een puinhoop. Een van de twee glazen donderde er steeds opnieuw uit, omdat het te klein geslepen was. Degene die toen mijn brilleglazen geslepen heeft heeft destijds echt een wanprestatie geleverd!
    Natuurlijk ben ik teruggeweest, eind augustus of begin september 2022. Drie keer zelfs. Eerste keer klacht over de slechte aflevering en het niet goed zien met die sterkte gemeld. Afgesproken om aan het eind van de koopavond de tweede keer terug te komen, om met een pasbril buiten te kijken. Dat is ook gebeurd, en ik geef toe: ik dacht dat het toen goed was. Eerst nog wat klachten over schaduwen, en toen heeft de opticien nog iets aangepast en leek het goed. Afgeproken was dat ze eerst alleen de unifocale nachtbril zouden aanpassen om te kijken of ik definitief tevreden was over de vertesterkte. Bij derde keer na reclamering de aangepaste bril opgehaald.
    Het was nog steeds waardeloos. Helaas!
    En dan komt het verwijtbare aan mijzelf. Ik was er even helemaal klaar mee, wist nog niets van mijn achteruitgelopen visus en dacht domweg dat ze het niet meer voor elkaar zouden krijgen. Ik heb het erbij laten zitten, ben mijn oude bril (met links 1,25 dioptrieën meer naar de min toe, onbegrijpelijk dat ik daar nog redelijk mee kon zien) weer gaan dragen en zette het uit mijn hoofd. Ik was het zat!
    Pas in december 2023 vatte ik weer de moed op terug te gaan. En nu beroepen ze zich op een verlopen garantie. De oogmeting kwam overigens weer op hetzelfde uit.
    Nu pas begonnen ze erover dat ik naar de oogarts/optometrist toe moet. Nu pas vertelden ze mij over de zwaar teruggelopen visus. Mijn punt is: dat hadden ze mij destijds meteen moeten zeggen, in plaats van mij drie brillen te verkopen! 800 euro kwijt waar ik helemaal niets aan gehad heb! Dat ik destijds, na de aangepaste nachtbril, nooit meer teruggekomen ben voor de twee varifocusbrillen telt niet mee, drie maanden garantie is drie maanden garantie, ook als ze er een puinhoop van maken!
    Het navrante: als ze in juli 2022 met de juiste meting waren gekomen waar ik goed mee kon zien, hadden ze vijf van de zes glazen moeten vervangen wegens slijpfouten! Nu komen ze echter weg met het opnieuw leveren van twee glazen. Ze worden nu dus beloond voor het leveren voor de verkeerde oogmeting (of liever: verkeerde beslissing bij de oogmeting).
    Lekker bedrijf hoor, Hans Anders op de Bottelaarpassage in Almere Stad! Ik kom hier echt nooit meer terug!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, graag brillen willen verkopen waar juist medisch doorverwijzen voor de hand gelegen had, zeer onkundig bij het slijpen van glazen.

    Slechte service

    Heb een nieuwe bril gekocht omstreeks 20-5-2023.
    De glazen waren niet goed. Deze zouden vernieuwd worden. Is volgens Sabine van de vestigingen Breda niet gebeurd. Ze gaf aan dat ze niet wist hoe dit kon gebeuren. En zou het verhaal oppakken en met spoed zorgen dat alles opgelost zou worden. Nu is het inmiddels 14-10-2023 nog steeds geen bril. Sabine is heeft geen gehoor meer.

    Sterke punten
    Geen op dit moment

    Zwakke punten
    Alle communicatie

    foutje bedankt

    na de oogmeting had ik 2 monturen uitgezocht (1 voor afstand), en 1 voor leesbril.ik was super blij.met plezier gewacht tot ik mijn brillen kon ophalen in de winkel.ik weet dat je ogen moeten wennen aan de sterkte.maar na een aantal weken zag ik nog erg wazig door mijn leesbril (dacht er klopt iets niet).toen ging ik mijn bril voor afstand proberen om mee te lezen,daar kon ik wel duidelijk mee lezen.en mijn leesbril geprobeerd de ondertiteling van de tv te lezen en dat was duidelijk te lezen.dus conclusie ze hebben de brillenglazen omgedraaid.vindt het slordig.ga er ook niet meer heen.

