Hans Anders

Inleiding

Hans Anders is een naam die in Nederland synoniem staat voor betaalbare en kwalitatieve oog- en hoorzorgproducten. Sinds de oprichting in 1982 heeft het bedrijf zijn stempel gedrukt op de optiek- en audiologiemarkt door een combinatie van klanttevredenheid, toegankelijkheid en innovatie. Maar wat maakt Hans Anders nu precies anders dan andere ketens? In deze recensie bekijken we de verschillende facetten van het merk, zijn producten en diensten, en waarom het voor velen de favoriete keuze is geworden voor brillen, lenzen en hoortoestellen.

De Geschiedenis van Hans Anders

Hans Anders werd opgericht in 1982 met de opening van de eerste winkel aan de Zwartjanstraat in Rotterdam. Het doel was om een frisse wind te laten waaien door de destijds stugge en dure optiekmarkt. Met een focus op transparantie en betaalbare prijzen wist Hans Anders al snel een loyale klantenkring op te bouwen. De naam 'Hans Anders' was snel gekozen, mede doordat meerdere bedenkers van het concept dezelfde voornaam deelden, maar ook vanwege de unieke benadering: alles net 'anders' doen.

Productaanbod

Brillen en Zonnebrillen

Een van de grootste troeven van Hans Anders is hun uitgebreide assortiment aan brillen en zonnebrillen. Of je nu op zoek bent naar een hippe damesbril, een stoere herenbril, of speelse kinderbrillen, bij Hans Anders vind je het allemaal. De keten biedt ook speciale deals aan zoals de 3=1 actie, waarbij je drie brillen voor de prijs van één kunt krijgen. Verder kun je kiezen uit een breed scala aan merken, waaronder Hans Anders eigen merk, maar ook populaire namen zoals Ray-Ban en Calvin Klein Jeans.

Contactlenzen

Voor lensdragers heeft Hans Anders een gevarieerd aanbod aan daglenzen, maandlenzen en zelfs torische en multifocale lenzen. Enkele populaire merken binnen hun assortiment zijn Easy Wear en Biofinity. Met aantrekkelijke acties, zoals 30% korting op je eerste paar lenzen of studentenkorting, maakt Hans Anders het starten met lenzen extra aantrekkelijk. Bovendien kun je een gratis oogmeting inplannen om er zeker van te zijn dat je de juiste sterkte draagt.

Hoortoestellen en Gehooroplossingen

Naast visuele zorg biedt Hans Anders ook een breed scala aan gehooroplossingen. Van moderne hoortoestellen tot op maat gemaakte gehoorbescherming, klanten kunnen rekenen op deskundig advies en kwaliteitsproducten. Met regelmatige acties zoals 25% korting op alle hoortoestellen, maakt Hans Anders gehoorverbetering toegankelijker voor iedereen. De gratis hoortest is een geweldige manier om te beginnen met het verbeteren van je gehoor.

Service en Advies

Hans Anders staat bekend om zijn uitstekende klantenservice. Van een gratis oogmeting tot advies over welke bril het beste bij je past, het team van Hans Anders is erop gericht om de klanttevredenheid te waarborgen. Online of in de winkel kun je rekenen op deskundig advies over brillen, lenzen en hoortoestellen. Bovendien biedt Hans Anders diverse klantvriendelijke plannen aan, zoals het Bril Totaal Plan en het Bril Garant Plan, die verzekeren dat je altijd zeker bent van je aankoop.

Duurzaamheid en Innovatie

Als modern bedrijf streeft Hans Anders ernaar om milieubewust te opereren. Dit blijkt onder andere uit hun collectie gerecyclede brillen van het merk Ciircle. Deze lijn is vervaardigd uit gerecycled materiaal en oude monturen, waarmee Hans Anders bijdraagt aan een duurzamere wereld. Innovatie stopt echter niet bij duurzaamheid; Hans Anders is voortdurend bezig met het verbeteren van hun aanbod en diensten, zodat klanten kunnen profiteren van de nieuwste trends en technologieën in de optiek- en audiologiemarkt.

Conclusie

Hans Anders heeft zich in de loop der jaren bewezen als een betrouwbare en toegankelijke keuze voor optiek- en gehoorproducten. Met een breed aanbod aan brillen, lenzen en hoortoestellen weet Hans Anders klanten aan zich te binden door een combinatie van kwaliteit, service en betaalbaarheid. De focus op duurzaamheid en klanttevredenheid maakt het een merk dat niet alleen met zijn tijd mee gaat, maar ook een positieve impact heeft op de gemeenschap en het milieu. Of je nu een eerste bril zoekt, je lenzen wilt


Artikelen over Hans Anders

Acties bij Hans Anders

Actie: 50% korting op een complete enkelvoudige bril Geldigheid: De actie is geldig van 3 maart tot en met 30 maart 2014 bij Hans Anders, zowel in de filialen als in de webshop . Een complete enkelvoudige bril is een eigenmerkmontuur met kunststof enkelvoudige glazen, voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling. Voor extra opties of merkmonturen geldt de standaard meerprijs. *Niet ge ... [...]

Hans Anders - Wintervoordeel acties

Bij Hans Anders ontvang je nu 50% korting op alle glazen, ook op alle glasopties. De actie is geldig op alle glazen voorzien van kraswerende laag en superontspiegeling met eventueel extra glasopties. De actie geldt bij aankoop van een montuur. Geldig van 9 december 2013 t/m 2 februari 2014 Geldig in : de filialen en in de webshop. Gratis lenzenvloeistof Actie : Gratis Easy Wear voordee ... [...]

Hans Anders Reviews

    Very bad

    They canceled my appointment whiteout let me know when I ask to make new appointment, literally they have told me better if I go in another shop

    te mooi om waar te zijn

    TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
    Gisteren een bon van hans anders ontvangen voor een complete bril voor vanaf 39 euro ook varifocus index 1.5 voor andere glazen of glasopties zoals dunnere glazen betaal je een meerprijs.
    Dus even gebeld met het hoofdkantoor hier konden zo mij totaal geen informatie geven over deze aanbieding,dus maar even gebeld met een filiaal (maar goed ook) wat mij deze bril met mijn sterkte zou gaan kosten?
    Het antwoord was dat ik niet in aanmerking kom voor deze aanbieding omdat mijn sterkte te hoog zou zijn en gewoon de normale prijs moest betalen te weten 800 euro toch een behoorlijk verschil ,terwijl er toch duidelijk achter op de bon staat andere glazen en of dunnere glazen tegen bijbetaling!
    Ik snap daarom niet goed dat hans anders mij dit aanbod doet omdat ze heel goed weten welke sterkte ik heb stuur mij dan geen bon! Deze lokkertjes geeft alleen maar ergenis en vind dan ook dat hans anders hiermee moet stoppen, Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat vaak ook zo blijkt maar weer.

    onbeschoft

    Op 22 maart heb ik mijn één jaar oude Tommy Hilfiger montuur teruggebracht naar het Hans Anders filiaal in Drachten, omdat een pootje kapot was. Dit is duidelijk te wijten aan materiaalmoeheid.
    Hoewel online een garantie van twee jaar staat vermeld, weigerde de manager hierover te praten. Volgens haar was er namelijk geen sprake van materiaalmoeheid. Ik heb herhaaldelijk gevraagd wat materiaalmoeheid dan wel inhoudt, maar kreeg steeds hetzelfde antwoord: “Dat hoef ik u niet te vertellen, maar dit is het niet”.
    Los van deze oneerlijke praktijk, ben ik werkelijk geschokt door de onprofessionele en onbeschofte houding van de manager van Hans Anders in Drachten. Dit betreft de vrouwelijke manager die aanwezig was op zaterdagochtend 22 maart in het filiaal in Drachten.
    Omdat Hans Anders geen oplossing bood, moest ik uiteindelijk zelf een nieuw montuur aanschaffen om het kapotte pootje te vervangen.