    Zwakke punten
    niet goed opgelet

    zeer ontevreden .

    had een bril gekocht multivocale . nou ik was terug gegaan en .. MEERMAALS GEBELD .. gegaan om te zeggen . dat het geen goed zicht had . ik zet mijn bril op en zei dat als ik die bril opzette alles heel dicht bij stond . zonder bril 15 meter afstand . zette bril op. stond alles bijna voor mij en groter. 800 euro min korting 600 euro betaald . heb nou bij PEARL BRILLEN GEKOCHT . en die zijn perfekt . bij hans anders moest; ik eerst nog naar een oogarts gaan om 2 keer ogen te meten . BIJ PEARL DEDEN ZE HET ZELF . EN METEEN GOED . ik zou liefst geen ster willen geven .

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    ALLES . VOEL MIJ GEWOON OPGELICHT . JULIE VRAGEN TOCH JE MENING . EN IK ZEG HOE HET IS .

    Onvriendelijk personeel

    Zeer onvriendelijke personeel dat niet de moeite neemt om naar je te luisteren

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Onvriendelijk personeel

    “Gans Anders” in negatieve zin

    Had montuur gekozen bij Hans Anders in Eindhoven en wilde hen telefonisch contacteren om de voorlopige bestelling te bevestigen. Verschillende keren gebeld, maar er werd nooit opgenomen. Vervolgens ben ik naar het filiaal van Bladel gegaan, waar me op bijzonder onbeleefde en zéér klantonvriendelijke manier werd meegedeeld dat ze geen tijd hadden. Ik ben de baan overgestoken en bij Pearle (waar ze exact dezelfde monturen en merken hebben) werd ik door een zeer vriendelijke (oudere) dame geholpen. Bovendien waren mijn brillen daar voordeliger!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie hierboven

    3=1

    Vriendelijk personeel, maar de 3=1 actie van Hans anders is echt werkelijk bedrog. Je denk een redelijk goedkope bril te kunnen aanschaffen maar de prijs van 1 bril is over de 500 euro en ja krijg je dan 2de en 3 de bril “gratis”. Nou geloof me je bent ergens anders vele malen goedkoper uit. Trap hier niet in. Mensen naast ons gingen voor hetzelfde Paket en schrokken ook van de prijs. Dus wees slim en passeer de hans anders.

    Sterke punten
    Aardig personeel

    Zwakke punten
    Veel en veel te duur.

    3=1

    Vriendelijk personeel, maar de 3=1 actie van Hans anders is echt werkelijk bedrog. Je denk een redelijk goedkope bril te kunnen aanschaffen maar de prijs van 1 bril is over de 500 euro en ja krijg je dan 2de en 3 de bril “gratis”. Nou geloof me je bent ergens anders vele malen goedkoper uit. Trap hier niet in. Mensen naast ons gingen voor hetzelfde Paket en schrokken ook van de prijs. Dus wees slim en passeer de hans anders.

    Sterke punten
    Aardig personeel

    Zwakke punten
    Veel en veel te duur.

    Slechte collega…

    Ik ben naar de hans anders gegaan in Uden waarbij ik eerst ben geholpen door een vriendelijke blonde dame hier zijn verder geen opmerkingen over alleen toen kwam een collega van afkomst (ik denk aziatisch/ indisch) deze collega wist na mijn optiek vrij weinig er van hoe het in mekaar zat, verkeerde prijzen doorgeven, slecht advies, niet goed de bril afstellen. Verder voelde het ook nog alsof ik bij mijn 2e afspraak afgeraffeld werd zodat ze verder kon zonder dat ik echt werd geholpen, dit vind ik ronduit belachelijk!

    Zwakke punten
    Slechte medewerkster

    Dure zaak

    Ik dacht voor de verandering om naar Hans Anders te gaan ipv concurrenten waar ik al jaren klant ben.
    Wat een dure zaak!! Kwaliteit van brillen in verhouding met prijs is niet korrekt!!
    -erger nog, het totaal onduidelijk wat je eindprijs wordt, ik moest plotsing 457EUR betalen voor 3 brillen maar overal in hun advertenties staan totaal andere prijzen, verleidelijke branding en marketing wat totaal niet klopt.
    Bij concurrenten zijn ze veel meer Eerlijk vanaf het begin zodat je niet pas na 1 uur in de winkel wachten, meten, medewerkers zijn marketing verhaal afluisteren waar je geen interesse in hebt, en Dan Pas horen wat je gaat betalen.
    Ik ga zeker noooooit meer terug.