    Sterke punten
    openingstijden

    Zwakke punten
    klantenservice

    Overtreden avg en spamwet

    Ik ben geen klant en dus overtreden ze de avg en de spam wet door mij zonder mijn toestemming emails te sturen! Net een mailtje gehad dat na het telefoongesprek (klantonvriendelijk te woord gestaan) was uitgeschreven. Maar 3 min daarvoor stuurden ze me een welkom mailtje? Ze moeten mij niet alleen niet spammen! Ze moeten mij vergeten volgens de avg wet!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Spammen. Schrijven je uit zeggen ze maar daarna je weer in. Klantonvriendelijke klantenservice. Ben geen klant!

    Overtreden avg en spamwet

    Ik ben geen klant en dus overtreden ze de avg en de spam wet door mij zonder mijn toestemming emails te sturen! Net een mailtje gehad dat na het telefoongesprek (klantonvriendelijk te woord gestaan) was uitgeschreven. Maar 3 min daarvoor stuurden ze me een welkom mailtje? Ze moeten mij niet alleen niet spammen! Ze moeten mij vergeten volgens de avg wet!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Spammen. Schrijven je uit zeggen ze maar daarna je weer in. Klantonvriendelijke klantenservice. Ben geen klant!

    Slechte b3drijf

    Zeer slechte gang van zaken,incasso sturen voor 2 setjes lenzen vanwege betaling problemen.

    Slecht service

    Als je de winkel binnenstapt, reageren ze niet. Je moet meer dan 10 tot 15 minuten wachten en je mag blij zijn als je het juiste antwoord krijgt. Ik heb een afspraak met ze gemaakt om mijn ogen te controleren nadat ik de bril had uitgekozen. Toen mijn bril klaar was, kreeg ik een e-mail om hem op te halen. Toen ik erom vroeg! Het meisje gaf me mijn bril in een goedkoop brillendoekje, niet stevig genoeg om de bril te beschermen, en zelfs geen doekje om hem schoon te maken als hij vies zou worden. Ze was zo onbeleefd en helemaal niet vriendelijk. Toch kostte mijn bril me � 495. De eerste en laatste keer dat ik er niet meer heen ga.

    Sterke punten
    Geen sterke punten. 0

    Zwakke punten
    Geen goed service, niet vriendelijke

    Slecht service

    Als je de winkel binnenstapt, reageren ze niet. Je moet meer dan 10 tot 15 minuten wachten en je mag blij zijn als je het juiste antwoord krijgt. Ik heb een afspraak met ze gemaakt om mijn ogen te controleren nadat ik de bril had uitgekozen. Toen mijn bril klaar was, kreeg ik een e-mail om hem op te halen. Toen ik erom vroeg! Het meisje gaf me mijn bril in een goedkoop brillendoekje, niet stevig genoeg om de bril te beschermen, en zelfs geen doekje om hem schoon te maken als hij vies zou worden. Ze was zo onbeleefd en helemaal niet vriendelijk. Toch kostte mijn bril me € 495. De eerste en laatste keer dat ik er niet meer heen ga.

    Sterke punten
    Geen sterke punten. 0

    Zwakke punten
    Geen goed service, niet vriendelijke

    Personeel belazerd klanten

    Ik had 3 brillen in Lichtenvoorde besteld, kosten 1.000,-- euro.
    Verkeerd ingemeten, dus leesgedeelte zat niet goed.
    Andere glazen besteld, zagen de zijkanten compleet wazig.
    Ik zei, als jullie nou eerst 1 bril bestellen kijken hoe het gaat.
    Kon niet, was actie van 3 brillen.
    Dus uiteindelijk geld terug genomen.
    Mocht ik van rayonmanager alsnog nieuwe brillen uitzoeken.
    Filiaalmanager weigerde dat en wilde mij niet meer helpen.
    Krijg ik even later bericht, kreeg winkelverbod !?
    Dat personeel wil alleen hun jaarlijkse uitje vrilig stellen omdat ze meeste omzet behalen.
    Ze liegen en bedriegen de klanten voor hun eigen gewin.
    Begrijp Hans Anders niet, dat ze hier niet tegen op treden.
    Zou personeel Lichtenvoorde gelijk ontslaan.
    Klant betaald uiteindelijk wel hun salaris dat vergeten die stomme vrouwen daar in de winkel.
    Had ze in begin nog koekjes, chocolade gegeven.
    Mijn dochter 3 jaar wilden ze ook niet meer helpen
    Nu naar ECHTE OPTICIEN in Aalten gegaan.
    NU ZIE IK ALLES WEER, OOK GOEDE ZIJKANTEN.
    dus kwaliteit vd glazen is stuk minder bij Hans Anders ben ik nu achter gekomen.
    Dus mensen , wees gewaarschuwd.

    Zwakke punten
    Dat Hans Anders blindelings hun personeel vertrouwd, terwijl die alles bij elkaar liegen in LICHTENVOORDE om hun jaarlijkse team-uitje veilig te stellen.

    Zeer slechte service winschote

    Plan was om voor ons beiden een bril te kopen en werden gelijk aangesproken en geadviseerd echter bij de eerst volgende klant ging mevr weg en heeft ons geen blik weer gegund en collega's niet. En dus zijn we weer gegaan en ook bij het verlaten vd winkel helemaal niets.

    Sterke punten
    Voor niets

    Zwakke punten
    Voor alles wat er op 8 april in de winkel liep

    veel lof.

    Bril gekocht bij Hans anders in Winschoten.
    Zeer goed geholpen door Marina. Ze is een vakvrouw die weet heel goed waarover ze praat.
    Neemt alle tijd die nodig is voor je. Legt alles goed en begrijpelijk uit.
    Uiteindelijk met een mooie en zeer goede bril naar huis.
    Wat bij een andere opticien m.b.t oogmetingen helemaal fout was is hiet perfect opgelost.
    PS.Minimaal 25% salaris verhoging is zeker op op zijn plaats voor haar.

    vriendelijke groet vanuit Duitsland.

    Sterke punten
    Klant gericht.

    Zwakke punten
    Geen

    Tevreden klant!

    Ik vanmiddag naar Hans Anders in Houten omdat rechterglas van mijn bril beschadigd is.
    Wilde nieuwe glas bestellen.
    Alleen rechts omdat ik links beginnende staar heb.
    Ging die dame in de computer kijken en krijg ik toch gewoon 2 nieuwe glazen in mijn bril!
    (Gekocht 22 april 2022).
    Ze had het over losgelaten coating…

    Ik zei dat ze er een vriendin bij heeft🤣😂.

    Dat noem ik nog eens goede service!

    Sterke punten
    Service

    Zwakke punten
    Niet bekend

    Gerechtsdeurwaarder ingeschake

    Ongekend en onbehoorlijk. \\r\\nWilde dag lensen bestellen.\\r\\nDeze waren in het filiaal emmen/ angelslo niet op voorraad.\\r\\nGaf aan dat ik zelden op het aangegeven adres aanwezig was, ze kregen ook mn 06 nummer.\\r\\nDaarop werd ingesproken dat de lensen er waren, ik heb gebeld met filiaal om te vermelden dat ik voorlopig niet in de gelegenheid ben de lensen a 20 euro af te halen of ik kon annuleren, dit was vlgs de medewerker geen probleem.\\r\\nNu blijkt dat ik een herinneringsbrief heb gekregen op het adres (waar ik had aangegeven ; niet aanwezig te zijn) dat ik de lensen op kon halen...\\r\\nEn opvolgend 2x een brief van de gerechechts deurwaarder met de vordering en incassokosten van 40 euro met totaal bedrag van 60 euro.\\r\\nDe uiterste betaaldatum is ook hiervan verstreken...want ik bezoek dit adres nauwelijk. \\r\\nDit is toch van den zotte!\\r\\nAfgemeld en toch incasso op je dak\\r\\nEn geen lensen ontvangen