    Zwakke punten
    L

    Dure zaak

    Ik dacht voor de verandering om naar Hans Anders te gaan ipv concurrenten waar ik al jaren klant ben.
    Wat een dure zaak!! Kwaliteit van brillen in verhouding met prijs is niet korrekt!!
    -erger nog, het totaal onduidelijk wat je eindprijs wordt, ik moest plotsing 457EUR betalen voor 3 brillen maar overal in hun advertenties staan totaal andere prijzen, verleidelijke branding en marketing wat totaal niet klopt.
    Bij concurrenten zijn ze veel meer Eerlijk vanaf het begin zodat je niet pas na 1 uur in de winkel wachten, meten, medewerkers zijn marketing verhaal afluisteren waar je geen interesse in hebt, en Dan Pas horen wat je gaat betalen.
    Ik ga zeker noooooit meer terug.

    Zwakke punten
    L

    Zwaar belazert

    Nog nooit zo behandeld in mijn leven.eerst mijn ogen verkeerd opgemeten. Dan mij 3 brillen verkopen. Vervolgens mij de deur uit werken .met 3 brillen die niet passen en niet goed op sterkte zijn. Dus weg geld. Ook nog eens behandeld als een domme hond door dat wijf.ze meent dat ze meer van ogen af weet dan specialisten in het ziekenhuis. Al met laat je niet oplichten !!!! Gewoon naar een goed opticien gaan.

    Sterke punten
    Helemaal geen 1

    Zwakke punten
    Verkopers die je belazeren. En het geld uit je portomone willen halen

    Waardeloze service

    In de winkel in de Haagse Beemden geweest een paar voor ik opvakantie ging. Dit ging om een bril voor mijn zoontje. Zelf een bril uitgezocht. We wisten precies wat we wilden, maar de dame was te druk om ons voor onze vakantie te helpen en de man die niets stond te doen (oorexpert?) Kon/mocht ons niet helpen. Bril voor mn zoontje dus ergens anders gehaald.

    Ik wilde eigenlijk helemaal weg, maar ik had er zelf nog lenzen die ik eens in de drie maanden krijg.
    Worden bezorgd en automatisch verlengd, wat kan er fout gaan.

    Ik kreeg 27 oktober een mail dat ik mijn lenzen over twee weken zou mogen ontvangen. Het is nu 12 november en ik heb ze nog steeds niet.
    Alle vormen van service of communicatie bij Hans Anders ontbreekt. De eerste keer dat ik belde zou ik terug gebeld worden. Dat is tot op heden niet gebeurd. Vervolgens twee keer gebeld en te horen gekregen dat het toch echt onderweg is.
    Tot op dit moment niets ontvangen. Hans Anders toont geen initiatief of service om mij op enige manier te helpen.
    Ik ben er eigenlijk wel klaar mee.

    Sterke punten
    Geen, ik geef 1 ster omdat dat het minimale. Ik weet niet waar ze deze aan verdiend hebben.

    Zwakke punten
    Communicatie onderling.
    Communicatie naar de klant.
    Service / tegemoetkoming naar de klant.
    Kritisch naar eigen functioneren kijken

    Pas op, bestel NIET bij Hans A

    Acuvue lenzen besteld, levertijd 5/7 werkdagen. Intussen zijn we al meer dan een maand verder en er is nog niets geleverd! Ik heb al meerdere malen contact gehad, maar ze weigeren geld terug te storten of duidelijk te vermelden wanneer mijn lenzen geleverd worden. Vorige week hebben ze belooft zsm alternatieve lenzen te versturen, maar ook die heb ik niet ontvangen! Ook walg ik van de ontiegelijk slechte klantenservice! Ik bestel echt nooit meer bij Hans Anders.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Leveren, afspraak nakomen en klantenservice


Bezoek Hans Anders

Schrijf een review