    Slechte service en onbeschoft

    Ik koop hier al drie jaar op een rij een bril, ca. 500 euro per keer.
    Alle brillen net voor of na 2 jaar normaal gebruik defect/kapot.
    Terug naar de winkel; " ja meneer, ik kan u een nieuwe bril aanraden."
    Geen korting, geen reparatie mogelijk.ik mag toch verwachten dat een bril van 600 euro langer meegaat dan 2 jaar?

    Contact opgenomen met de klantenservice, brutaal en onbeschoft afgewimpeld.
    Voor mij nooit meer Hans Anders.

    Sterke punten
    Dichtbij

    Zwakke punten
    Onbeschoft, duur, slechte brillen, snel kapot, slechte service, korte levensduur, klantonvriendelijk

    Top prestatie!

    Wederom een top prestatie geleverd door Team Echt !
    Opmeten, bril uitzoeken en inmeten ging top !!!
    En het Brilplan werk ook super !

    Zwakke punten
    Geen

    Onbetrouwbaar

    Mijn ervaring is helaas slecht geweest bij Hans Anders en raadt het echt niemand aan om er heen te gaan. Ik heb helaas een jaar lang rondgelopen met de verkeerde lenzen, want helaas zijn deze verkeerd opgemeten bij mij. Ik kreeg heel lang last van hele erge hoofdpijn. In het begin wist ik niet zo goed waarvan het kon komen. Uiteindelijk werd het steeds erger en ben ik hiervoor naar de huisarts gegaan en die zei dat het misschien wel aan de lenzen kon liggen. Ik ging hiermee terug naar Hans Anders en helaas zei de medewerker dat het niet aan de lenzen kan liggen, i.p.v. mij te helpen door een nieuwe meting. Ik schrok daar best wel van en ben toen naar huis gegaan. Gedacht dat het dus niet daar aan kon liggen, door die medewerker die dat zei. Uiteindelijk na wat maanden toch online een afspraak gemaakt voor een nieuwe meting. Wat blijkt dat ik toch gelijk had: ik heb een jaar lang met een verkeerde meting gelopen. Er was een dusdanig hoog verschil met mijn lenzen met het jaar de voor, dat kon nooit zo hoog zijn geworden in een jaar tijd. Uiteindelijk ter ‘compensatie’ voor 1 pakket aan maand lenzen gekregen. Maargoed, dat werkte voor mij niet, want het vertrouwen was al beschadigd.

    Ook duren de lenzen leveringen altijd lang. Hoe er staat dat voor Easy Wear een levertijd is van 3-5 werkdagen, moet ik altijd 14-17 werkdagen wachten. Dat is heel irritant als je er vanuit gaat. Tuurlijk staat er op de site “99% wordt geleverd in 3-5 werkdagen”. Maar wel heel toevallig dat de laatste 5 keren het dan voor mij elke keer tussen de 14-17 werkdagen lag. Pas het dan gewoon aan op de site en laat mensen niet bepaalde verwachtingen hebben :)

    Anti condens werkt niet. Niet

    Anticondens "super" gekocht van het Hans Anders huismerk. Laat dat "super" maar weg. Het werkt niet!!
    Na 5 minuten beslaan je glazen al weer.
    Niet kopen dus. Teruggaan naar de winkel helpt ook niet. Je krijgt namelijk je geld niet terug!! Omdat het geopend is, zeggen ze doodleuk (hoe kom je er anders achter dat het niet werkt....)
    Erg klant onvriendelijk. Jammer!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Erg klant onvriendelijk.

    3 halen 1 betalen

    Mevrouw ik heb een mooie aanbieding voor U. 1 bril betalen en U krijgt er 2 gratis bij.
    Bril uitgezocht 80€ , inclusief glazen, dat is 1100€ . Plus 2 brillen gratis met dezelfde glazen. Hans Anders geeft dus ruim 2000€ cado. Wat giller. Heb gedag gezegd en rechtsomkeer gemaakt

    Waardeloos!

    Waardeloos. Je koopt 2 identieke brillen (1 dagelijkse bril en 1 reserve), na defect van je bril probeer je de andere. Blijkt die niet goed te zijn, totaal andere glazen waar je niets door ziet. Hans Anders geeft geen thuis, had je maar eerder moeten komen. Je hebt getekend voor ontvangst, daarmee is het klaar. Dat ik bij ophalen door beide brillen niets zag en ik dus onmogelijk kon weten dat ik een foute bril kreeg, is blijkbaar niet relevant.... (ik moest enkele weken enorm wennen aan het glas).

    Hans, bedankt! Voor niks....ruim 500 euro door het putje

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Waardeloze klantenservice!

    Prima geadviseerd

    Zeer goed geholpen door Rene op 23 okt. J.l. in Volendam.
    Hij heeft mij zeer goed geadviseerd met het uitzoeken van een nieuw montuur.

    Sterke punten
    Deze medewerker geeft zeer goed advies en heeft echt verstand van waar hij voor staat.

    Zwakke punten
    Purmerend slechts,advies en in het verleden slecht geholpen.

    Zeer slechte ervaring

    Hele slechte ervaring. Ik kom voor het eerst bij Hans anders in Almelo binnen. Normaal ben ik altijd klant bij Specsavers geweest. Ik had een afspraak om 12.45. Ik ben precies optijd gekomen en Opeens wilt mevrouw even pauze houden omdat er continu klanten komen. En zegt dat ze even naar buiten Prima, ik heb gewacht. Na mij komt een klant en wordt zij als eerst geholpen. Het was al 12.55 en Ze zegt: ik doe even glas erin van deze klant dan help ik jou. Voor wat maken we dan afspraken? Dus ik zuchten en mevrouw ernaast die lacht mij gewoon uit waarna ik gewoon ben gelopen en alsnog bij Specsavers een afspraak heb gemaakt. Zo ga je niet met klanten om. Ik maak niet voor niks een afspraak, begrijp dat het druk kan zijn maar als ik een afspraak heb verwacht ik dat ik als eerst wordt geholpen. Het was 12.55 en klant die na mij komt wordt als eerst geholpen! Mijn afspraak was km 12:45!!! Onvriendelijk! Als jullie niet aan afspraken kunnen houden, maak dan geen afspraken!

    Ze meten niet de juiste sterkt

    Ze nemen niet de juiste sterkte op. Denk dat ze niet de juiste apparaten daarvoor hebben zoals de andere opticiens zoals specevers. Heb een oogafspraak gemaakt en een bril gehaald maar ze hebben mij een te sterke sterkte gegeven waardoor ik wazig zie en hoofdpijn heb. Ben terug gegaan voor een tweede meting en ze namen weer dezelfde sterkte. Ben daarna naar specevers gegaan en een andere brillen boetiek in oostzaan en zij gaven aan dat zij een veel te sterke sterkte hadden gegeven. Zij hadden ook een breder onderzoek voor de oogsterkte ze maakten ook gebruik van meerdere apparaten.

    Sterke punten
    Ze nemen de tijd hebben mooie monteuren

    Zwakke punten
    Nemen niet de juiste sterkte op

    Onterechte deurwaarder

    Na 4 jaar lang klant te zijn geweest bij hans anders en meerdere brillen daar te hebben aangeschaft kreeg ik problemen met het leveren van mij lenzen. Hier kan hansanders niets aan doen dit probleem lag bij postNL.

    Hier kwam ik pas later achter. Nadat hansanders het heeft gecontroleerd werden netjes kosteloos de lenzen allemaal opnieuw gestuurd die ik niet had gekregen. Hierdoor heb ik een overschot aan lenzen liggen van ongeveer 6 maanden.

    In overleg met de lenzen specialist besloten dat wij het plan het beste even stop konden zetten omdat ik zoveel lenzen had liggen.

    Wat immers niet is verteld is dat als ik weer lenzen geleverd krijg ik deze moet betalen.

    Na het opnieuw ingaan van het pakket netjes nieuwen lenzen gehad maar geen factuur, geen brieven helemaal niks. Het enige wat ik kreeg was in mijn SPAM een mail en een Robot voicemail van een partij wat achteraf een incasso bureau bleek te zijn. Hierna hansanders gebeld en die hebben bevestigd dat dit een echte claim is. Aangegeven dat ik het oorspronkelijke bedrag wel wil betalen maar dat ik niet zit de wachten op 50 euro extra incasso kosten omdat ik nooit te horen hebben gekregen dat ik een openstaande rekening heb. Immers heb ik ook al 4-5 jaar automatisch incasso bij hans anders.

    Nu zit ik dus vast aan een incasso voor een naar mijn mening onterechte claim. Hansanders wil totaal niet meewerken. Hierdoor zeg ik dus ook mijn abonnement op en ga ik naar een andere opticien. Dit had voorkomen kunnen worden door duidelijke toelichting vanuit hans anders.

    Sterke punten
    x

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    HANS ANDERS SLECHT 0 STERREN

    Wat een slechte service bij HansAnders in Lisse, ontmoette meneer Frank. Ik heb twee weken geleden netjes een afspraak gemaakt en duidelijk uitgelegd dat ik een bril wil voor zowel werk als lezen. Uiteindelijk kreeg ik alleen een bril voor lezen. Daarna ben ik teruggegaan om een ​​andere bril te vragen. Ten eerste moest ik drie keer terugkomen en uiteindelijk had ik een afspraak met Frank, de manager van Hans Anders in Lisse. Hij was niet vriendelijk en wilde mij niet helpen terwijl foutje van Frank was .
    Om een ​​lang verhaal kort te maken: Hans Anders in Lisse is geen vriendelijke winkel, en het personeel, vooral Frank,
    Klanten zijn nog altijd het belangrijkste, wij betalen hun banen in feite dat vergeet personeel.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Lossen problemen niet op die door personeel veroorzaakt zijn, klant word dupe.

    3x voor niets geweest

    Ik ben mantelzorger van mijn ouders en nu al een jaar met Hans Anders in contact vanwege gehoorapparaat voor mijn oude vader. Helaas is het nu al 3 keer voorgekomen dat we een afspraak hebben en blijkt iets aan de hand te zijn waardoor we naar huis worden gestuurd. Afgelopen keer om 16 uur afspraak gepland om gerepareerde apparaat op te halen, staan we daar na een reis van 1,5 uur krijgen we horen dat de opticien ziek is. Geen enkele telefoon of mailtje gestuurd, ik stond daar met tranen in mijn ogen en keek naar mijn vader die niets begreep en geen gehoorapparaat meekreeg.
    Echt waardeloos en zo ga je niet om met je klanten.
    Nieuwe gehoorapparaat is na 1 maand stuk en een afspraak maken kan pas na 3 weken, dan kijken ze pas wat er aan de hand is.
    Dit gelooft toch niemand?

    Zwakke punten
    Klantenservice heeft ons niet gebeld om afspraken af te zeggen. Je kan niet snel terecht.


Bezoek Hans Anders

Schrijf een review